strona www + jakie prawo

Data: 2009-07-21 22:18:48
Autor: Robert Tomasik
strona www + jakie prawo
Użytkownik "general.richiter" <general.richiter@gmail.com> napisał w wiadomości news:fa1216d0-abe7-43af-a718-b53d50afb953y7g2000yqa.googlegroups.com...
Cześć,
Chcę założyć stronę w języku angielskim na serverze w usa.
Pod jakie prawo wtedy podlegam? poslkie czy amerykańskie (danego
stanu) ?
Jeśli ktoś będzie chciał pozwać mnie do sądu z jakiegoś powodu, gdzie
będą odbywać się sprawy ?
Czy w regulaminie strony mogę jakoś się zabezpieczyć, przed sprawami
sądowymi na obcych terytoriach ? np. zakazując użytkownikom spoza
terytorium Polski, korzystania ze strony?
Dzięki za rady

Będziesz podlegał pod obydwa prawa. Polskie, bowiem jesteś obywatelem Polski (zakłądam, bo nie precyzujesz) i działasz w Polsce oarz amerykańskie, albowiem pliki będą fizycznie przechowywane na serwerze amerykańskim.

strona www + jakie prawo