straszenie nowoczesne

Data: 2010-12-08 15:03:21
Autor: kochamspam
straszenie nowoczesne
Nowy spektakl w Teatrze Lalka to szansa dla rodziców, którzy nie wiedz±, jak rozmawiaæ z dzieckiem o Bogu, inno¶ci i ¶mierci. I przestroga dla tych, którzy faszeruj± maluchy absurdalnymi lêkami
Jak nie zjesz marchewki, to pójdziesz do piek³a". "B±d¼ cicho, bo Bozia bêdzie z³a". "Pan Bóg zabra³ twojego chomika do siebie". Z takich rzuconych bezmy¶lnie komentarzy wiele maluchów buduje sobie pierwszy obraz Boga. Kto by tam wchodzi³ z trzylatkiem w teologiczne dysputy? Bogiem straszy siê jak z³± czarownic±, Bogiem wyja¶nia siê w³asn± bezradno¶æ ("Bóg tak chcia³"), Bogiem ucina siê dyskusje. A pó¼niej - konsternacja. Bo co, je¶li dzieciak, któremu pozwoli³o siê ogl±daæ w wiadomo¶ciach relacjê o kolejnym zamachu terrorystycznym, spyta nagle: "Czy Bóg ich pozabija³, bo byli niegrzeczni?". Albo zrywa siê w nocy z p³aczem ze strachu przed mog±c± spa¶æ na niego niespodziewanie kar± bosk±?
[...]
Przemys³aw Warzywny

Nadchodzi straszenie "nowoczesne""
"Jak nie zjesz marchewki, to zabierze cię taka pani do domu dziecka"
"Bądź cicho, bo pani sąsiadka doniesie że cię bijemy"
A spektakl wygląda na poprawne politycznie kretyństwo.
Tylko głupiec zabierze dziecko na coś takiego.

Data: 2010-12-08 14:10:31
Autor: Grzegorz Z.
aleście są fleksyblni
Dnia Wed, 08 Dec 2010 15:03:21 +0100, kochamspam napisał(a):

Nowy spektakl w Teatrze Lalka to szansa dla rodzicĂłw, ktĂłrzy nie
wiedz±, jak rozmawiaæ z dzieckiem o Bogu, inno¶ci i
¶mierci. I przestroga dla tych, ktĂłrzy faszeruj± maluchy
absurdalnymi lêkami Jak nie zjesz marchewki, to pĂłjdziesz do
piek³a". "B±d¼ cicho, bo Bozia bêdzie
z³a". "Pan BĂłg zabra³ twojego chomika do siebie". Z takich
rzuconych bezmy¶lnie komentarzy wiele maluchĂłw buduje sobie
pierwszy obraz Boga. Kto by tam wchodzi³ z trzylatkiem w
teologiczne dysputy? Bogiem straszy siê jak z³±
czarownic±, Bogiem wyja¶nia siê w³asn±
bezradno¶æ ("BĂłg tak chcia³"), Bogiem ucina siê
dyskusje. A pĂł¼niej - konsternacja. Bo co, je¶li dzieciak,
ktĂłremu pozwoli³o siê ogl±daæ w
wiadomo¶ciach relacjê o kolejnym zamachu terrorystycznym,
spyta nagle: "Czy BĂłg ich pozabija³, bo byli niegrzeczni?". Albo
[...]

To w końcu te domy są czymś dobrym czy czymś złym?

Jak wam pasuje to "pełne domy dziecka" są argumentem ze wszech miar pozytywnym w waszej argumentacji.

Data: 2010-12-08 15:26:41
Autor: kochamspam
ale¶cie s± fleksyblni

> [...]

Jak wam pasuje to "pełne domy dziecka" są argumentem ze wszech miar pozytywnym w waszej argumentacji.

Jacy "my"??
Przecież nie wypowiadałem się w imieniu jakiejś groupy, więc nie wiem kogo masz na myśłi pisząc "wy" - zapewne jakaś kolejna twoja (zagadkowa) insynuacja?
No i nie wypowiadałem się nigdy na temat domów dziecka.

A domy dziecka SĄ oczywiście złem! Niestety, niekiedy koniecznym - nie ma innego wyjścia, więc trzeba wybrać zło mniejsze.
Osoba która miała kiedyś z domami do czynienia wyraziła się następująco:
"Najgorsza rodzina lepsza jest od domu dziecka". W Polsce jest podobno aż 100 tysięcy dzieci bez rodziny!!!
Czy ci co tak skwapliwie chą mieć koniecznie WŁASNE dziecko za pomocą in vitro, nie powinni raczej wybierać adopcji?

Data: 2010-12-08 16:12:55
Autor: Bogdan Idzikowski
ale¶cie s± fleksyblni

Użytkownik <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0edf.00000099.4cff95a1newsgate.onet.pl...
W Polsce jest podobno aż 100 tysięcy dzieci bez rodziny!!!
Czy ci co tak skwapliwie chą mieć koniecznie WŁASNE dziecko za pomocą in vitro,
nie powinni raczej wybierać adopcji?

Oni chcą mieć własne dziecko, nie adoptowane.

Data: 2010-12-08 19:57:15
Autor: D. J. MC Donald Musk
ale¶cie s± fleksyblni

Użytkownik <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0edf.00000099.4cff95a1newsgate.onet.pl...
Dnia Wed, 08 Dec 2010 15:03:21 +0100, kochamspam napisa&Aring;&#8218;(a):

> Nadchodzi straszenie "nowoczesne""
> "Jak nie zjesz marchewki, to zabierze ciÄ&#8482; taka pani do domu > dziecka"

To w ko&Aring;&#8222;cu te domy sÄ&#8230; czym&Aring;&#8250; dobrym czy czym&Aring;&#8250; z&Aring;&#8218;ym?

Jak wam pasuje to "pe&Aring;&#8218;ne domy dziecka" sÄ&#8230; argumentem ze wszech miar
[...]

dotad zgoda reszta bzdury.
Nie byles nigdy w porzadnym domu dziecka.
Prawda?

Data: 2010-12-09 02:03:32
Autor: Jaksa
ale¶cie s± fleksyblni
On Wed, 08 Dec 2010 15:26:41 +0100, <kochamspam@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Jak wam pasuje to "pe&Aring;&#8218;ne domy dziecka" sÄ&#8230;  argumentem ze wszech miar

PrzecieĹź nie wypowiadałem się w imieniu jakiejś groupy, więc nie wiem  kogo masz
[...]

Nu tak, ale czy bylbys gotow wziac do siebie dziecko takiego
pluto albo bombla?

Toz to element, genetyczny odpad. To tak jakbys wzial sobie
mine przeciwpancerna do domu.

Oczywiscie, zawsze moze trafic sie inaczej, jak z Beethovenem,
ale ryzyko jest przeogromne.

Jaksa

Data: 2010-12-09 09:51:59
Autor: Grzegorz Z.
ale¶cie s± fleksyblni
Jaksa napisał:

> [...]

pluto albo bombla?

Toz to element, genetyczny odpad. To tak jakbys wzial sobie

Dokładnie, w przeważającej części wprost z niewyabortowanych rodzin
patologicznych.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0