straz miejska po raz n-ty

Data: 2009-10-13 14:35:53
Autor: Jacek \"Plumpi\"
straz miejska po raz n-ty
Użytkownik "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl> napisał w wiadomości news:4ad3999b$1news.home.net.pl...

Nosz ja pi....lę, co za chuje! Godzina 21 w Konstancinie, pusta jednokierunkowa uliczka przy szpitalu, do którego jechałem zawieźć rzeczy znajomemu. Przejechałem wjazd, więc wykręciłem żeby wrócić, może 20m, przy czym jechałem 5km/h pasem, na którym normalnie parkują samochody, akurat na tych kilkunastu metrach był pusty. Z przeciwka pojawił się patrol tego gówna, co za pech. Łaskawie dali mi "tylko" 250zł, z tekstem "a gdyby tu była autostrada?". Ręce opadają...

Gdybyś cofał nie mieli prawa by Ci cokolwiek zrobić, ale skoro zawróciłeś i jechałeś pod prąd to sam jesteś sobie winien :D

straz miejska po raz n-ty