stuckey 25/3 !!!!!!

Data: 2011-12-17 09:18:51
Autor: sooobi
stuckey 25/3 !!!!!!
Czy moze mi ktokolwiek uzasadnic ten kolejny debilny ruch Dumarsa?

Data: 2011-12-17 10:28:00
Autor: Tomasz Waszczyński
stuckey 25/3 !!!!!!
On 17 Gru, 18:18, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Czy moze mi ktokolwiek uzasadnic ten kolejny debilny ruch Dumarsa?

Dumars chce dorównać koledze z boiska w podpisywaniu debilnych
kontraktów?

Pozdrawiam,
Washko

Data: 2011-12-17 20:16:17
Autor: wiLQ
stuckey 25/3 !!!!!!
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Czy moze mi ktokolwiek uzasadnic ten kolejny debilny ruch Dumarsa?

No jak to? Zatrzymal trzon druzyny! By wciaz walczyc o wygranie 40% gier, ale to juz drobiazg...

Kilka teorii i uwag w zwiazku z tym...

1) Pare dni temu mailowalem o tym z L'eszczurem, wiec pozwole sobie
przekleic fragment...
Wg mnie przede wszystkim chodzi o wlasne decyzje. Tzn GMowie zdaja sie
miec wrazenie, ze zatrzymanie sciagnietego przez nich gracza dobrze
wplywa na ich wizerunek. I moze slusznie bo to najbardziej widoczny
efekt ich pracy: "hej, tu wypatrzylem jakiegos mlodziaka, a on wciaz
jest starterem u nas!". Moze byc i przeplaconym, ale to juz drobiazg.
Druga strone tego medalu widac po zmianie GMa kiedy to pojawia sie
argument "on tego i tamtego nie wydraftowal, wiec spokojnie go sprzeda".

2) Po tym offseason oficjalnie uwazam ostatnie sukcesy Pistons w
playoffach za przypadek. Po ich ruchach, a zwlaszcza typie graczy jaki
konsekwentnie sciagaja i zatrzymuja, wg mnie nie mozna wyciagnac innego
wniosku niz, ze totalnie przyfarcili z BigBenem i Billupsem.

3) Stuckey odrzucil 40-45/5 by podpisac 25/3?
Czy mozna to inaczej interpretowac niz: zaklada iz podpisze nastepny
kontrat z rocznymi zarobkami rzedu 10+M$?

4) Washko juz o tym wspomnial, ale naprawde trudno sie powstrzymac
powiazania do Isiaha. Czyzby panowie mieli jakis mega zakladzik? ;-)

5) W tym sezonie Pistons zaplaca swoim guardom circa 53% salary cap.
Co jest nie tak z tym obrazkiem? BTW, to byla tez pozycja Dumarsa... --
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-12-19 00:51:28
Autor: sooobi
stuckey 25/3 !!!!!!

3) Stuckey odrzucil 40-45/5 by podpisac 25/3?

Stuckey rzadal 40-45/5 ja bym mu dal 12/3 albo QO.
Pistons licytowali sami ze soba?!?!?!?! Majac go jako restricted Fa
podbili sobie cene do poziomu totalnego debilizmu.

Data: 2011-12-19 09:28:41
Autor: Jarek Krupa
stuckey 25/3 !!!!!!
sooobi nagryzmolil(a):

Stuckey rzadal 40-45/5

Z tego co ja wiem to on to odrzucil ;)
Coz zrobic, kibicuje tej druzynie od 1988 roku i ostatnie lata to niezla porazka. Dobrze, ze teraz taki krotki sezon....

Data: 2011-12-19 10:38:06
Autor: s
stuckey 25/3 !!!!!!
Z tego co ja wiem to on to odrzucil ;)
Coz zrobic, kibicuje tej druzynie od 1988 roku i ostatnie lata to niezla
porazka. Dobrze, ze teraz taki krotki sezon....

Najbardziej zal w tym calym balaganie Monroe, ktory sie na swietnego gracza zapowiada.
Pewnie odbebni rookie contract i pojdzie w swiat.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-19 10:31:53
Autor: Jarek Krupa
stuckey 25/3 !!!!!!
s nagryzmolil(a):

Najbardziej zal w tym calym balaganie Monroe, ktory sie na swietnego gracza zapowiada.
Pewnie odbebni rookie contract i pojdzie w swiat.

Moze nie bedzie az tak zle. W zasadzie jakby nie 2 patalachow sporo przeplaconych (BG + CV) to reszta by jakos jeszcze uszla.

Data: 2011-12-19 11:47:00
Autor: s
stuckey 25/3 !!!!!!

Moze nie bedzie az tak zle. W zasadzie jakby nie 2 patalachow sporo
przeplaconych (BG + CV) to reszta by jakos jeszcze uszla.

Tylko, ze widokow na uporzadkowanie tego balaganu na razie nie widac.
Wywalaja Ripa w ostatnim roku kontraktu zamiast pozwolic wygasnac i rozwazyc zastrzezenie numeru. Pozostaje tylko miec nadzieje, ze intencja jest showup dla Gordona i wypchniecie go pierwszemu napotkanemu chetnemu. Takiego showupa raczej nie doczeka sie Villa, odkad podpisali Prynca.

Stuckey za ponad 8 baniek to tez zakup, delikatnie mowiac, mocno ryzykowny.

Zasadniczo, pozostaje nadzieja, ze Knight wyrosnie na solidnego gracza i ze za rok z bardzo mocnego draftu Pistons wykroja soczysty kawalek tortu dla siebie.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-19 10:59:16
Autor: Jarek Krupa
stuckey 25/3 !!!!!!
s nagryzmolil(a):

Tylko, ze widokow na uporzadkowanie tego balaganu na razie nie widac.
Wywalaja Ripa w ostatnim roku kontraktu zamiast pozwolic wygasnac i rozwazyc zastrzezenie numeru.

Ale akurat wykupienie Ripa nie bylo zle, dla mnie lepsza opcja niz czekanie do konca kontraktu. Zawsze to jakas kasa zaoszczedzona. Niestety wydail ja znowu kurna zle.

Pozostaje tylko miec nadzieje, ze
intencja jest showup dla Gordona i wypchniecie go pierwszemu
napotkanemu chetnemu. Takiego showupa raczej nie doczeka sie Villa,

Jeden i drugi kwalifikuje sie pod amnesty, szkoda ze nie mozna skorzystac z 2.
Stuckey za ponad 8 baniek to tez zakup, delikatnie mowiac, mocno
ryzykowny.

Ano mi sie nie podoba, dobre jedynie to, ze to tylko 3 lata, bo pierwszej wersji, ktora S. odrzucil bym nie zdzierzyl. Z drugiej strony podane tu wczesniej 12/3 bylo nierealne, ale mysle, ze gosc powinien dostac jakies 18-20/3 maks.

Zasadniczo, pozostaje nadzieja, ze Knight wyrosnie na solidnego gracza
i ze za rok z bardzo mocnego draftu Pistons wykroja soczysty kawalek
tortu dla siebie.

Heh, no wlasnie jedyne to pozostaje + perspektywa lepszego trenera (choc ja tam nie jestem do niego przekonanay).

Data: 2011-12-19 12:07:26
Autor: s
stuckey 25/3 !!!!!!

[...]

Tylko widzisz, amnestia ma swoje minusy, bo owe zadeklarowane dolary trzeba nadal delikwentowi wyplacic.
Dlatego wola pokazac, ze Gordon jeszcze na cos moze sie przydac i sprzedac go w cholere. A Villa pewnie sie amnestii doczeka. Tam juz chyba nie maja nadziei zadnych.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-19 11:18:43
Autor: Jarek Krupa
stuckey 25/3 !!!!!!
s nagryzmolil(a):

Tylko widzisz, amnestia ma swoje minusy, bo owe zadeklarowane dolary trzeba nadal delikwentowi wyplacic.

Wiem jak to dziala, ale Gores kupil w miare tanio zespol, wiec w to moglo by sie wpisac w koszty :) Ja nie moge ich zwyczajnie zniesc.

Data: 2011-12-19 12:25:38
Autor: s
stuckey 25/3 !!!!!!

[...]

I mozliwe, ze bedzie zmuszony tak zrobic, rok po roku.
Ale poki co wyglada na to, ze jednak Gordona uparl sie sprzedac. Bo nie wierze, ze nagle zapalali zaufaniem do Benka i uczynia go swym franchise playerem na lata.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-19 06:11:18
Autor: Bartek Sobczak
stuckey 25/3 !!!!!!
On 19 Gru, 12:25, s <s...@wp.pl> wrote:

> [...]

Ale poki co wyglada na to, ze jednak Gordona uparl sie sprzedac. Bo nie
wierze, ze nagle zapalali zaufaniem do Benka i uczynia go swym franchise

A tam Ty mozesz nie wierzyc, ja moge wierzyc, wazne w co i w kogo
wierzy Lawrence Frank...

Data: 2011-12-19 15:34:56
Autor: s
stuckey 25/3 !!!!!!
[...]

Noo, Ty to wieeeerzysz! I to podwojnie!!
I ja Ciebie rozumiem.

Ale jezeli Franek wierzy, to ja juz nie rozumiem :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-12-19 15:01:20
Autor: wiLQ
stuckey 25/3 !!!!!!
Jarek Krupa napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ale akurat wykupienie Ripa nie bylo zle, dla mnie lepsza opcja niz czekanie do konca kontraktu. Zawsze to jakas kasa zaoszczedzona. Niestety wydail ja znowu kurna zle.

Wg mnie tu tkwi najwiekszy problem Pistons: co z tego, ze sie moze
zabiora za porzadki i moze kiedys poluzuja payroll jak osoba
odpowiedzialna za jego zapchanie wciaz bedzie decydowac o kontraktach?

Data: 2011-12-19 15:00:58
Autor: wiLQ
stuckey 25/3 !!!!!!
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Wywalaja Ripa w ostatnim roku kontraktu zamiast pozwolic wygasnac i

To nie byl ostatni rok, mial jeszcze nastepny w wiekszosci gwarantowany.

jest showup dla Gordona i wypchniecie go pierwszemu napotkanemu chetnemu.

Powrot Stuckeya nie paskudzi tego planu?

Data: 2011-12-19 15:01:40
Autor: wiLQ
stuckey 25/3 !!!!!!
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Pistons licytowali sami ze soba?!?!?!?!

Licytowali z agentem, ktory w przeciwienstwie do GMa, wie co robi?

Majac go jako restricted Fa
podbili sobie cene do poziomu totalnego debilizmu.

To Ty nie wiesz, ze w kontraktach liczy respekt? Spytaj SJaxa ;-)