[LPG] strojenie - jest tu ktoś kto ma doświadczenia?

Data: 2013-02-04 13:12:30
Autor: Bartek
[LPG] strojenie - jest tu ktoś kto ma doświadczenia?
cześć,

wiem, że kiedyś był błyskacz, i jescze ktoś, kto wiedział co i jak z lpg:-)
Potrzebje otrzymać jakieś wsparcie przy strojeniu instalacji IV generacji. czy jest tu ktoś, kto by chciał zdalnie wesprzeć?

nie mam jak narazie podjechać do kogoś sensownego [bo ktoś sensowny niestety nie jest w moim miescie].... więc chcial bym przynajmniej wstępnie to ustawić jak trzeba.

jak by ktoś był chętny, to proszę o info;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2013-02-04 13:21:52
Autor: Lewis
W dniu 2013-02-04 13:12, Bartek pisze:
[...]

A konkretnie chcesz wiedzieć?
Sonda AFR w wydech i stroisz :)

Lewis

Data: 2013-02-04 15:25:47
Autor: Robson
[...]

A jaka instalacja? Miałem Versusa, długo stroiłem i stroiłem, aż straciłem cierpliwość i wyrzuciłem na śmietnik, wstawiłem Staga i mam spokój. Dopieściłem, dogłaskałem i mogę powiedzieć, że dopiero teraz jest dobrze.

Data: 2013-02-06 13:48:19
Autor: Bartek
Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomości news:keogqq$tta$1mx1.internetia.pl...
[...]

A jaka instalacja?

Zavoli alisei

już wstępnie wystroilem chyab. wstępnie, ale narazie musi wystarczyć.
:-) musze sie gdzieś wybrać do kogoś sensownego w tym temacie. jednak w jednej podobno dobrej firmie za regulacje zawolali  150 zl. troche sporo. przynajmniej w tym miesiącu.

--
Pozdrawiam, Bartek

[LPG] strojenie - jest tu ktoś kto ma doświadczenia?