strzelanie z rury wydechowej

Data: 2015-06-15 19:50:35
Autor: Jarosuzuki1200
strzelanie z rury wydechowej
Witam wszystkich,posiadam Suzuki Bandit 1200 z 2006r,ostatnio na zlocie popusciłem wodze fantazji i pierwszy raz strzelałem z rury wydechowej,na pełnych obrotach włączałem i wyłaczałem zapłon i tak z 20 razy strzelił ogniem,nasuwa mi sie pytanie czy mogłem uszkodzic cos w silniku?niby chodzi bez zarzutu nic sie nie dzieje aleee...zaznacze ze mam pusty wydech i to jest ostatni model na gaznikach.

Data: 2015-06-16 05:27:54
Autor: KJ
strzelanie z rury wydechowej
W dniu poniedziałek, 15 czerwca 2015 21:50:37 UTC+2 użytkownik Jarosuzuki1200 napisał:

Witam wszystkich,posiadam Suzuki Bandit 1200 z 2006r,ostatnio na zlocie popusciłem wodze fantazji i pierwszy raz strzelałem z rury wydechowej  i to jest ostatni model na gaznikach.
 W życiu byśmy nie wpadli na to że skoro moto strzela z tłumiku to jest na gaźniku, nie na wtryskach. Ale oprócz tego że robiąc mnóstwo wkurwiającego hałasu wyfukiem udowadniasz że jesteś równie pusty co własna rura wydechowa żadnych szkód nie widzę. KJ

Data: 2015-06-17 19:42:10
Autor: Jarosuzuki1200
strzelanie z rury wydechowej
KJ napisal

Jarosuzuki1200 napisał:

[...]

nie musisz zaraz kogos od pustych nazywac,zdażyło sie raz ok trudno alkohol koledzy idt robią swoje ale to nie znaczy że ktos jest pusty,dbam o swój motocykl i to że chce porady od ludzi którzy też maja pasje tak jak ja to nie znaczy że jestem pusty.

Data: 2015-06-23 15:12:54
Autor: kjzkrakufa
strzelanie z rury wydechowej
To ze napierdalsłeś strzelaniem z wydechu na złocie to akurat spoko, po to są w końcu. Ale latanie na przelotach po ulicy to robienie bydła. Oczywiście zrozumiales na odwrót, bo... No, zgaduj śmiało :) KJ

Data: 2015-06-16 12:28:39
Autor: Gof
Jarosuzuki1200 <siwecki34@_nospam_gmail.com> wrote:

[...]

Mogłeś zastrzelić zaworem staruszkę.

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2015-06-17 11:55:25
Autor: Hinek
W dniu 2015-06-16 o 14:28, Gof pisze:
[...]

I to ma sens.  Jest pewne znikome prawdopodobieństwo :)

--
Hinek

Data: 2015-06-17 05:07:03
Autor: Marcin Bielecki
strzelanie z rury wydechowej
czy mogłem uszkodzic cos w silniku?niby chodzi bez zarzutu nic sie nie dzieje aleee...zaznacze ze mam pusty wydech i to jest ostatni model na gaznikach.

raczej tylko membrany na gaźniku mogły dostać, ale jak działa.. ;)

Data: 2015-06-17 19:37:45
Autor: Jarosuzuki1200
strzelanie z rury wydechowej
Marcin Bielecki napisal

czy mogłem uszkodzic cos w silniku?niby
chodzi bez zarzutu nic sie nie dzieje aleee...zaznacze ze mam pusty wydech
i to jest ostatni model na gaznikach.

raczej tylko membrany na gaźniku mogły dostać, ale jak działa.. ;)
dzieki za odp.mysle ze wszystko ok jest z moto wczoraj jeżdziłem i działa bez zarzutu.

Data: 2015-06-17 23:55:01
Autor: Grzybol

Użytkownik "Jarosuzuki1200" <siwecki34@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości news:246581a638f3a6e37957d3131b90e569$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Dawno tu nie byłem. Nie wiem z jakiego serwera korzystac. Mam jakis wiejski net radiowy.
Widzę, że tu coraz gorsza tragedia. Tradycyjnie, po przeczytaniu postów gimbazy, na usta ciśnie się staropolski piękny zwrot: "Ja pierdole!!!"

--
Grzybol

Data: 2015-06-18 18:41:22
Autor: Hinek
W dniu 2015-06-17 o 23:55, Grzybol pisze:

[...]

Np: news.neostrada.pl

--
Hinek

Data: 2015-06-18 20:22:35
Autor: Grzybol
strzelanie z rury wydechowej
Użytkownik "Hinek" <hinek@fuck.pl> napisał w wiadomości
news:5582f4b2$0$27522$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2015-06-17 o
23:55, Grzybol pisze:
[...]

Przez neostradowy serwer mogę tylko czytać posty - nie mogę ich wysyłać. Wysyłam teraz przez
news.aioe.org

--
Grzybol

Data: 2015-06-18 20:24:44
Autor: Grzybol
23:55, Grzybol pisze:
[...]

Przez serwer z ktorego wysylam nie moge czytac - nie widac nowych postow ani moich odpowiedzi. Przeskakiwanie na serwery w OE jest uciążliwe. Chyba, że znasz jakiś serwer darmowy, w którym można pisać i czytać.

--
Grzybol

Data: 2015-06-18 20:29:32
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 2015-06-18 o 20:24, Grzybol pisze:

Przez serwer z ktorego wysylam nie moge czytac - nie widac nowych postow
ani moich odpowiedzi. Przeskakiwanie na serwery w OE jest uciążliwe.
Chyba, że znasz jakiś serwer darmowy, w którym można pisać i czytać.
Sprobuj freenews.netfront.net
A grupa to juz dno metr mulu wodorosty i niedorozwoje ze sikacza..

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2015-06-18 20:37:09
Autor: Grzybol
strzelanie z rury wydechowej
Użytkownik "Grzegorz Rogala" <alagor@SPAMFEgo2.pl> napisał w wiadomości
news:mlv2mc$18i4$1adenine.netfront.net... W dniu 2015-06-18 o 20:24,

Czyżby działał?:-)

--
Grzybol -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2015-06-18 20:41:35
Autor: Grzybol
Grzybol pisze:
[...]

Chyba jednak nadal jest jak było: wysyłać mogę a czytać już nie. Nie widzę nawet tego co wysłałem. Mam internet w świdmanie - taki lokalny provider ze Świdnika. Zadzwoniłem z pytaniem, z jakiego serwera mogę korzystać, żeby czytać grupy dyskusyjne, to Pan serwisant zapytał mnie: "a co to są grupy dyskusyjne?" Tyle się dowiedziałem.:-) Przejrzałem internet, ptóbowałem wszystkich jakie znalazłem i dupa. Na niektórych mogę wysłać posta ale juz go nie przeczytam.

--
Grzybol -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2015-06-19 13:16:46
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-06-18 o 20:41, Grzybol pisze:

[...]

To poproś o rozmowę z pracownikiem umysłowym a nie fizycznym.

Pozdrawiam

Data: 2015-06-19 23:02:50
Autor: ARQ
strzelanie z rury wydechowej [OT]
W dniu 2015-06-18 o 20:41, Grzybol pisze:

Chyba jednak nadal jest jak było: wysyłać mogę a czytać już nie. Nie
widzę nawet tego co wysłałem. [...]

Kilka(naście) tygodni temu zrobiło mi się coś podobnego na news.inetia.pl - korzystałem, bo mam od nich łącze. Teraz jest news.atman.pl i na razie póki co jeszcze działa...

pzdr z Polski B
--
ARQ
enduro różne,

Data: 2015-06-19 23:16:11
Autor: Grzybol
strzelanie z rury wydechowej [OT]
Użytkownik "ARQ" <not@for.everyone.com> napisał w wiadomości
news:mm201p$1lc$1node2.news.atman.pl... W dniu 2015-06-18 o 20:41, Grzybol

Próbuję na atmanie.
--
Grzybol

Data: 2015-06-19 23:16:59
Autor: Grzybol
pisze:
[...]

Zadziałał atman:-) Dzięki za pomoc.

--
Grzybol

Data: 2015-06-19 23:23:56
Autor: Grzybol
pisze:
[...]

Wydaje mi się że jednak nie widzę wszystkich postów. Ale sprawdzi sie w praniu. I tak jest lepiej niż było:-)
Być może ten atman eliminuje automatycznie gimbazę...

--
Grzybol

Data: 2015-06-19 23:37:33
Autor: Kuczu
W dniu 2015-06-19 o 23:23, Grzybol pisze:

Wydaje mi się że jednak nie widzę wszystkich postów.

wydaje Ci sie

Być może ten atman eliminuje automatycznie gimbazę...

uzywam od dawna, nie eliminuje. A moze nawet eskaluje ??

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-06-20 00:03:05
Autor: Grzybol
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości
uzywam od dawna, nie eliminuje. A moze nawet eskaluje ??

No cóş, zawsze to jeszcze nadzieja w dopalaczach...

--
Grzybol

Data: 2015-06-20 10:36:40
Autor: Arni
W dniu 19.06.2015 o 23:37, Kuczu pisze:
W dniu 2015-06-19 o 23:23, Grzybol pisze:

Wydaje mi się że jednak nie widzę wszystkich postów.

wydaje Ci sie

nie wydaje, atman gubi regularnie posty np Zbigiego, dlatego subskrybuje również z freenews.netfront.net. Jest wolniejszy ale wyłapuje brakujące posty z atmana i stamtąd czytam

poza tym to atman jest OIDP pośrednio odpowiedzialny za linkowanie sikacza

--
Arni

strzelanie z rury wydechowej