strzela łańcuch

Data: 2011-03-27 16:03:15
Autor: Ivam
strzela łańcuch
Użytkownik "dam252006"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:68c7dc23e243138553a05e2872dc9cf1$1@grupy.scigacz.pl...
przy wolnej jezdzie najczesciej przy ruszaniu strasznie strzela mi łańcuch

Aha. Przy wolnej to po prostu slyszysz/czujesz.

wyj.... napęd

Tak. Wymien komplet i bedzie po problemie.

czy luzy na lańcuchu a moze walek ???

Jaki walek? Jakie luzy? Tak z ciekawosci pytam o co moze Ci chodzic;)

Aaaa... to nie musisz odpowiadac na zadne z moich pytan.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-03-27 14:28:46
Autor: dam252006
strzela łańcuch
Ivamnapisal

[...]

no np łańcuch za luźny albo zbyt naprezony jest to mozliwe czy raczej ten naped bo z dnia na dzień to coraz glosniej strzela ten łańcuch tak ze mowisz ze naped

Data: 2011-03-27 18:28:33
Autor: PawelK vel Pablo
strzela łańcuch
Dnia 086 roku bieżącego, dam252006 zeznał(a) jak następuje:

no np łańcuch za luźny albo zbyt naprezony jest to mozliwe czy raczej
ten naped bo z dnia na dzień to coraz glosniej strzela ten łańcuch tak ze mowisz ze naped

Jasna cholera, czy naprawdę nie możesz pisać po polsku?

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-03-27 19:57:36
Autor: Hinek
strzela 3ancuch
Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> napisał

Jasna cholera, czy naprawdę nie możesz pisać po polsku?

" Wysłano z czytnika Ścigacz.pl "
Czego sie spodziewasz?

--
Hinek