struktury i produkty strukturyzowane?

Data: 2013-03-03 21:03:35
Autor: RobertS
struktury i produkty strukturyzowane?
witam

kto z was z nich korzystał (kiedykolwiek) i jakie osiągnął wyniki?

zarobiliście coś czy może tylko zadziałała gwarancja kapitału?

banki mają trochę tego w ofercie, ale rzadko można poczytać o wynikach po zakończeniu konkretnych struktur

RobertS

Data: 2013-03-04 07:47:24
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 03 Mar 2013 21:03:35 +0100, RobertS napisał(a):

banki mają trochę tego w ofercie, ale rzadko można poczytać o wynikach po zakończeniu konkretnych struktur

Zajrzyj na structus.pl - strona chyba zawieszona od listopada 2012, ale
wcześniejsze artykuły powinny być dostępne. AK

Data: 2013-03-04 17:31:20
Autor: RobertS
struktury i produkty strukturyzowane?

Zajrzyj na structus.pl - strona chyba zawieszona od listopada 2012, ale
wcześniejsze artykuły powinny być dostępne.

AK

znam, ale czy nikt z p.b.b. się w struktury nigdy nie bawił?

same informacje praktyczne mnie interesują

RobertS

Data: 2013-03-04 19:45:55
Autor: Maruda
W dniu 2013-03-04 17:31, RobertS pisze:

[...]

Bawił. Obligacje Vitalis (5-letnie). Tylko kapitał, zero zysku. Tylko raz i nigdy więcej. :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-03-07 12:23:05
Autor: lery.IT
W dniu poniedziałek, 4 marca 2013 19:45:55 UTC+1 użytkownik Maruda napisał:

> [...]
same informacje praktyczne mnie interesują

Bawił. Obligacje Vitalis (5-letnie). Tylko kapitał, zero zysku. Tylko raz i nigdy więcej. :)

nigdy więcej;
db - BRIC - 80% kapitału
pzu - technologie przyjazne środowisku - 100% kapitału

i to po 3-4 latach.

Dałem się podejść sprzedawcom produktów finansowych, ani mi ani znajomym struktura nie wyszła lepiej niż przeciętna lokata.

Data: 2013-03-12 11:27:18
Autor: Jarek Andrzejewski
On Sun, 03 Mar 2013 21:03:35 +0100, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

kto z was z nich korzystał (kiedykolwiek) i jakie osiągnął wyniki?

eee, jeśli ktoś ma pociąg do hazardu, to chyba lepiej do kasyna się
przejść albo w pokera z kolegami... ooops, zapomniałem, że jest ustawa
hazardowa z powodu afery, której nie było :-) Poker odpada.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

struktury i produkty strukturyzowane?