stroze moralnosci w Saturnie

Data: 2011-12-03 18:21:24
Autor: JA
stroze moralnosci w Saturnie
On 2011-12-02 20:21:23 +0000, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world said:

Witam,
Taka historia:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10706263,Ochroniarz_do_artystk
i__pani_zdjecia_sa_pedofilskie.html
TA

Powiedz mi TA, co ma zrobić laborant, jak zobaczy na zdjęciu malutkie r±czki trzymaj±ce całkiem dużego ptaszka?
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czuło¶ć jak 100.
Nie odpowiadam na tre¶ci nad cytatem.

Data: 2011-12-03 21:16:57
Autor: Titus Atomicus

On 2011-12-02 20:21:23 +0000, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world said:

> [...]

Powiedz mi TA, co ma zrobić laborant, jak zobaczy na zdjęciu malutkie r±czki trzymaj±ce całkiem dużego ptaszka?

Hm, a ty tam widziales takie zdjecie?

TA

Data: 2011-12-03 22:17:48
Autor: Andrzej Lawa
On 2011-12-02 20:21:23 +0000, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world said:

Witam,
[...]

"A gdyby tędy przechodziła wasza te¶ciowa?!"

Data: 2011-12-03 23:23:15
Autor: JA
On 2011-12-03 21:17:48 +0000, Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> said:

Powiedz mi TA, co ma zrobić laborant, jak zobaczy na zdjęciu malutkie
r±czki trzymaj±ce całkiem dużego ptaszka?

"A gdyby tędy przechodziła wasza te¶ciowa?!"

A gdyby na zdjęciu poza starcem było to niemowle? To też przemijanie i artystyczna wizja.
Człowieku, ludzie maj± prawo oceniać. Może im się co¶ wydać podejrzane w Twoim zachowaniu. Jak będziesz chodził po osiedlu w płaszczu i kapciach, to się kto¶ w końcu zdziwi i zadzwoni gdzie trzeba.
O co Ci chodzi? To jest normalne, że odstaj±ce zachowania s± wychwytywane.

Data: 2011-12-03 23:41:28
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.12.2011 23:23, JA pisze:

[...]

A jakby był kotek (też nagi!), do dla ciebie byłaby jeszcze zoofila? Lecz się!

Człowieku, ludzie maj± prawo oceniać. Może im się co¶ wydać podejrzane w

OK, to ja ciebie oceniam jako podejrzanego dewianta, bo ci się wszystko z seksem kojarzy. Szykuj się na rewizję.

Twoim zachowaniu. Jak będziesz chodził po osiedlu w płaszczu i kapciach,
to się kto¶ w końcu zdziwi i zadzwoni gdzie trzeba.

Hmmm... A gdzie trzeba?

O co Ci chodzi? To jest normalne, że odstaj±ce zachowania s± wychwytywane.

Przez nierobów i/lub intrygantów.

Data: 2011-12-04 16:26:29
Autor: p 47
stroze moralnosci w Saturnie

Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4eda5a94news.home.net.pl...
On 2011-12-02 20:21:23 +0000, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world said:

Witam,
[...]

To, co obywatel powinien zrobić zawsze w przypadku podejrzenia, że łamane jest prawo,- złożyć zawiadomienie do organów ¶cigania/prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestepstwa, oraz, w miarę możliwo¶ci, zabezpieczyć dowody.

Data: 2011-12-05 17:43:32
Autor: Titus Atomicus
In article <jbg3f7$3dc$1@news.task.gda.pl>, "p 47" <karolakowie1@wp.pl> wrote:

> [...]
> -- To, co obywatel powinien zrobić zawsze w przypadku podejrzenia, że łamane jest prawo,- złożyć zawiadomienie do organów ¶cigania/prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestepstwa, oraz, w miarę możliwo¶ci, zabezpieczyć dowody.

Ale przeciez nic takiego nie mialo miejsca.
To byl akurat wytwor wyobrazni kolegi JA.

TA

Data: 2011-12-06 22:59:21
Autor: Sebastian Kaliszewski

On 2011-12-02 20:21:23 +0000, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world said:

Witam,
[...]

rączki trzymające całkiem dużego ptaszka?
--

To, co obywatel powinien zrobić zawsze w przypadku podejrzenia, że łamane
jest prawo,- złożyć zawiadomienie do organów ścigania/prokuratury o

Przejdź się do warszawskiej Filharmonii i idź zabezpiecz dowody. Tam na suficie są rzeźby nagich dzieci i to ponadnaturalnych rozmiarów(!). Panie, zgroza i skandal! Pornografia dziecięca!

\SK

Data: 2011-12-07 05:55:41
Autor: p 47

On 2011-12-02 20:21:23 +0000, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world said:

Witam,
[...]

PrzejdĹş siÄ™ do warszawskiej Filharmonii i idĹş zabezpiecz dowody. Tam na
suficie sÄ… rzeĹşby nagich dzieci i to ponadnaturalnych rozmiarĂłw(!). Panie,
zgroza i skandal! Pornografia dziecięca!

A czy ty, chłopczyku, wiesz, co oznacza słowo pornografia??

Data: 2011-12-07 01:53:01
Autor: Zygmunt Dariusz

On 2011-12-02 20:21:23 +0000, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world said:

Witam,
[...]

Wytlumacz mu chlopczyku, bo ty z pewnoscia wiesz.

ZD

Data: 2011-12-07 17:51:17
Autor: Sebastian Kaliszewski

On 2011-12-02 20:21:23 +0000, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world said:

Witam,
[...]

W odróżnieniu od ciebie, anonimku, i niejakiego JA, wiem.

\SK

Data: 2011-12-08 18:47:58
Autor: Marek Dyjor
Sebastian Kaliszewski wrote:
[...]

wg mojej wiedzy nei ma ĹĽadnej sensownej definicji pornografii.

stroze moralnosci w Saturnie