straż miejska - mandat

Data: 2009-09-03 08:09:01
Autor: Kuba \(aka cita\)
straż miejska - mandat
Andrzej wydusił z siebie te słowy:

Witam,

dostałem wezwanie ze straży miejskiej do wskazania kto kierował
pojazdem w danym czasie i miejscu. czy straż miejska jest uprawniona
do tego zeby żądać takich informacji i czy jest uprawniona do
wystawiania mandatów???

ma prawo, a Ty obowiązek.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-09-03 12:35:30
Autor: Zorka
straż miejska - mandat
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

A może nie pamiętac? Co wtedy?

Data: 2009-09-03 15:31:14
Autor: Kuba \(aka cita\)
straż miejska - mandat
Zorka wydusił z siebie te słowy:

A może nie pamiętac? Co wtedy?

wtedy składa takie zeznania. Jesli będą wiarygodne - zostanie ukarany grzwyną za niewskazanie sprawcy.
Jesli straż miejska/policja będzie miala podejrzenia, ze to ściema - sprawa jest kierowana do Sądu Grodzkiego i tam będzie trzeba złożyć zeznania... a jesli samochodem jeździ sie samemu, ew. jeździ nim ktoś z najbliższej rodziny ... to nie trudno wskazać, kto prowadził auto tego dnia w takim a takim miejscu i sądy wcale nie są takie głupie jakby sie moglo wydawać, wiec nie trudno będzie wykazać, ze ktoś mówi czy też nie mówi prawdy - i zgodnie z tym ukarać grzywną za niewskazanie sprawcy (i na tym koniec) lub oskarżyć o skladanie fałszywych zeznać i zostać skazanym zgodnie z tym paragrafem (oraz za wykroczenie drogowe również)

Data: 2009-09-03 16:50:41
Autor: Zorka
straż miejska - mandat
Kuba (aka cita) pisze:
Zorka wydusił z siebie te słowy:

A może nie pamiętac? Co wtedy?

wtedy składa takie zeznania. Jesli będą wiarygodne - zostanie ukarany grzwyną za niewskazanie sprawcy.

Czyli jednak ma obowiązek pamiętac. Jak długo ma pamięta?

[...]

Jeżeli powiem, że nie pamiętam to mogę zosta oskarżony o składanie fałszywych zeznań? Można udowodni, że jednak pamięc nie zawodzi?

Data: 2009-09-03 18:19:41
Autor: kogutek
straż miejska - mandat
Kuba (aka cita) pisze:
> [...]

> Jeżeli powiem, że nie pamiętam to mogę zosta oskarżony o składanie fałszywych zeznań? Można udowodni, że jednak pamięc nie zawodzi?

Za to że nie pamiętasz nikt Cie nie może ukarać. Nie pamiętać to znaczy że
kiedyś się wiedziało i zapomniało. Jak to coś było 60 lat temu to nikt się nie
przyczepi. Ale jak nie można sobie przypomnieć tego co było 3 miesiące temu to
znaczy ze się jest upośledzonym umysłowo. Głupich się nie karze, bo to sensu nie
ma. Co to jeszcze znaczy że się czegoś nie pamięta. Jak wołają to mówią ze tego
dnia o tej godzinie i pokazują zdjęcie a tu na siedzeniu obok kierowcy jego
teściowa. To normalny skojarzy. A głupi powie że nie pamięta. Normalny idzie do
ukarania w trybie normalnym. A głupiemu trzeba zabrać PJ i oddać jak przyniesie
zaświadczenie że nie jest głupi. Bezpieczniej jest nie wiedzieć. Nie robi się z
siebie wtedy idioty. Nie wiem kto wtedy kierował bo był grill na działce i
przedawkowałem. Oprzytomniałem następnego dnia w domu. Kto mnie przywiózł nie
mam pojęcia. Że tak było potwierdzić mogą, tutaj nazwiska i adresy. Historia
musi być prawdziwa albo dobrze wyuczona przez wszystkich. Bo mogą sprawdzić. Ze
znajomym spotkaliśmy się w knajpie. Wypiliśmy tyle że nie wolno było jechać.
Przejeżdżała taksówka. Zatrzymaliśmy i poprosiliśmy żeby zorganizował transport
dla nas i dla naszych samochodów a my za to zapłacimy. Zorganizował dwóch
kolegów taksówkarzy. On nas odwiózł a nasze samochody wzięli tamci i odstawili
pod dom. Czy pamiętam jak oni wyglądali? Ale którzy bo niby ich trzech było a ja
widziałem minimum sześciu. Jeden miał ciemno zielony duży samochód. Chyba
Mercedesa. Ale ręki za to sobie obciąć bym nie dał. Jest wytłumaczenie na
okoliczność. Jest. Realne, realne. Nie robi się z siebie idioty. Nie robi.   --

Data: 2009-09-03 20:27:30
Autor: jerry
straż miejska - mandat
kogutek natekścił posta 33ae.00000501.4a9fec9d@newsgate.onet.pl:

[...]

Co jadłeś w ubiegłą środę między śniadaniem a obiadem?
Nie pamiętasz? Widać jesteś upośledzony.

Data: 2009-09-03 21:32:55
Autor: kogutek
straż miejska - mandat
> [...]

> umysłowo. Co jadłeś w ubiegłą środę między śniadaniem a obiadem?
Nie pamiętasz? Widać jesteś upośledzony.
Nic nie jadłem. Nigdy nic nie jem między śniadaniem a obiadem. --

Data: 2009-09-04 01:21:42
Autor: Adam Płaszczyca
straż miejska - mandat
Dnia Thu, 3 Sep 2009 15:31:14 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

A może nie pamiętac? Co wtedy?

wtedy składa takie zeznania. Jesli będą wiarygodne - zostanie ukarany grzwyną za niewskazanie sprawcy.

Kłamiesz. --
     ___________ (R)

Data: 2009-09-04 13:51:50
Autor: Artur\(m\)
straż miejska - mandat

Użytkownik "Zorka" <coton@vp.pl> napisał w wiadomości

> ma prawo, a Ty obowiązek.

A może nie pamiętac? Co wtedy?

Wydaje mi się, że nie ma o co kruszyć kopii
Powinno być tak.
Mandacik właścicielowi auta
a on rozdysponuje winowajcy(om)

Artrur(m)

Data: 2009-09-04 13:53:19
Autor: Kuba \(aka cita\)
straż miejska - mandat
Artur(m) wydusił z siebie te słowy:

Wydaje mi się, że nie ma o co kruszyć kopii
Powinno być tak.
Mandacik właścicielowi auta
a on rozdysponuje winowajcy(om)

ale mandat to najmniejszy problem ...
.... problemem jest co zrobic z punktami, bo z kasą to poradzić sobie mozna na różne sposoby (np. zaplacić za rok ;) )

Data: 2009-09-04 14:11:14
Autor: Artur\(m\)
straż miejska - mandat

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

... problemem jest co zrobic z punktami, bo z kasą to poradzić sobie mozna
na różne sposoby (np. zaplacić za rok ;) )

.....no tak...,
a może i punkty niech porozdziela właściciel:):)

Artur(m)

Data: 2009-09-03 12:52:48
Autor: J.F.
straż miejska - mandat
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7nmi5$3hv$1inews.gazeta.pl...
[...]

A tak gwoli prawniczej scislosci - to prawo to jaka ma podstawe prawna ?

J.

Data: 2009-09-04 13:44:13
Autor: Artur\(m\)
straż miejska - mandat

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

> A tak gwoli prawniczej scislosci - to prawo to jaka ma podstawe prawna ?

Prawo kaduka.

aaaaa Panie kaduk to mi z ręki jadł:)

Data: 2009-09-03 17:46:35
Autor: kogutek
straż miejska - mandat
> [...]
> Andrzej wydusił z siebie te słowy:
>
> ma prawo, a Ty obowiązek.

A tak gwoli prawniczej scislosci - to prawo to jaka ma podstawe prawna ?

Paragraf 22.

--

straż miejska - mandat