strona www.anty-komis.pl - co na to prawo?

Data: 2012-11-02 14:29:08
Autor: chwdp
strona www.anty-komis.pl - co na to prawo?
W dniu 2012-11-02 13:25, Koziołek pisze:> Serwis jak widaæ raczkuje. Ale czy jest ju¿ jaka¶ rozwiniêta tego typu
> ¶ciana p³aczu?
> No i zawarte w temacie pytanie: nie dobior± siê autorowi do dupy za "szycie
> butów"?
>
> Z harcerskim pozdrowieniem,
>
> Kozio³ek

serwis narobi tylko szkod uczciwym sprzedawcom przez takich debili:

"Poszkodowany says:
1 listopada 2012 at 22:10

[...]

Po kilku miesiącach okazało się, że do wymiany są:
- sprzęgło
- końcówki drążka kierowniczego
- wentylator
- klocki hamulcowe

proszę uważać, a najlepiej omijać z daleka Pana Marcina K."

Data: 2012-11-02 14:47:03
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2012-11-02 14:29, chwdp pisze:

[...]

No, jak dla mnie to reklama komisu - może opłacili kogoś za tę recenzję? ;)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2012-11-02 15:50:40
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 2 Nov 2012, chwdp wrote:

serwis narobi tylko szkod uczciwym sprzedawcom przez takich debili:

"Poszkodowany says: 1 listopada 2012 at 22:10 [...]

  Tak z ciekawo¶ci, z czego wynika fakt, i¿ w trzykropku
zmie¶ci³ Ci siê tekst:
+++
Zakupiony samochód o przebiegu 161.000 km.
Faktyczny przebieg 365.000 !!!
-- -

  To w ramach uczciwo¶ci sprzedawcy czy uczciwo¶ci kupuj±cego?
(s± ca³e dwa przypadki, ten drugi powinien doskonale u¶wiadomiæ
¿e mowa o przestêpstwie - wiêc ewentualne pomówienie
o przestêpstwo to te¿ przestêpstwo).

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-11-02 17:27:21
Autor: chwdp
W dniu 2012-11-02 15:50, Gotfryd Smolik news pisze:> On Fri, 2 Nov 2012, chwdp wrote:

>   Tak z ciekawo¶ci, z czego wynika fakt, i¿ w trzykropku
> zmie¶ci³ Ci siê tekst:
> +++
> Zakupiony samochód o przebiegu 161.000 km.
> Faktyczny przebieg 365.000 !!!

to byl przyklad tylko, dlatego wycialem ten fragment.

Data: 2012-11-02 16:31:52
Autor: WW
> [...]
 >
 > Z harcerskim pozdrowieniem,
 >
 > Kozio³ek

serwis narobi tylko szkod uczciwym sprzedawcom

Oksymoron  :-)

WW

Data: 2012-11-02 21:22:21
Autor: elmer radi radisson
On 2012-11-02 14:29, chwdp wrote:

Po kilku miesiącach okazało się, że do wymiany są:
- sprzęgło
- końcówki drążka kierowniczego
- wentylator
- klocki hamulcowe

I jeszcze trzeba bylo wymienic opony na zimowe, bo przyszedl
listopad! :)

--

memento lorem ipsum

strona www.anty-komis.pl - co na to prawo?