strefa euro możesięrozpaść

Data: 2010-01-27 13:10:58
Autor: MH
strefa euro możesięrozpaść
I wcale mnie to nie dziwi. Również uważam za wysoce prawdopodobne , że sama
waluta EURO przestanie istnieć w całkiem niedalekiej przyszłości. Mówił zresztą
o tym w PE Nigel Farage. Więcej tutaj :

http://feedproxy.google.com/~r/Parkiet/~3/sCbv8N2hulg/31,891641.html

MH

Data: 2010-01-27 04:46:45
Autor: J-23
On 27 Sty, 13:10, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
[...]

Z cala pewnisci rozpadnie sie po ewentualnym przystapieniu Polski do
rzeczonej strefy.
Jak z tym piaskiem na pustyni, ktorego zabraknie po ropoczeciu
zarzadzania teze pustynia, przez Polakow.

J-23 itede...

Data: 2010-01-27 16:31:41
Autor: cytryna
> [...]

rzeczonej strefy.
Jak z tym piaskiem na pustyni, ktorego zabraknie po ropoczeciu
zarzadzania teze pustynia, przez Polakow.

Rok "pracy" polskiego komisarza w KE niejakiego LANGMANA Aarona, (KLD, były minister przekształceń własnościowych) i problem euro mamy z głowy, my i UE.

--

strefa euro możesięrozpaść