straz graniczna nad warszawa

Data: 2018-04-26 12:23:21
Autor: RkJ
straz graniczna nad warszawa
witam

takie coś mi śmignęło za oknem. wszedłem sobie sprawdzić skąd to leci.
co robi ten samolot latając ciągle nad miastem z tak dziwna trasa?
https://www.flightradar24.com/SPVSP/112b2d4f

Data: 2018-04-29 11:46:01
Autor: J.F.
Użytkownik "RkJ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ae1a89f$0$678$65785112@news.neostrada.pl...
takie coś mi śmignęło za oknem. wszedłem sobie sprawdzić skąd to leci.
co robi ten samolot latając ciągle nad miastem z tak dziwna trasa?
https://www.flightradar24.com/SPVSP/112b2d4f

Ja tam nic nadzwyczajnego nie widze, ale zobacz dzien pozniej

https://www.flightradar24.com/data/aircraft/sp-vsp#112e9842

motoszybowiec obserwacyjny ... pilnuja przemytnika, czy trenuja nabieranie wysokosci w termice ?

J.

straz graniczna nad warszawa