stres w jakim przychodzi nam zyc bardzo zle na nas wplywa

Data: 2014-06-13 17:30:14
Autor: Fritz
stres w jakim przychodzi nam zyc bardzo zle na nas wplywa
Stres w reżimie Tuseka i komora, powiedzmy sobie szczerze...

~tez ojciec 23 minuty temu

Strasznie wspolczuje ojcu tego dziecka jak i calej rodzinie. Straszna tragedia. Ciezko jest obwiniac ojca, nie zrobil tego celowo i tak go podziwiam ze "tylko" w psychiatryku wyladowal. Ja bym sobie z taka tragedia nie poradzil i odrazu bym sie zabil. Nie negujmy tego Pana, stres w jakim przychodzi nam zyc bardzo zle na nas wplywa. Pozdrawiam cala rodzine i zycze wytrwania w tej strasznej tragedii.

Data: 2014-06-13 11:22:56
Autor: leming.show
stres w jakim przychodzi nam zyc bardzo zle na nas wplywa
użytkownik Fritz napisał:
Stres w rezimie Tuseka i komora, powiedzmy sobie szczerze...

Hanka kondoniara zlecila badanie dot. dlugosci zycia mieszkancow wawy, wyszlo z badania ze mieszkancy wilanowa (najwiecejkasy/os) zyja srednio o 16 lat dluzej niz pozostali:)

Data: 2014-06-13 21:11:24
Autor: t-1

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:371f9dae-70a7-4150-b715-97ca65b7dd92googlegroups.com...
użytkownik Fritz napisał:
[...]

Bo to przeważnie urzędnicy lub wolne zawody.
Luzik totalny.

Data: 2014-06-13 12:30:56
Autor: leming.show
stres w jakim przychodzi nam zyc bardzo zle na nas wplywa
UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

Bo to przewaznie urzednicy lub wolne zawody.

Luzik totalny.

To ludzie starej wladzy i tzw. polish elita.

Data: 2014-06-13 22:04:55
Autor: Fritz
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:371f9dae-70a7-4150-b715-97ca65b7dd92googlegroups.com...
użytkownik Fritz napisał:
[...]

To może tylko tym z ":Wilanowa" (bogatym i politykom) wiek emerytalny należało podwyższyć...

Data: 2014-06-13 14:32:08
Autor: Marek
stres w jakim przychodzi nam zyc bardzo zle na nas wplywa
W dniu piątek, 13 czerwca 2014 17:30:14 UTC+2 użytkownik Fritz napisał:
Stres w re�imie Tuseka i komora, powiedzmy sobie szczerze...

[...]

Element glupoty tez tu odgrywa duza role...ale trudno odmowic ludziom glupim, prawa do posiadania dzieci.

Data: 2014-06-13 17:31:28
Autor: Marek Woydak
Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości news:lnf5e5$rog$1speranza.aioe.org...
Stres w reżimie Tuseka i komora, powiedzmy sobie szczerze...

~tez ojciec 23 minuty temu

Po jakiego grzyba wrzucasz na psp i scp jednocześnie rzygowiny podobnych sobie świrów?

MW

Data: 2014-06-13 14:07:35
Autor: Marek
W dniu piątek, 13 czerwca 2014 17:31:28 UTC+2 użytkownik Marek Woydak napisał:
U�ytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:lnf5e5$rog$1speranza.aioe.org...

> Stres w re�imie Tuseka i komora, powiedzmy sobie szczerze...

> ~tez ojciec 23 minuty temu

Po jakiego grzyba wrzucasz na psp i scp jednocze�nie rzygowiny podobnych sobie �wir�w?

MW

On ma tu racje.
Zycie w stresie powoduje takie sytuacje.
Wspolczuje temu ojcu...

Data: 2014-06-14 03:41:32
Autor: stevep
W dniu .06.2014 o 23:07 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]
U�ytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci

> Stres w re�imie Tuseka i komora, powiedzmy sobie szczerze....

Po jakiego grzyba wrzucasz na psp i scp jednoczeďż˝nie rzygowiny  podobnych

sobie �wir�w?

MW

On ma tu racje.
Zycie w stresie powoduje takie sytuacje.
Wspolczuje temu ojcu...

Tylko się sam nie poichlastaj z tego stresu kretynie.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-13 17:37:05
Autor: Fritz
"Marek Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lnf5hh$9dn$1news.albasani.net...
[...]

Rzygowiny to ty produkujesz, rzygowiny od Tuseka i komora...

Data: 2014-06-13 19:04:36
Autor: silvio balconetti
Am 13.06.2014 17:31, schrieb Marek Woydak:
[...]

Bezrobotny nie ma nic do roboty, wiec spamuje. Uczenie nazywa sie on Missing Link - brakujace ogniwo w teorii Darwina.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2014-06-13 19:18:23
Autor: Stokrotka
stres w jakim przychodzi nam zyc bardzo zle na nas wplywa
Strasznie wspolczuje ojcu tego dziecka jak i calej rodzinie. Straszna tragedia.

Rok temu podano , że taki pszypadek miał miejsce w USA, z 5 letnią dziewczynką.
Pomyślałam , że Amerykanie to idioci.
Ale tu wydaje mi się były inne dodatkowe pszyczyny.
Dzieciak pewnie typowo nie hciał iść do pszedszkola.
Ojciec pomyślał może i lepiej jej będzie w tym aucie?
Potem w robocie nie miał możliwości wyjść,
a potem pomyślał: tyle pszesiedziała, to moment jeszcze wytszyma.

Dzieci nie powinny być posyłane do pszedszkola / żłobka
Zmuszanie dzieciaka do łażenia do pszedszkola narusza jego prawa człowieka.
Pszedszkole nie wcześniej niż od 4 roku życia.
A już 2-latka należy nauczyć uwalniania się z fotelika i auta.

A stosunki w robocie? Mamy ponad 70% bezrobocie (licząc ludzi w wieku produkcyjnym bez etatu do wszystkih w wieku produkcyjnym).
W połowie lat 90 było 2 razy więcej miejsc pracy w Polsce.

Mamy za to bardzo dużą na tle europy wydajność.
Kosztem rodziny, dzieci , zdrowia, pszyrostu naturalnego...
Także kosztem naszego pszmysłu: nie jeden spszedał kawałek Polski pszekupiony pozornie dobrą posadą , w kturej haruje i niszczy sobie zdrowie.
Spszedaliśmy się zahodowi, mamy wymażony kapitalizm.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-06-14 03:40:09
Autor: stevep
W dniu .06.2014 o 17:30 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

[...]

Oto wypowiedź idioty.
--
stevep
-- -- -

stres w jakim przychodzi nam zyc bardzo zle na nas wplywa