strefy parkowania

Data: 2011-09-12 19:38:25
Autor: peter
strefy parkowania
Jutro o 19 w gimnazjum nr 4  bedzie spotkanie
z radnymi na temat stref parkowania (stare miasto).

Znowu cos tam wymyslili nowego, tym razem chyba zeby bylo lepiej
bo bedzie mozna rejestrowac 2 wozy i byc moze bedzie jakis abonament
dla firm.

wiec wszyscy narzekacze macie szanse wylac swoje zale na zywo
albo co najmniej powyzywac mieszkancow.

Data: 2011-09-12 14:11:20
Autor: Pszemol
strefy parkowania
"peter" <peter@peter.com> wrote in message news:j4lg63$glq$1news.task.gda.pl...
[...]

A te wozy to u wójta rejestrować musicie razem z końmi czy konie osobno? ;-)

Data: 2011-09-12 19:45:06
Autor: JoteR
strefy parkowania
"peter" napisał:

Jutro o 19 w gimnazjum nr 4  bedzie spotkanie
z radnymi na temat stref parkowania (stare miasto).
[...]
wiec wszyscy narzekacze macie szanse wylac swoje zale na zywo
albo co najmniej powyzywac mieszkancow.

Ić tam razejm s Kolinom

JoteR

Data: 2011-09-12 21:28:47
Autor: peter
strefy parkowania
W dniu 2011-09-12 19:38, peter pisze:
[...]

no dobra sorry pomylka, ciekawe co sie stalo z usenetowa funkcjonalnoscia usun wiadomosc.

Data: 2011-09-13 00:25:04
Autor: venioo
strefy parkowania
W dniu 2011-09-12 21:28, peter pisze:

no dobra sorry pomylka, ciekawe co sie stalo z usenetowa
funkcjonalnoscia usun wiadomosc.

dobra, NTG ale wyjatkowo mnie zaciekawilo. tylko jakie miasto? P-ń ?

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-13 07:21:25
Autor: Jeremiasz
strefy parkowania

Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisał w wiadomości news:j4m0rv$sfd$3news.onet.pl...
W dniu 2011-09-12 21:28, peter pisze:

no dobra sorry pomylka, ciekawe co sie stalo z usenetowa
funkcjonalnoscia usun wiadomosc.

dobra, NTG ale wyjatkowo mnie zaciekawilo. tylko jakie miasto? P-ń ?

Jak gościu nie pisze o mieście, to pewnikiem to WaWa, oni tak maja, myslę, że wszystko się kręci wokół jednego miasta;-)

JA

Data: 2011-09-13 11:49:59
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
strefy parkowania
Dnia 2011-09-13, o godz. 07:21:25
"Jeremiasz" <abramQ@wp.pl> napisał(a):

> dobra, NTG ale wyjatkowo mnie zaciekawilo. tylko jakie miasto? P-ń ?

Jak gościu nie pisze o mieście, to pewnikiem to WaWa, oni tak maja,
myslę, że wszystko się kręci wokół jednego miasta;-)

A reszta kraju ma tak że uważa że miasta nie piszą tylko
Warszawiacy. :-P Dla Twojej informacji gimnazjum nr. 4 w Warszawie jest
jakieś 7-8 km od Starówki na Mokotowie - ciut daleko na zebranie z
mieszkańcami. I raczej warszawiak nie napisze Stare Miasto tylko
Starówka. Dodatkowo na prawie całej Starówce w Warszawie nie wolno
legalnie parkować - nie ma też żadnych abonamentów na parkowanie więc
nie ma co omawiać. I w Warszawie jest jedna strefa a nie strefy
parkowania. IP nadawcy wskazuje na Kraków i okolice.

Reasumując - strzeliłeś kulą w płot :-P

Zdrówko

Data: 2011-09-13 08:37:34
Autor: Pszemol
strefy parkowania
"MaciekBabciaDobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message news:20110913114959.292b7055babcia-workstation...
[...]

A bo to dużo tam Warszawiaków w Warszawie macie, akurat :-)))

[...]

Akurat ten post ewidentnie poszedł na złą grupę.
Być może adresowany był do *.regionalne.kraków i wtedy
bezsensowne byłoby podawanie nazwy miasta, nie?
Co innego jak taki z Warszawki tu pisze że ma do sprzedania
komórkę, odbiór osobisty i nie poda gdzie :-)

Data: 2011-09-14 00:05:30
Autor: peter
strefy parkowania
W dniu 2011-09-13 15:37, Pszemol pisze:
[...]

brawo lotsonie chodzilo o krk;)
sory za niepotrzebny watek ale nie moge go skasowac...:D

Data: 2011-09-13 15:16:48
Autor: Jeremiasz
strefy parkowania
[...]

Oj tam, wyjątek potwierdza regułę;-)