strzelanie z rury wydechowej

Data: 2015-06-17 05:07:03
Autor: Marcin Bielecki
strzelanie z rury wydechowej
czy mogłem uszkodzic cos w silniku?niby chodzi bez zarzutu nic sie nie dzieje aleee...zaznacze ze mam pusty wydech i to jest ostatni model na gaznikach.

raczej tylko membrany na gaźniku mogły dostać, ale jak działa.. ;)

Data: 2015-06-17 19:37:45
Autor: Jarosuzuki1200
strzelanie z rury wydechowej
Marcin Bielecki napisal

czy mogłem uszkodzic cos w silniku?niby
chodzi bez zarzutu nic sie nie dzieje aleee...zaznacze ze mam pusty wydech
i to jest ostatni model na gaznikach.

raczej tylko membrany na gaźniku mogły dostać, ale jak działa.. ;)
dzieki za odp.mysle ze wszystko ok jest z moto wczoraj jeżdziłem i działa bez zarzutu.

strzelanie z rury wydechowej