strzał w słupek z Kanadą

Data: 2009-11-19 12:03:26
Autor: ..Aldi..
strzał w słupek z Kanadą
jako kibic Wisły już się z tym długo zmagam,
ale wczoraj oglądałem mecz kadry i najbardziej ciśnie mi się na usta pytanie:

ile stuprocentowych okazji potrzebuje pan Małecki, żeby strzelić bramkę?

Data: 2009-11-19 12:47:57
Autor: Budzik
strzał w słupek z Kanadą
Użytkownik ..Aldi.. romek1@poczta.fm ...

jako kibic Wisły już się z tym długo zmagam,
ale wczoraj oglądałem mecz kadry i najbardziej ciśnie mi się na usta pytanie:

ile stuprocentowych okazji potrzebuje pan Małecki, żeby strzelić bramkę?

zawsze jeszcze jedna...

Data: 2009-11-19 14:54:16
Autor: Mark
strzał w słupek z Kanadą
Dnia Thu, 19 Nov 2009 12:03:26 +0100, ..Aldi.. napisał(a):

jako kibic Wisły już się z tym długo zmagam,
ale wczoraj oglądałem mecz kadry i najbardziej ciśnie mi się na usta pytanie:

ile stuprocentowych okazji potrzebuje pan Małecki, żeby strzelić bramkę?

Jako kibic Wisly widac  masz slaba pamiec:) Przypomnij sobie Brozka przed
jego szczytem formy strzeleckiej, Psul jeszcze wiecej setek.

--
Mark

Data: 2009-11-19 20:15:00
Autor: yamma
strzał w słupek z Kanadą
Mark wrote:
[...]

Wątpię aby Małecki osiągnął poziom Brozka, choćby z tego powodu, że jest najzwyczajniej w świecie głupi. Jeśli on prezentując tak mizerne umiejętności robi juz z siebie gwiazdora, to jego szybciej czeka los niejakiego Jarki czy Matusiaka, którzy kompletnie rozmienili się na drobne.
yamma

Data: 2009-11-19 22:56:08
Autor: Mark
strzał w słupek z Kanadą
Dnia Thu, 19 Nov 2009 20:15:00 +0100, yamma napisał(a):

[...]

Czytajac to co tu piszesz,, to ja z kolei watpie bys byl madrzejszy od
niego.
"Mizerne umiejetnosci"? Coz, widac slepyjestes.
Jest bufonem, ma odpaly sodowy, owszem, ale braku umiejetnosci odmowic mu
nie mozna.

--
Mark

Data: 2009-11-20 08:25:40
Autor: yamma
strzał w słupek z Kanadą
Mark wrote:
[...]

Po prostu mam inny punkt odniesienia niż ty. Ja dzielę piłkarzy na tych, co kopią piłkę, tych co grają w piłkę i wielkich piłkarzy. Małecki jest tak mniej więcej pomiędzy pierwszą a drugą grupą. Jego problem polega na tym, że od paru lat praktycznie nie robi postępów. Sam go okrzyknąłem wielkim talentem jak debiutował w Wiśle ale od tamtego czasu to ja nie widzę jakichś większej poprawy jego gry. To taki krakowski Peszko - robi dużo wiatru, ciężko go przypilnować bo jest ruchliwy ale jak już dostanie piłkę, to najczęściej ją spartoli. Tyle, że Peszko nie robi z siebie gwiazdora i, odnoszę wrażenie, że zdaje sobie sprawę z własnych braków w przeciwieństwie do Małeckiego.
yamma

Data: 2009-11-20 10:26:50
Autor: Mark
strzał w słupek z Kanadą
Dnia Fri, 20 Nov 2009 08:25:40 +0100, yamma napisał(a):

 Małecki jest tak mniej więcej pomiędzy pierwszą a drugą grupą. Jego problem polega na tym, że od paru lat praktycznie nie robi postępów.

Ale ty pitolisz jak potluczony. "od paru lat nie robi postepow"? Pare lat, to on w sumie gra zawodowo w
pilke, a w  ciagu ostatniego roku poczynil *gigantyczny* jak na skale
ekstraklasy postep. Malecki ma problem tylko z glowa, a jeszcze bardziej z
niewyparzonym jezorem, ale nie z brakiem umiejetnosci.

--
Mark

Data: 2009-11-20 11:11:11
Autor: diego_maradona
strzał w słupek z Kanadą
Mark pisze:

[...]

nie zgodzę się. oglądałem chyba wszystkie jego mecze w Zagłębiu
Sosnowiec i można powiedzieć że grał na podobnym poziomie. Różnica taka
(ogromna) że tam nie miał kto mu piłki dograć i taki nastoletni Małecki
często grał z piłka od swojego pola karnego. Teraz ma do gry ludzi na
troche wyższym poziomie, wydaje mi się że dlatego wypłynął.

Data: 2009-11-20 07:32:24
Autor: Mane
strzał w słupek z Kanadą
yamma pisze:

Wątpię aby Małecki osiągnął poziom Brozka,

A jaki to poziom osiagnal Brozek, ze mozna powiedziec ze Malecki nigdy go nie osiagnie, Brozek w jego wieku paletal się gdzies po Katowicach, a Malecki jest juz podstawowym zawodnikiem Wisly.

Data: 2009-11-20 08:27:50
Autor: yamma
strzał w słupek z Kanadą
Mane wrote:
yamma pisze:

[...]

Małecki JESZCZE nie osiągnął poziomu Brożka. Ja tylko twierdzę, że będąc takim bufonem raczej tego poziomu nie osiągnie.
yamma

Data: 2009-11-20 08:37:11
Autor: Mane
strzał w słupek z Kanadą
yamma pisze:

Małecki JESZCZE nie osiągnął poziomu Brożka. Ja tylko twierdzę, że będąc takim bufonem raczej tego poziomu nie osiągnie.

Ma na to jeszcze 5 lat :)

Data: 2009-11-20 17:40:17
Autor: UGI
strzał w słupek z Kanadą

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

Małecki JESZCZE nie osiągnął poziomu Brożka. Ja tylko twierdzę, że będąc takim bufonem raczej tego poziomu nie osiągnie.

A co ma wspólnego bycie bufonem z osiaganiem lepszego poziomu gry?

Data: 2009-11-20 18:47:07
Autor: yamma
strzał w słupek z Kanadą
UGI wrote:
[...]

U nas w Polsce? Niestety, dużo. Nazwisko Zahorski coś ci mówi?
yamma

Data: 2009-11-20 19:19:08
Autor: UGI
strzał w słupek z Kanadą

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości

A co ma wspólnego bycie bufonem z osiaganiem lepszego poziomu gry?

U nas w Polsce? Niestety, dużo. Nazwisko Zahorski coś ci mówi?

Wciąż nie widze związku. Bycie bufonem wcale nie przeszkadza w robieniu kariery. Myli Ci się z sodówą, która jest efektem braku ambicji i wpływu środowiska, które u nas działa wyjątkowo degradująco.

Data: 2009-11-20 19:33:42
Autor: Mane
strzał w słupek z Kanadą
yamma pisze:

A co ma wspólnego bycie bufonem z osiaganiem lepszego poziomu gry?

U nas w Polsce? Niestety, dużo. Nazwisko Zahorski coś ci mówi?

Zahorski to kiepski grajek a nie bufon.

PS: Buffon jest tylko jeden, ale niestety zaden polski pilkarz nie osiagnie jego poziomu :D

Data: 2009-11-20 08:36:26
Autor: tees
strzał w słupek z Kanadą
Mane pisze:

Brozek w jego wieku paletal się gdzies po Katowicach, a Malecki jest juz podstawowym zawodnikiem Wisly.

Przypomnisz nam, kto wtedy grał w ataku Wisły? ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-11-20 08:46:22
Autor: Mane
strzał w słupek z Kanadą
tees pisze:

Przypomnisz nam, kto wtedy grał w ataku Wisły? ;)

Takich dwoch...

Chodzi mi o to ze obecnie Malecki jest duzo dalej niz Brozek wtedy. Tak wiem gdyby Frankowski z Zurawskim dalej grali w Wisle to Brozek pewnie dalej by sie paletal po jakichs klepiskach...

A Malecki wygryzł ze skladu samego reprezenatanta Polski... Łobodzińskiego.

Data: 2009-11-20 12:52:52
Autor: bodyn
strzał w słupek z Kanadą
Mane pisze:
yamma pisze:

[...]

Malecki idzie sladami Kuzery albo bardziej Milajlovica. Pilkarz bardzo dobry a w
glowie jakby siano

Data: 2009-11-20 13:04:28
Autor: Mane
strzał w słupek z Kanadą
bodyn pisze:

Malecki idzie sladami Kuzery albo bardziej Milajlovica. Pilkarz bardzo dobry a w
glowie jakby siano

Nie przesadzaj, raz sie zagrzal mowiac "ze reszta kadry U-21 to sie nadaje do...", roznica jest taka ze Malecki co najwyzej duzo gada, a wymienieni wyzej wiecej dzialali :)

Data: 2009-11-20 17:20:54
Autor: Citizen Cain
strzał w słupek z Kanadą

Użytkownik "Mane"

[...]

Co akurat jest dowodem obniżenia poziomu Wisły, li i jedynie. Brożek pałętał się po Katowicach, bo w Wiśle grali Żurawski i Frankowski.

CC

Data: 2009-11-20 12:51:26
Autor: bodyn
strzał w słupek z Kanadą
Mark pisze:

Jako kibic Wisly widac  masz slaba pamiec:) Przypomnij sobie Brozka przed
jego szczytem formy strzeleckiej, Psul jeszcze wiecej setek.
ALe jest kilka roznic:
1. Brozek nei zegnal sie po kazdym strzale.
2. Nie wznosil oczu ku nieba
3. Nie napalal sie w tylu sytuacjach
4. Nie dostawal korby w meczach derbowych(w niedziele bedzie przyklad).
5. Nie byl totalnie zarozumialy
Malecki umie robic wiatr i powiekszac frustracje u innych

strzał w słupek z Kanadą