strona z wbudowanymi wirusami?

Data: 2013-05-14 16:31:45
Autor: Andrzej Lawa
strona z wbudowanymi wirusami?
Ave!

Zna ktoś może jakąś stronę, na której tkwią wirusy? Nie takie trywialne, jak te pliki do pobrania ze strony eicara, tylko coś co może się bardziej dyskretnie ukrywać i "samo" instalować... Szukam czegoś porządnego do przetestowania proxy z filtrem ;)

Data: 2013-05-14 16:39:24
Autor: Mr. Misio
Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
[...]

Komu chcesz dac niebywala szanse testowania proxy? :D

Data: 2013-05-14 16:50:17
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.05.2013 16:39, Mr. Misio pisze:

Komu chcesz dac niebywala szanse testowania proxy? :D

Testowemu gościowi na osobnym koncie.

Data: 2013-05-14 16:40:39
Autor: Andrzej Lawa
strona z wbudowanymi wirusami?
PS: tak, wiem że to zasadniczo grupa o sprzęcie, ale nie bardzo mam pomysł gdzie indziej wysłać pytanie o kwestię niezależną od systemu, sprzętu, przeglądarki... Na regionalne? ;)

Data: 2013-05-14 17:44:31
Autor: Jacek Skowroński
W dniu 14.05.2013 16:40, Andrzej Lawa pisze:
PS: tak, wiem że to zasadniczo grupa o sprzęcie, ale nie bardzo mam pomysł gdzie
indziej wysłać pytanie o kwestię niezależną od systemu, sprzętu, przeglądarki...
Na regionalne? ;)

Najbliżej jest chyba pl.comp.security

--
Jacek Skowroński

Data: 2013-05-15 14:22:20
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.05.2013 17:44, Jacek Skowroński pisze:
[...]

A, słuszna uwaga, dzięki - musiałem ją przegapić na liście.

Data: 2013-05-14 16:59:24
Autor: PiteR

http://download.cnet.com/

--
Piter

Data: 2013-05-14 19:23:50
Autor: Piotr B. (pb2004)

http://www.malwaredomainlist.com/

--
Piotr Borkowski

Data: 2013-05-15 14:22:00
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.05.2013 19:23, Piotr B. (pb2004) pisze:
[...]

Dzięki, ale tak jakby większość albo nie działa, albo daje 404 ;)

Data: 2013-05-15 16:19:50
Autor: ...:::WISKOLER:::...
strona z wbudowanymi wirusami?
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Andrzej Lawa
naskrobał(a):

Dzięki, ale tak jakby większość albo nie działa, albo daje 404 ;)

Tak właśnie działają wirusy :D
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych

strona z wbudowanymi wirusami?