strzelanie z rury wydechowej

Data: 2015-06-16 12:28:39
Autor: Gof
strzelanie z rury wydechowej
Jarosuzuki1200 <siwecki34@_nospam_gmail.com> wrote:

Witam wszystkich,posiadam Suzuki Bandit 1200 z 2006r,ostatnio na zlocie popusciłem wodze fantazji i pierwszy raz strzelałem z rury wydechowej,na pełnych obrotach włączałem i wyłaczałem zapłon i tak z 20 razy strzelił ogniem,nasuwa mi sie pytanie czy mogłem uszkodzic cos w silniku?

Mogłeś zastrzelić zaworem staruszkę.

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2015-06-17 11:55:25
Autor: Hinek
W dniu 2015-06-16 o 14:28, Gof pisze:
[...]

I to ma sens.  Jest pewne znikome prawdopodobieństwo :)

--
Hinek

strzelanie z rury wydechowej