strona o akcjach

Data: 2012-12-06 22:51:38
Autor: Piotr
strona o akcjach
czy istnieje jakas dobra strona o inwestowaniu na gieldzie  dla poczatkujacych gdzie mozna sie nauczyc podstaw i wszystko jest przejrzyscie wytlumaczone?

pozdrawiam

Data: 2012-12-06 23:01:23
Autor: MarekZ
strona o akcjach
UĹĽytkownik "Piotr"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:50c1136a$0$6570$9b4e6d93@newsspool4.arcor-online.net...

czy istnieje jakas dobra strona o inwestowaniu na gieldzie  dla poczatkujacych gdzie mozna sie nauczyc podstaw i wszystko jest przejrzyscie wytlumaczone?

Witaj jutrzenko hossy. :)

www.bossa.pl jest świetna na początek.

Data: 2012-12-06 23:12:12
Autor: Zyga
strona o akcjach
W dniu 2012-12-06 23:01, MarekZ pisze:
Witaj jutrzenko hossy. :)

:)

www.bossa.pl jest świetna na początek.

a dokładniej http://bossa.pl/edukacja/

pzdr
Zyga

Data: 2012-12-06 23:36:43
Autor: SQLwiel
strona o akcjach
W dniu 2012-12-06 22:51, Piotr pisze:
czy istnieje jakas dobra strona o inwestowaniu na gieldzie dla
poczatkujacych gdzie mozna sie nauczyc podstaw i wszystko jest
przejrzyscie wytlumaczone?

pozdrawiam

Ja Ci wytłumaczę, przejrzyście:
Przygotuj sobie parędziesiąt kPLN i ucałuj je czule, bo już więcej ich nie zobaczysz.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-12-06 17:07:54
Autor: witek
strona o akcjach
SQLwiel wrote:
[...]

i tak to mniej wiecej wyglada.

Data: 2012-12-06 22:53:46
Autor: Piotr Hołda
strona o akcjach
W dniu pi±tek, 7 grudnia 2012 00:07:54 UTC+1 użytkownik witek napisał:
> Ja Ci wytłumaczę, przejrzy¶cie:

> Przygotuj sobie parędziesi±t kPLN i ucałuj je czule, bo już więcej ich

> nie zobaczysz.

i tak to mniej wiecej wyglada.

Oj tam :) Kolega chce się najpierw edukować, co dobrze wróży na przyszło¶ć. Oby stracił trochę na pocz±tku bo to dobrze robi. Mało kto zaczyna edukację od zarz±dzania ryzykiem.

Data: 2012-12-07 21:23:33
Autor: z
strona o akcjach
W dniu 2012-12-07 00:07, witek pisze:
Ja Ci wytłumaczę, przejrzy¶cie:
Przygotuj sobie parędziesi±t kPLN i ucałuj je czule, bo już więcej ich
nie zobaczysz.

i tak to mniej wiecej wyglada.

Jak możecie dyskredytować :-) tak wspaniały instrument naszego życia gospodarczego. Przecież to zbawienna instytucja pomnażaj±ca nasze oszczędno¶ci i pozwalaj±ca nam aspirować do tych lepszych "m±drzejszych" którzy potrafi± zrobić co¶ z niczego a przy tym nic nie robi±c. Jak możecie? ;-)

Data: 2012-12-07 08:48:24
Autor: Darek
strona o akcjach
W dniu 2012-12-06 23:36, SQLwiel pisze:
[...]

Oj tam, oj tam. Jak go nie zeżre chciwość i nie będzie widział oczyma swymi 10000000% zysków to może nie będzie tragedii?
Ale jak uwierzy w bycie Sorosem na Newconnect to kto wie, kto wie ;)

Po za tym nie strasz nowego dopływu $ ;)

Darek

Data: 2012-12-07 09:21:20
Autor: Wojciech Bancer
strona o akcjach
On 2012-12-06, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:
[...]

Stracić 100% na akcjach/obligacjach to akurat do¶ć trudno,
a nie podejrzewam by pocz±tkuj±cy się rzucał na kontrakty terminowe :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-12-07 18:13:52
Autor: m
strona o akcjach
On 2012-12-06, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:

>Ja Ci wytłumaczę, przejrzy¶cie:
>Przygotuj sobie parędziesi±t kPLN i ucałuj je czule, bo już więcej ich
>nie zobaczysz.
Stracić 100% na akcjach/obligacjach to akurat do¶ć trudno,

Dopóki inwestuje/gra za swoje, to masz rację. Ale jak na kredyt (co u niektórych się zdarza), no to ...

p. m.

Data: 2012-12-08 00:46:29
Autor: Tomasz Chmielewski
strona o akcjach
On 12/07/2012 07:13 PM, m wrote:

(...)

Stracić 100% na akcjach/obligacjach to akurat do¶ć trudno,

Dopóki inwestuje/gra za swoje, to masz rację. Ale jak na kredyt (co u
niektórych się zdarza), no to ...

Mowisz o zarzadzajacych funduszami? :)

--
Tomasz Chmielewski
http://blog.wpkg.org

Data: 2012-12-08 04:57:28
Autor: m
strona o akcjach
W dniu 07.12.2012 23:46, Tomasz Chmielewski pisze:
On 12/07/2012 07:13 PM, m wrote:

(...)

Stracić 100% na akcjach/obligacjach to akurat do¶ć trudno,

Dopóki inwestuje/gra za swoje, to masz rację. Ale jak na kredyt (co u
niektórych się zdarza), no to ...

Mowisz o zarzadzajacych funduszami? :)

Mówię o lewarze.

p. m.

Data: 2012-12-07 09:54:33
Autor: Andrzej Kubiak
strona o akcjach
Dnia Thu, 06 Dec 2012 23:36:43 +0100, SQLwiel napisał(a):

[...]

Uhm, taa.

Że biura maklerskie wystawiaj± mi lewe PIT-y, to jeszcze może bym uwierzył,
ale przelewy robi± mi fałszywymi pieniędzmi, czy jak?

AK

Data: 2012-12-07 10:01:42
Autor: SQLwiel
strona o akcjach
W dniu 2012-12-07 09:54, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

Że biura maklerskie wystawiają mi lewe PIT-y, to jeszcze może bym uwierzył,
ale przelewy robią mi fałszywymi pieniędzmi, czy jak?

AK

To był żart z przekąsem.
W znaczeniu - że wtopisz, stracisz. Wielu z nas przez to przechodziło, niektórzy nie raz. Poczytaj tę edukację na bossa.pl, to naprawdę dobry wstęp. Pamiętaj, że to drapieżny rynek. Nie łap się za kontrakty, a tym bardziej za forex dopóki nie opanujesz co najmniej "liceum" w tej dziedzinie. Bo kupić akcje, wiedzieć które i trzymać je 5 lat - to przedszkole.
Biuro maklerskie żyje z prowizji. Im większy obrót, tym więcej zarabiają. A więc będą Cię zachęcać, abyś był "ruchliwy", byś grał, spekulował. Najlepiej (dla nich), jeśli na kontraktach lub forexie.

A "lewizny" - zdarzało się. Zniknęło np. biuro sur5.net, czy inny instaleksport, a prezesa na lotnisku zgarnięto z walizką kasy.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-12-07 10:30:30
Autor: Andrzej Kubiak
strona o akcjach
Dnia Fri, 07 Dec 2012 10:01:42 +0100, SQLwiel napisał(a):

To był żart z przek±sem.

Staroć straszny :)

W znaczeniu - że wtopisz, stracisz. Wielu z nas przez to przechodziło, niektórzy nie raz.

Koszty nauki. Tym niemniej - da się nauczyć. Nie twierdzę, że zawsze i
każdego, ale się da; nie będę już przywoływał "Żółwi".

Nie łap się za kontrakty, a tym bardziej za forex

Yyy, ja zaczynałem od kontraktów, w życiu żadnej akcji nie kupiłem :)

Biuro maklerskie żyje z prowizji. Im większy obrót, tym więcej zarabiaj±. A więc będ± Cię zachęcać, aby¶ był "ruchliwy", by¶ grał, spekulował.

Uhm. I tutaj biura nie ma co słuchać. Chyba że kto¶ najlepiej się czuje i
wyspacjalizuje wła¶nie w daytradingu, zmierzaj±cym do agresywnego scalpingu
- to już kwestie osobnicze. Mnie szkoda czasu i zdrowia na przykucie się do
monitora z wytrzeszczem oczu.

A "lewizny" - zdarzało się.

Owszem, ale my jakby nie o tym. Przynajmniej - ja :)

AK

Data: 2012-12-07 21:37:35
Autor: xbartx
strona o akcjach
Dnia Thu, 06 Dec 2012 23:36:43 +0100, SQLwiel napisał(a):

Ja Ci wytłumaczę, przejrzyście:
Przygotuj sobie parędziesiąt kPLN i ucałuj je czule, bo już więcej ich
nie zobaczysz.

Można to przepuścić w o wiele przyjemniejszy sposób np. w kasynie ;)

--
xbartx

Data: 2012-12-08 17:52:01
Autor: Piotr