strasznie krótka żywotność H7 - też ta k macie?

Data: 2011-11-30 13:05:17
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
strasznie krótka żywotność H7 - też ta k macie?
Pamiętam, że był już tu kiedyś wątek na ten temat, ale nie mogę odszukać... Google coś podpowiadają, że w Motorze był też artykuł na ten temat, ale też brak konkretów. Więc pytam - jakie H7 kupić (firma, model), żebym nie musiał tego znów wymieniać za 2-3 miesiące?

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-11-30 13:24:38
Autor: Przemysaw Czaja
strasznie krtka ywotno H7 - te tak macie?
krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] walc jednym palcem w klawisze napisa:

Pamitam, e by ju tu kiedy wtek na ten temat, ale nie mog
odszuka... Google co podpowiadaj, e w Motorze by te artyku na
ten temat, ale te brak konkretw. Wic pytam - jakie H7 kupi (firma,
model), ebym nie musia tego znw wymienia za 2-3 miesice?

Kupiem rok temu w Tesco GE - wiec do dzisiaj. Zwyke H7, adne tam +500, xenon srenon.

Data: 2011-11-30 12:27:30
Autor: to
strasznie krtka ywotno H7 - te tak macie?
begin Przemysław Czaja
Kupiłem rok temu w Tesco GE - świecą do dzisiaj. Zwykłe H7, żadne tam
+500, xenon srenon.

Troll Waldemar pewnie też na takich jeździ. ;)

Data: 2011-11-30 13:38:17
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2011-11-30 13:27, to pisze:
begin Przemysław Czaja

Kupiłem rok temu w Tesco GE - świecą do dzisiaj. Zwykłe H7, żadne tam
+500, xenon srenon.

Troll Waldemar pewnie też na takich jeździ. ;)

Ty masz naprawdę jakiś problem. W szkole też skarżysz "a psze pani, bo Waldemar jest trollem!"?

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-11-30 12:45:39
Autor: to
strasznie krtka ywotno H7 - te tak macie?
begin krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
Ty masz naprawdę jakiś problem.

Nie wiem. :(

W szkole też skarżysz "a psze pani, bo
Waldemar jest trollem!"?

Chyba tak.

PS. I co w związku z tym?

Data: 2011-11-30 14:40:09
Autor: TM
strasznie krtka ywotno H7 - te tak macie?

Uytkownik "to" <to@xyz.abc> napisa w wiadomoci news:4ed62573$0$5820$65785112news.neostrada.pl...
begin krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]

Ty masz naprawd jaki problem.

Nie wiem. :(

W szkole te skarysz "a psze pani, bo
Waldemar jest trollem!"?

Chyba tak.

PS. I co w zwizku z tym?

--
Id do psychiatry, moe nie jeste beznadziejnym przypadkiem. Pewnie zaleci Ci odwyk od klawiatury.

Data: 2011-11-30 14:01:41
Autor: to
strasznie krtka ywotno H7 - te tak macie?
begin TM
IdŒ do psychiatry, mo¿e nie jeste¶ beznadziejnym przypadkiem. Pewnie
zaleci Ci odwyk od klawiatury.

Naucz się konfigurować klienta news i poprawnie pisać na usenet, zanim zaczniesz tu innych pouczać.

Data: 2011-11-30 14:50:52
Autor: Przemysaw Czaja
strasznie krtka ywotno H7 - te tak macie?
to walc jednym palcem w klawisze napisa:

Troll Waldemar pewnie te na takich jedzi. ;)

Jeli ma troch rozumu to pewnie tak, inni wol kupowa +50% za cen +500% i babra si z wymian co dwa tygodnie ;-)

Data: 2011-11-30 13:57:11
Autor: AZ
On 2011-11-30, Przemysław Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

Jeśli ma trochę rozumu to pewnie tak, inni wolą kupować +50% za cenę +500% i babrać się z wymianą co dwa tygodnie ;-)

A coz to za miejska legenda? Jezdzilem na Philips X-treme Power 80%,
wytrzymaly 1,5 roku (jakies 50 kkm). Tak samo jezdzilem na Osram
Nightbreaker ktore przejezdzily mniej, ktore to swieca duzo lepiej od
zwyklych zarowek ale gorzej od Philipsow (nie duzo, ale gorzej).

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-30 15:05:13
Autor: T.
strasznie krtka ywotno H7 - te tak macie?

Uytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa w wiadomoci news:jb5cnn$jmm$3node2.news.atman.pl...
On 2011-11-30, Przemysaw Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

[...]

A nie mierdziay? :-)
T.

Data: 2011-11-30 14:57:41
Autor: Waldek Godel
strasznie krtka ywotno H7 - te tak macie?
Dnia Wed, 30 Nov 2011 14:50:52 +0100, Przemysaw Czaja napisa(a):

to walc jednym palcem w klawisze napisa:

Troll Waldemar pewnie te na takich jedzi. ;)

Jeli ma troch rozumu to pewnie tak, inni wol kupowa +50% za cen +500% i babra si z wymian co dwa tygodnie ;-)

Kurde... by uznanym za trolla przez debila to najmilszy komplement w tym
tygodniu.
Oprcz tego - ja mam H4 :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

Data: 2011-11-30 15:01:00
Autor: to
strasznie krtka ywotno H7 - te tak macie?
begin Waldek Godel
Troll Waldemar pewnie też na takich jeździ. ;)

Jeśli ma trochę rozumu to pewnie tak, inni wolą kupować +50% za cenę
+500% i babrać się z wymianą co dwa tygodnie ;-)

Kurde... być uznanym za trolla przez debila to najmilszy komplement w
tym tygodniu.

Ciekawe, że od razu wiedziałeś, że o Ciebie chodzi. :D

Data: 2011-11-30 15:08:26
Autor: DoQ
W dniu 30-11-2011 14:50, Przemysaw Czaja pisze:
Troll Waldemar pewnie te na takich jedzi. ;)
Jeli ma troch rozumu to pewnie tak, inni wol kupowa +50% za cen
+500% i babra si z wymian co dwa tygodnie ;-)

Ja jed z Osramami NightBreaker ju drugi tydzie i nadal wiec!

--
Pawe

Data: 2011-11-30 14:11:50
Autor: to
strasznie krtka ywotno H7 - te tak macie?
begin DoQ
Ja jeżdżę z Osramami NightBreaker już drugi tydzień i nadal świecą!

A ja trzeci rok. ;)

PS. Mam je w drogowych. ;)

Data: 2011-11-30 15:15:54
Autor: DoQ
W dniu 30-11-2011 15:11, to pisze:
Ja jed z Osramami NightBreaker ju drugi tydzie i nadal wiec!
A ja trzeci rok. ;)
PS. Mam je w drogowych. ;)

Drogowe to mi pajczyn zarosy, chyba nigdy nie ruszane :)

--
Pawe

Data: 2011-11-30 14:18:34
Autor: to
strasznie krtka ywotno H7 - te tak macie?
begin DoQ
Drogowe to mi pajęczyną zarosły, chyba nigdy nie ruszane :)

To jak Ty wyprzedzasz? --

Data: 2011-11-30 15:43:12
Autor: Przemysaw Czaja
strasznie krtka ywotno H7 - te tak macie?
to walc jednym palcem w klawisze napisa:

Drogowe to mi pajczyn zarosy, chyba nigdy nie ruszane :)

To jak Ty wyprzedzasz?

Nie mona napisa...a ja polecam Phipipsa, a ja Osram, skoro Wam si sprawdzaj? Zawsze trzeba dorobi jak demagogi?:)
W miom aucie Osramy paday nadzwyczaj czsto, dlatego kupiem zwyke arwy i si sprawdzaj.

Data: 2011-11-30 16:13:39
Autor: DoQ
W dniu 30-11-2011 15:18, to pisze:
Drogowe to mi pajczyn zarosy, chyba nigdy nie ruszane :)
To jak Ty wyprzedzasz?

Staram si to robi bez wyjmowania arwek :)

--
Pawe

Data: 2011-11-30 17:37:29
Autor: Jacek
strasznie krótka żywotność H7 - też tak macie?
15.11.2011 o godz 06:54 powstał wątek "Żywotność żarówek"
Poczytaj lepiej, co już było zamiast kolejny raz pytać o to samo.
Jacek

Data: 2011-12-01 08:51:16
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
W dniu 2011-11-30 17:37, Jacek pisze:
15.11.2011 o godz 06:54 powstał wątek "Żywotność żarówek"
Poczytaj lepiej, co już było zamiast kolejny raz pytać o to samo.

o fuck, rzeczywiście. Nie zauważyłem wątku. sorki...

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2011-11-30 21:45:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-11-30 13:05, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
[...]

Osram Nightbreaker+ (koniecznie z plusem). I do sobie prosty ukadzik soft-start dla arwek mijania.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-11-30 22:47:58
Autor: janku
strasznie krótka żywotność H7 - też tak macie?
w Motorze był też artykuł na ten temat, ale też brak konkretów

jeśli to było jakiś rok albo dwa temu, to chyba Hella ładnie wypadła
pamiętam, bo potem chciałem sobie kupić takie, ale nigdzie nie było
(chociaż bardzo intensywnie nie szukałem)

> Więc pytam - jakie H7 kupić

gdy kupowałem marketowe, to padały właśnie po jakichś 3 miesiącach
(a kupowałem kilka razy, bo tanie i nie uczę się szybko na błędach)
a jak do obu aut sprawiłem sobie w końcu osramy i philipsy, jakieś
standardowe modele, to świecą już tak ze dwa lata

--
pozdr
janku

Data: 2011-11-30 23:50:09
Autor: Przemysław Gubernat
[...]

Nie nie mamy ;-) używam Philipsów.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |

strasznie krótka żywotność H7 - też ta k macie?