strona internetowa

Data: 2011-01-30 11:48:31
Autor: Rafał
strona internetowa
Mam stronę internetową chciałbym zamieszczać na niej artykuły dotyczące pakietu Office 2010. Np. mogą to być artykuły dotyczące edytora Word jak formatować teksty, jak zrobić spis treści itd. W artykułach chce umieszczać zdjęcia z programu. Czy jeśli udostępniam to całkowicie za darmo musze kupić orginalny produkt z licencją?

Rafał

Data: 2011-01-30 13:49:09
Autor: Arturro
strona internetowa
Użytkownik "Rafał" <rafal123123@op.pl> napisał w wiadomości news:ii3flr$ugb$1news.onet.pl...
[...]

Powinieneś umieścić na stronie zdjęcie klucza produktu, tylko nie rób go aparatem Sony bo to konkurencja w niektórych dziedzinach :D

Data: 2011-01-30 15:28:58
Autor: Maciek
strona internetowa
begin o nicku Rafał napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
[...]
Lepiej w artykułach nie umieszczaj zdjęć programu, a zrzuty ekranu, będą
lepiej wyglądać.
Masz prawo pisać artykuły na temat programu, którego nie masz w domu na
prywatnym komputerze, a korzystasz z niego w szkole, w bibliotece, w
kawiarence internetowej. Ale nie uprawnia cię to do używania wersji pirackiej w domu. --
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2011-01-30 17:37:01
Autor: Rafał
strona internetowa
dziękuje za odpowiedź a co z wersjami 30 dniowymi trial? czy mogę zamieszczać artykuły i print screeny w artykułach wykorzystając tę licencję itd.

wtedy niby mam wersjÄ™ 30 dniowÄ… ...
lub jeśli posiadam np. demo programu ?

jak to wszystko wyglÄ…da

Rafał

Data: 2011-01-30 18:14:40
Autor: Maciek
strona internetowa
begin o nicku Rafał napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
dziękuje za odpowiedź a co z wersjami 30 dniowymi trial? czy mogę
zamieszczać artykuły i print screeny w artykułach wykorzystając tę
licencjÄ™ itd.

wtedy niby mam wersjÄ™ 30 dniowÄ… ...
lub jeśli posiadam np. demo programu ?

jak to wszystko wyglÄ…da
Jest dokładnie tak jak napisałem, pisanie o programie (nawet w znaczeniu -
reklamowanie) nie upoważnia cię do używania pirackich wersji. Wersje trial
nie są pirackie. Zrobienie zrzutu ekranu nie jest w żaden sposób związane z
licencjÄ… programu. --

Data: 2011-01-30 19:51:12
Autor: Rafał
strona internetowa
a więc podsumowując mogę pobrać wersję trial programu np. Office 2010 używać jej przez 30 dni, pisać na ten temat darmowe artykuły, robić print screeny i jest to wszystko legalne.. ok
to chciałem wiedzieć

Rafał

Data: 2011-01-30 22:08:41
Autor: Rafał
strona internetowa
czy ktoś może mi jeszcze potwierdzić to co napisałem wyżej jeśli chodzi o wersję trial bo jakoś do końca nie jestem przekonany a nie chciałbym sobie narobić niepotrzebnych kłopotów :/

Data: 2011-01-31 12:39:50
Autor: Tomasz Chmielewski
strona internetowa
On 30.01.2011 22:08, Rafał wrote:
czy ktoś może mi jeszcze potwierdzić to co napisałem wyżej jeśli chodzi
o wersję trial bo jakoś do końca nie jestem przekonany a nie chciałbym
sobie narobić niepotrzebnych kłopotów :/

Zobacz, czy producent umieszcza cos w licencji na ten temat?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

strona internetowa