strumien polsatu

Data: 2009-10-21 17:58:32
Autor: Stalker-AmA
strumien polsatu
Witam

Poszukuje zrodla strumienia Polsatu dobrej jakosci na walke Adamek-Golota.

ftpkonto@02.pl  (zamien zero na o)

--
Stalker @ Amnezja
http://www.anime-planet.com/users/stalkerama

Data: 2009-10-22 07:34:42
Autor: Mane
strumien polsatu
za krosposty moge polecic jedynie

www.cyfrowypolsat.pl

Data: 2009-10-22 09:48:05
Autor: Stalker-AmA
strumien polsatu

"Mane" <mane1@wp.pl> wrote in message news:hboqts$cqb$1inews.gazeta.pl...
za krosposty moge polecic jedynie

www.cyfrowypolsat.pl

to juz lepiej nic nie polecaj skoro jestes taki uczynny. :/

oczywiscie za dostep zaplace.

Data: 2009-10-22 18:13:54
Autor: Szymon
strumien polsatu
Stalker-AmA pisze:

[...]

http://www.ipla.tv/Na_Zywo,3919/Program,30052/index.html

Ściągnąć, zainstalować. Być może ta walka będzie dostępna dla kont płatnych - więc jeszcze zrejestrować się i zapłacić.
Jakość znośna.

Szymon Wyrembak

(odpowiadajac popraw adres: imie@nazwisko.eu)

Data: 2009-10-22 18:54:41
Autor: spammtrapp
strumien polsatu
Z ichniego forum.

Odp.: walka Gołota vs Adamek

dodał(a): Monika /moderator/  | 2009-10-22 13:14
Pragniemy poinformować o tym, że walka bokserska Tomasz Adamek - Andrzej Gołota będzie dostępna dla użytkowników VIP zza granicy (za wyjątkiem użytkowników VIP z USA), ponieważ udało nam się pozyskać licencję na jej emisję w takim właśnie zakresie.

Data: 2009-10-22 14:22:51
Autor: Stalker-AmA
strumien polsatu
... zza granicy (za wyjątkiem użytkowników VIP z USA), ponieważ udało nam się pozyskać licencję na jej emisję w takim właśnie zakresie.

i tu jest wlasnie pies pogrzebany :(  potrzebuje do USA
Nigdy nie orientowalem sie w tym temacie, trudno stremowac telewizje jesli ktos ma dobry upload ?
znacie jakies fora gdzie ludzie sie zajmuja tym tematem ?
Bede sam szukal tych informacji ale niestety w tym tygodniu nie mam czasu a jak wiadomo mecz w sobote :\

Data: 2009-10-22 20:42:13
Autor: Cezar
strumien polsatu

"Stalker-AmA" <ftpkonto@02.pl> wrote in message news:00801fc4$0$12326$c3e8da3news.astraweb.com...
[...]

probowales szukac po sopcastach? Jeszcze mi sie nie zdazylo ze nie bylo by tam waznej transmisji sportowej...
Z jakoscia bywa roznie ale bywaja takze strumienie rzedu 1Mb/s

c.

Data: 2009-10-22 19:51:48
Autor: Stalker-AmA
strumien polsatu
probowales szukac po sopcastach? Jeszcze mi sie nie zdazylo ze nie bylo by tam waznej transmisji sportowej...
Z jakoscia bywa roznie ale bywaja takze strumienie rzedu 1Mb/s

sopcast planuje jako backup jak mi sie nie uda znalezc nic lepszego.

na meczyki.pl mozna znalezc rozne zrodla.

Data: 2009-10-23 11:48:47
Autor: Tomaszek
strumien polsatu
Stalker-AmA pisze:
i tu jest wlasnie pies pogrzebany :(  potrzebuje do USA

Potrzebujesz proxy;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-10-23 07:20:56
Autor: Stalker-AmA
strumien polsatu
i tu jest wlasnie pies pogrzebany :(  potrzebuje do USA

Potrzebujesz proxy;)

Tez wpadlem na ten pomysl. Nawet udalo mi sie cos wykombinowac niestety nie mam jak przetestowac.
Znacie jakies strony, pliki wideo dostepne tylko dla europejskich IP niedostepne dla usa ?

Po drugie, w zaden sposob nie moglem znalezc platnego proxy z polskim IP, inna sprawa ze proxy z reguly sa zbanowane wiec chyba bede musial postawic swoje. Kolejny problem to  ze ipla nie ma ustawien proxy wiec  trzeba sie bawic z jakims transparentnym. Strasznie duzo z tym zachodu ... :/

Data: 2009-10-23 20:29:36
Autor: Lukasz Trabinski
strumien polsatu

http://di.com.pl/news/29230,0,Walka_Golota_kontra_Adamek_w_internecie_i_bez_reklam.html

--
ŁT

Data: 2009-10-25 14:51:19
Autor: Stalker-AmA
strumien polsatu
transmisja odbyla sie bez wiekszych probemow z Ipla puszczona przez VPN z europejskim adresem :)

niestety serwery nie wyrabialy w najwyzszej jakosci ale nawet srednia wygladala bardzo dobrze na duzym TV.

Data: 2009-10-26 08:43:42
Autor: Lukasz Trabinski
strumien polsatu
In pl.comp.sieci Stalker-AmA <ftpkonto@02.pl> wrote:
transmisja odbyla sie bez wiekszych probemow z Ipla puszczona przez VPN z europejskim adresem :)

Po co z europejskim? Z polskim też powinno działac.

--
ŁT

Data: 2009-10-26 07:12:52
Autor: Stalker-AmA
strumien polsatu
Po co z europejskim? Z polskim też powinno działac.

jesli masz dostep do jakiegos VPN dajacego polski IP to daj mi znac ;)