strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)

Data: 2013-05-29 14:39:39
Autor: Arek
strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
W dniu 2013-05-29 12:32, Andrzej Lawa pisze:
[..]

To co napisałeś to jest właśnie afekt i Ci, którzy chcą mieć broń powinni być badani na umiejętność jego natychmiastowego pokonania.

Ja też jak ukradli mi radio w aucie - pal licho radio, ale stłuczenie szyby mnie wkurzyło - też miałem pierwszą myśl "strzelać do złodziei".
Na szczęście szybko człek sobie uświadamia, że to tylko rzecz/pieniądze a z drugiej strony jest ludzkie życie.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-05-29 19:54:51
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-05-29 14:39, Arek pisze:
[...]

Ludzkie życie? To jest życie chwasta a nie człowieka.
Chwasty trzeba bezlitośnie wyrywać a nie leczyć i się nad nimi litować.
Chwast zawsze będzie chwastem. Dzisiaj łupie bezkarnie trafa, auta, a jutro wejdzie do Twojego domu, przyłoży żelazko do jaj i wszystko oddasz zanim je do prądu podłączy.

Dzięki takim poglądom, bandyci w biały dzień i przy świadkach rabują, napadają, wchodzą do mieszkań bo kar nie czują. Ale gdy by takiego jednego z drugim skurwysyna, średnio raz w tygodniu odstrzelono, to nie musiał byś drzwi na klucz zamykać. Więzienia by odetchnęły i budżet też.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-05-29 13:04:04
Autor: witek
Krzysztof 45 wrote:
[...]

swoj przypadek jak oceniasz? do leczenia czy do wyrwania ?

Data: 2013-05-29 20:44:00
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-05-29 20:04, witek pisze:
swoj przypadek jak oceniasz? do leczenia czy do wyrwania ?

Z czym się nie zgadzasz? Chcesz o tym porozmawiać?
Ty z tych ofiar co bronią oprawcę?

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-05-29 21:19:02
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
W dniu 29.05.2013 20:44, Krzysztof 45 pisze:

Z czym się nie zgadzasz?

Zastanawiam się, skąd się biorą takie menty społeczne.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-05-29 21:21:11
Autor: Andrzej Lawa
strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
W dniu 29.05.2013 20:44, Krzysztof 45 pisze:

Z czym się nie zgadzasz?

Zastanawiam się, skąd się biorą takie menty społeczne.

Które? Kaleczące język polski, czy kradnące transformatory?

Data: 2013-05-30 20:05:50
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 29.05.2013 21:21, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 29.05.2013 20:44, Krzysztof 45 pisze:

Z czym się nie zgadzasz?

Zastanawiam się, skąd się biorą takie menty społeczne.

Które? Kaleczące język polski, czy kradnące transformatory?

Nie wiem, nie jestem polonistą, nie oceniam jego kaleczenia języka.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-05-30 20:23:33
Autor: Andrzej Lawa
[...]

To widać.

nie oceniam jego kaleczenia języka.

I tak nie masz do tego kwalifikacji.

Data: 2013-05-30 20:26:38
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 30.05.2013 20:23, Andrzej Lawa pisze:
[...]

I bardzo dobrze. Nie wprowadzam w błąd.

nie oceniam jego kaleczenia języka.
I tak nie masz do tego kwalifikacji.

I między innymi dlatego nie oceniam.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-05-30 20:36:59
Autor: Andrzej Lawa
strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)

nie oceniam jego kaleczenia języka.
I tak nie masz do tego kwalifikacji.

I między innymi dlatego nie oceniam.

Heh. Jaaaaaaaaaaaaasne.

Data: 2013-05-29 21:22:46
Autor: zgred
strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
W dniu 29.05.2013 20:44, Krzysztof 45 pisze:

Z czym się nie zgadzasz?

Zastanawiam się, skąd się biorą takie menty społeczne.

Co to są menty? (Jakieś niedorobione "elementy"?)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-30 20:04:36
Autor: Przemysław Adam Śmiejek

http://megaslownik.pl/slownik/synonimy_antonimy/9612,m%C4%99ty+spo%C5%82eczne

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2013-05-29 21:20:35
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.05.2013 19:54, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Tak na marginesie - jest pewna różnica między radiem i szybą (zwłaszcza jak mała i boczna ;) ) a transformatorem dostarczającym energię do wielu ludzi... zwłaszcza że wszelkie prace naprawcze to też pewne ryzyko i dziś ponoć trafiło na jakiegoś montera z ekipy naprawczej.

Czyli poniekąd ktoś zginął, co jakaś menelska menda na wódę potrzebowała.

Data: 2013-05-30 08:21:36
Autor: mlodz
Dnia Wed, 29 May 2013 19:54:51 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

Ludzkie życie? To jest życie chwasta a nie człowieka.
Chwasty trzeba bezlitośnie wyrywać a nie leczyć i się nad nimi litować.

To mowa o twoim życiu. To ty jesteś chwastem w ogrodzie humanitaryzmu.
Ale nie martw się, tego ogrodu nikt nie pielęgnuje, nie zostaniesz
wyrwany. Co więcej, w takich ogrodach chwasty plenią się i rosną
najbujniej, najczęściej kosztem tego co piękne. Bywaj zdrów, chwaście.

Data: 2013-05-30 09:33:44
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-05-30 08:21, mlodz pisze:
[...]

Ty z tych "humanitarnych" co,  gdy dostaną z jednej strony w pysk nadstawia drugą stronę pyska?
Dla mnie to możesz nadstawiać dla nich pyska i dupę swoją na deser też. Takim jak ty wychodzi to najlepiej i takich nie żałuję. Wiesz gdzie ja mam taki humanitaryzm?
  Z resztą to nie jest humanitaryzm tylko odmiana patologi społecznej która powinna być karana. Dzięki takim jak ty, już gówniarze 13-14 letni popełniają zuchwałe napady i gwałty i czuja się bezkarni w twoim ogrodzie humanitaryzmu.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-05-30 10:10:57
Autor: mlodz
Dnia Thu, 30 May 2013 09:33:44 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

[...]

Ty na serio to wszystko wyczytałeś w tym jednym zdaniu?  Tego nie wolno wyciąć, to jest piękne! Chwast przeczytał "ogród
humanitaryzmu" i od razu napisał całą historię. Historię z jakimś
"takim humanitaryzmem", który zresztą humanitaryzmem nie jest, z określonymi postawami, z gotowymi zjawiskami społecznymi, no i najważniejsze - z wrogiem! Z naprędce utworzonym wrogiem, którego
dzielnie pokonał. Prawdziwy mocarz.

Coś na kształt plusa za niewielką ilość błędów: jeden ort, garść
interpunkcyjnych i w jednym miejscu trochę składnia się wysypała,
ale mogło być gorzej, gratuluję.

strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)