strzelanina w Poznaniu

Data: 2012-09-23 20:57:37
Autor: Pawel O'Pajak
strzelanina w Poznaniu
  Powitanko,

Hm, mam mieszane uczucia.

Ja tam mieszanych uczuc nie mam. Wrecz przeciwnie, bardzo jednoznaczne. Czlowiek musi sie bac bandytow i tych, ktorzy przed owymi bandytami maja chronic. Jesli nawet spokojnego zazwyczaj Gowina wyczyny wymiaru (nie)sprawiedliwosci wkurwily, to chyba malo kto w RP wyzej ceni sedziow niz szczury.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

strzelanina w Poznaniu