strasznie krótka żywotność H7 - też tak macie?

Data: 2011-11-30 22:47:58
Autor: janku
strasznie krótka żywotność H7 - też tak macie?
w Motorze był też artykuł na ten temat, ale też brak konkretów

jeśli to było jakiś rok albo dwa temu, to chyba Hella ładnie wypadła
pamiętam, bo potem chciałem sobie kupić takie, ale nigdzie nie było
(chociaż bardzo intensywnie nie szukałem)

> Więc pytam - jakie H7 kupić

gdy kupowałem marketowe, to padały właśnie po jakichś 3 miesiącach
(a kupowałem kilka razy, bo tanie i nie uczę się szybko na błędach)
a jak do obu aut sprawiłem sobie w końcu osramy i philipsy, jakieś
standardowe modele, to świecą już tak ze dwa lata

--
pozdr
janku

strasznie krótka żywotność H7 - też tak macie?