[mBank] studium agonii

Data: 2012-06-13 18:55:48
Autor: MarekZ
[mBank] studium agonii
Od 29 czerwca drobne zmiany na niekorzy¶ć w TOiP. Między innymi:

Dla klientów detalicznych:

- podwyższenie opłaty za sprawdzenie salda w bankomatach z 1 zł do 2 zł dla kart debetowych Visa i MasterCard Debit,
- podwyższenie opłaty za wydanie listy haseł jednorazowych z 5 zł do 9 zł,

Dla klientów firmowych:

- podwyższenie opłaty za przelew dowolny i zdefiniowany w trybie ekspresowym przez internet z 5 zł do 10 zł,
- podwyższenie opłaty za przelew SORBNET z 30 zł do 35 zł przez Internet/IVR oraz z 32 zł do 37 zł przez mLinię

Cało¶ć tutaj:
http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1223,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html?lang=P

Data: 2012-06-13 20:21:09
Autor: RobertS
[mBank] studium agonii

Cało¶ć tutaj:
http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1223,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html?lang=P

i to co¶ ma wchłon±ć Multibank, w którym mam konto ;-/

znajomi, którym kiedy¶ rekomendowałem mBank poprzenosili się do IB, konto, karta i przelewy gratis

RobertS

Data: 2012-06-14 12:57:58
Autor: Wojciech Bancer
[mBank] studium agonii
On 2012-06-13, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

i to co¶ ma wchłon±ć Multibank, w którym mam konto ;-/

Ale (jak rozmawiam z doradcami), to będzie raczej tak że będzie w drug± stronę,
tzn. mBank się przekształci do oferty Multi, a nie na odwrót. Co zreszt±
widać np. tu: http://www.mbank.pl/dwupak/

znajomi, którym kiedy¶ rekomendowałem mBank poprzenosili się do IB, konto, karta i przelewy gratis

Pewnie dlatego że pracujesz w firmie powi±zanej z IB. :-P

Ja w IB czekam od lutego aż sfinalizuj± do końca moj± umowę, więc najlepszego
zdania o tym banku nie mam. Nie mam też dobrego zdania o kompetencji księgowych
z powi±zanego TaxCare.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-06-13 21:21:26
Autor: Duke
[mBank] studium agonii
W dniu 2012-06-13 18:55, MarekZ pisze:
Od 29 czerwca drobne zmiany na niekorzyść w TOiP. Między innymi:
- podwyższenie opłaty za sprawdzenie salda w bankomatach z 1 zł do 2 zł
dla kart debetowych Visa i MasterCard Debit,
- podwyższenie opłaty za wydanie listy haseł jednorazowych z 5 zł do 9 zł,

A tak głupio zapytam, co ma wspólnego podwyższenie opłat za *niszowe* usługi z agonią? I czyją agonią?
Od kilku lat słychać malkontenckie narzekanie, deklaracje natychmiastowego odejścia klientów i zapowiedzi rychłego końca firmy.
A klientĂłw mBankowi sukcesywnie... przybywa.

Data: 2012-06-14 05:14:14
Autor: TrzyLinie
[mBank] studium agonii

A klientĂłw mBankowi sukcesywnie... przybywa.

To bardzo ciekawe, czy możesz upublicznić Ľródło lub uwiarygodnić jako¶
to twierdzenie? Najlepsze byłoby zestawienie liczby aktywnych kont kilku
wiod±cych banków na przestrzeni ostatnich lat...

Data: 2012-06-15 00:42:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[mBank] studium agonii

"TrzyLinie" jrbrv5$jik$1@inews.gazeta.pl

To bardzo ciekawe, czy możesz upublicznić Ľródło lub uwiarygodnić jako¶
to twierdzenie? Najlepsze byłoby zestawienie liczby aktywnych kont kilku
wiod±cych banków na przestrzeni ostatnich lat...

Ja swoje karty mBankowe zlikwidowałem, to znaczy wykastrowanym
Delfinkiem chyba mogę wpłacać, ale nic poza tym. Rozgl±dam się
też za bezpłatnym kontem firmowym. Telefon na razie tam mam,
ale Play mam na celowniku. Dycha na 4 miesi±ce to jednak dużo. ;)
W Play bym chyba miał dychę na 12 miesięcy.

Data: 2012-06-13 22:02:12
Autor: Grzexs
[mBank] studium agonii
Dla klientĂłw detalicznych:

- podwyższenie opłaty za sprawdzenie salda w bankomatach z 1 zł do 2 zł
dla kart debetowych Visa i MasterCard Debit,

Ech, już mi się ich karty nie uchowały!

- podwyższenie opłaty za wydanie listy haseł jednorazowych z 5 zł do 9 zł,

Mam jeszcze 4 sztuki z akcji "zamów kartę haseł jednorazowych przed wprowadzeniem opłaty". I przyjdzie je zostawić takie nienaruszone, dziewicze, na pamiątkę…

Nigdy nie pomyślałbym, że tak małymi kroczkami z miesiąca na miesiąc można zarżnąć tak kiedyś prężnie rozwijający się bank, który był synonimem NOWEGO.

--
Grzexs

Data: 2012-06-13 22:32:01
Autor: neoniusz
[mBank] studium agonii
W dniu 13.06.2012 22:02, Grzexs pisze:
Mam jeszcze 4 sztuki z akcji "zamów kartę haseł jednorazowych przed
wprowadzeniem opłaty". I przyjdzie je zostawić takie nienaruszone,
dziewicze, na pamiątkę…

O co wam chodzi z tymi kartami kodow jednorazowych? Przeciez to jakis chory pomysl i przezytek na miare pekao... Moze jak nie mozesz sie z nimi rozstac to tam sie przenies? Kto to widzial zeby w internetowym banku byly w ogole takie sposoby autoryzacji.

Data: 2012-06-13 15:58:54
Autor: witek
[mBank] studium agonii
neoniusz wrote:
[...]

bo sa bardzo wygodne nie wymagaja targania telefonu ze soba, na dodatek jeszcze dzialajacego.

jak ci zwina telefon to zrozumiesz dlaczego.

Data: 2012-06-13 23:20:25
Autor: neoniusz
[mBank] studium agonii
W dniu 13.06.2012 22:58, witek pisze:
[...]

Bardzo wygodne? To mamy zdecydowanie inne pojecie wygody.
Ile masz lat? 70? Bo nie znam mlodszej osoby, ktora by sie gdziekolwiek ruszala bez telefonu.
A jak nie "targasz" telefonu to pewnie komputera tez nie? No bo jak telefon wazy 100 g, to rzeczywiscie trzeba go "targac". A te laptopy to w ogole nowoczesny wymysl, kto by tego uzywal. To z czego robisz przelewy w miejscach, gdzie nie chce ci sie "targac" telefonu?

Data: 2012-06-14 10:35:39
Autor: bzdreg
[mBank] studium agonii
W dniu 2012-06-13 23:20, neoniusz pisze:
[...]

Telefonu zdarza się zapomnieć (a jakiś komputer "tam" jest), owszem, to jednostkowe przypadki, ale wtedy definitywnie jestem w d.
Telefon można sobie dać ukraść / zgubić /utopić w sraczu. I zanim się go odzyska (odzyskanie karty SIM z nrem chyba trwa ze dwa dni?), to jest się również "tamże".
Hasła SMSowe z telefonu mogą być przechwytywane (były opisane przypadki, że złodziej przekierowuje całą sesję przez swój komputer).

A papierowe - szyfruję sobie sprytszitem (np dodając do poszcz. cyfr odpowiednie cyfry daty urodzenia szóstej kochanki), fotografuję telefonem (a raczej wgrywam do niego), wysyłam mejlem do siebie, drukuję na mini-karteczce i trzymam przy prawie jazdy, czy tp. W razie potrzeby rozszyfrowuję w pamięci i mam.

Zdecydowanie uważam hasła papierowe za wygodniejsze i bezpieczniejsze.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-14 01:57:29
Autor: Kris
[mBank] studium agonii
W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 10:35:39 UTC+2 użytkownik bzdreg napisał:
Telefonu zdarza się zapomnieć (a jaki¶ komputer "tam" jest), owszem, to jednostkowe przypadki, ale wtedy definitywnie jestem w d.
Telefon można sobie dać ukra¶ć / zgubić /utopić w sraczu. I zanim się go odzyska (odzyskanie karty SIM z nrem chyba trwa ze dwa dni?), to jest się również "tamże".
Odzyskanie karty sim z nr to pół godziny w salonie

Hasła SMSowe z telefonu mog± być przechwytywane (były opisane przypadki, że złodziej przekierowuje cał± sesję przez swój komputer).
Były realne kradziezy kasy w ten sposób czy tylko teoria?

A papierowe - szyfruję sobie sprytszitem (np dodaj±c do poszcz. cyfr odpowiednie cyfry daty urodzenia szóstej kochanki), fotografuję telefonem (a raczej wgrywam do niego), wysyłam mejlem do siebie, drukuję na mini-karteczce i trzymam przy prawie jazdy, czy tp. W razie potrzeby rozszyfrowuję w pamięci i mam.

A jak zwina portfel to bez róznicy czy była tam goła karte kodów czy zaszyfrowana, sfotografowan± i jeszcze co tam
Po co szyfrowac, kodowac, drukowac itp. Chyba aby zycie utrudnic sobie. Co złodziejowi po gołej karcie kodów

Zdecydowanie uważam hasła papierowe za wygodniejsze i bezpieczniejsze..
Co do wygody to kwestia gustu co do bezpieczeństwa to nie widze róznicy

Data: 2012-06-14 02:02:18
Autor: Kris
[mBank] studium agonii
[...]

Ale po co tyle zachodu? Jak wolisz papierowe to skseruj je Sobie w 12 egzeplarzach, jeden do portfela, jeden egz do buta kolejny pod fotelem w samochodzie, nastepny podklejony pod błotnikiem auta a jeszcze jeden zeskanowany na jakims serwerze plików.;)
Przeciez nawet jak kto¶ znajdzie twoj± niezaszyfrowana kopie haseł to nic mu po niej.

Data: 2012-06-14 18:40:01
Autor: bzdreg
[mBank] studium agonii
W dniu 2012-06-14 11:02, Kris pisze:
[...]

No to zrób mi kopię (zapłacę Ci!) Twoich kluczy od mieszkania. Co mi po nich, skoro nie wiem gdzie mieszkasz?

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-14 10:55:09
Autor: Kris
[mBank] studium agonii
W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 18:40:01 UTC+2 użytkownik bzdreg napisał:
No to zrób mi kopię (zapłacę Ci!) Twoich kluczy od mieszkania. Co mi po nich, skoro nie wiem gdzie mieszkasz?

Przelej 100zł na konto
27 1140 2004 0000 3412 0128 2698
W tytule przelewu podaj gdzie mam wyslac kopie moich kluczy

Data: 2012-06-14 20:29:37
Autor: bzdreg
[mBank] studium agonii
W dniu 2012-06-14 19:55, Kris pisze:
[...]

Wrzuć gdzie¶ jpg z rachunku.
Dorobiony klucz do najbardziej zajebistej Gerdy kosztuje 30zł. Nie wierzę, że w jednych drzwiach masz trzy takie zamki.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-14 12:08:18
Autor: Kris
[mBank] studium agonii
W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 20:29:37 UTC+2 użytkownik bzdreg napisał:
> [...]

Dorobiony klucz do najbardziej zajebistej Gerdy kosztuje 30zł. Nie wierzę, że w jednych drzwiach masz trzy takie zamki.

Widzisz chiale¶ kopie kluczy, chciałes zapłacc a teraz stawiasz dodatkowe warunki. Co da Tobie jpg. z rachunku? Podałem nr konta przelewaj stówe ja wysylam klucze.
A moze chcesz karte kodow jednorazowych z mbanku? 25zl za sztuke i wysyłam. Bierzesz?

Data: 2012-06-14 20:43:24
Autor: neoniusz
[mBank] studium agonii
W dniu 14.06.2012 20:29, bzdreg pisze:
[...]

Swiat nie konczy sie na "najbardziej zajebistej" Gerdzie. Dorób za 30 zl klucz Wilka albo piórowy Dierre to pogadamy.

Data: 2012-06-18 03:46:19
Autor: Kris
[mBank] studium agonii
[...]

To co wchodzis z w ten biznes czy jednak przekonałes ¶ie że z kopi moich kluczyt zrobisz taki sam uzytek jak z mojej karty kodów jednorazowych?
Ba jestem w stanie zaryzykowac i przesłac Tobie karte sim z nr telefonu podanym w mbanku. Tez nic Tobie po niej zapewne ale może jednak?;))

Data: 2012-06-14 10:38:35
Autor: neoniusz
[mBank] studium agonii
W dniu 14.06.2012 10:35, bzdreg pisze:
odzyska (odzyskanie karty SIM z nrem chyba trwa ze dwa dni?), to jest

15 minut a nie 2 dni.

Data: 2012-06-14 10:42:49
Autor: Kamil Jońca
[mBank] studium agonii
neoniusz <neon@joemonster.org> writes:

W dniu 14.06.2012 10:35, bzdreg pisze:
odzyska (odzyskanie karty SIM z nrem chyba trwa ze dwa dni?), to jest

15 minut a nie 2 dni.

Z dostaniem się do salonu? Przypuszczam, że w±tpię.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Keep your mouth shut and people will think you stupid;

Data: 2012-06-14 11:40:03
Autor: Andrzej Kubiak
[mBank] studium agonii
Dnia Thu, 14 Jun 2012 10:38:35 +0200, neoniusz napisał(a):

odzyska (odzyskanie karty SIM z nrem chyba trwa ze dwa dni?), to jest
15 minut a nie 2 dni.

Kwadrans to ja jadę samochodem do najbliższego punktu operatora, przy czym
je¶li dojadę tam po godzinie siedemnastej (trzynastej w sobotę) pozostaje
mi zaczekać kilkana¶cie/kilkadziesi±t godzin. Czyli w porywach - wspomniane
wyżej dwa dni.

Dyskusja raczej akademicka, niektórzy wol± karty z kodami i "inni
niektórzy" s± za krótcy, by mówić tym pierwszym, co jest dla nich
wygodniejsze.

AK

Data: 2012-06-14 00:43:02
Autor: Kris
[mBank] studium agonii
W dniu ¶roda, 13 czerwca 2012 22:58:54 UTC+2 użytkownik witek napisał:
neoniusz wrote:

bo sa bardzo wygodne nie wymagaja targania telefonu ze soba, na dodatek jeszcze dzialajacego.

jak ci zwina telefon to zrozumiesz dlaczego.

A jak zwina portfel z karta kodów?
Zwina telefon i co? Przeciez konta mi nie wyczyszcza maj±c mój telefon. Najwyżej sms popczytaja ile przelewałem.
Jak zwin± kartę kodów to podobnie.
Ale sms dużo wygodniejszy.

Data: 2012-06-14 09:53:02
Autor: neoniusz
[mBank] studium agonii
W dniu 14.06.2012 09:43, Kris pisze:
[...]

I duplikat karty SIM mozna dostac w kazdym salonie w kilka minut. Stara przestanie dzialac i na co sie komu przyda? Wiec dalej nie rozumiem co bedzie "jak mi zwina telefon". A ciekawe ile by czekal na nowa karte kodow...

Data: 2012-06-14 10:58:57
Autor: Jakub Jewuła
[mBank] studium agonii
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci news:jrc58u$ier$1node1.news.atman.pl...

> [...]
> kodów to podobnie. Ale sms dużo wygodniejszy.

I duplikat karty SIM mozna dostac w kazdym salonie w kilka minut.

Za granica, tysiace km od domu tez?

Data: 2012-06-14 02:29:12
Autor: Kris
[mBank] studium agonii
W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 10:58:57 UTC+2 użytkownik Jakub Jewuła napisał:
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci Za granica, tysiace km od domu tez?

Kody jednorazowe za granica dostaniesz od ręki?

Data: 2012-06-14 17:52:36
Autor: Jakub Jewuła
[mBank] studium agonii
> Za granica, tysiace km od domu tez?

Kody jednorazowe za granica dostaniesz od ręki?

Tak - lista kodow moze byc w skrzynce pocztowej,
czy na serwerze - wystarczy dostac sie do netu.

Data: 2012-06-14 11:14:19
Autor: neoniusz
[mBank] studium agonii
W dniu 14.06.2012 10:58, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
> kodów to podobnie. Ale sms dużo wygodniejszy.

I duplikat karty SIM mozna dostac w kazdym salonie w kilka minut.

Jak juz masz fobie, ze ciagle ktos ci cos moze ukrasc, to specjalnie na wyjazd sobie spraw taka karte kodow. Ja pisze o normalnej sytuacji uzywania konta w kraju, kiedy karty sa niewygodne, a wy nagle wyjezdzacie z jednym i tym samym przykladem, ze "za granica sie nie da". I co z tego? Wiekszosc ludzi 90% o ile nie wiecej czasu spedza w kraju.

Jak ktos ma juz taka potrzebe zeby sobie wyrobic karte kodow i wyjechac na wczasy to raczej odzaluje te 9 zl i nie bedzie plakal. Jak ktos uzywa codziennie i musi miec 4 w zapasie (z zupelnie irracjonalnych powodow) to juz nie moj problem.

Data: 2012-06-14 19:08:32
Autor: Marcin Mokrzycki
[mBank] studium agonii
On Thu, 14 Jun 2012 11:14:19 +0200, neoniusz wrote:

[...]

To przyjmij łaskawie do wiadomo¶ci, że sytuacja, która jest normalna dla
Ciebie, nie jest normalna dla kogo¶ innego.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2012-06-14 10:17:02
Autor: Kamil Jońca
[mBank] studium agonii

neoniusz wrote:

bo sa bardzo wygodne nie wymagaja targania telefonu ze soba, na dodatek jeszcze dzialajacego.

jak ci zwina telefon to zrozumiesz dlaczego.

A jak zwina portfel z karta kodów?

Dlaczego zakładasz, że karta kodów jest w formie paipierowej.

Zwina telefon i co? Przeciez konta mi nie wyczyszcza maj±c mój telefon. Najwyżej sms popczytaja ile przelewałem.
No, przy obecnych smartfonach to nie jest takie pewne, że "nie
wyczyszcz±"

Ale sms dużo wygodniejszy.

ZWYKLE tak, ale nie zawsze.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
What's a cult?  It just means not enough people to make a minority.

Data: 2012-06-14 01:52:51
Autor: Kris
[mBank] studium agonii
W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 10:17:02 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
Dlaczego zakładasz, że karta kodów jest w formie paipierowej.

Bo jest. Przynajmniej z te które pamietam z mbanku były papierowe.;)
A że komu¶ chce się je przepisywac do jakiego¶ programu itp to inna bajka. Mysle ze osoby które maja papierowe chasła na pendrivie to wyjatki. A jak pendriva zwina to co?

> Zwina telefon i co? Przeciez konta mi nie wyczyszcza maj±c mój telefon. Najwyżej sms popczytaja ile przelewałem.
No, przy obecnych smartfonach to nie jest takie pewne, że "nie
wyczyszcz±"

Znasz przyp[adek że wyczyscili czy tylko teoria taka?

> Ale sms dużo wygodniejszy.

ZWYKLE tak, ale nie zawsze.

A to kwestia gustu. Mio zawsze tam gdzie komp działa to działał i telefon.

Data: 2012-06-13 23:06:11
Autor: Grzexs
[mBank] studium agonii
[...]

E tam, zaraz nie mogę. Leżą sobie gdzieś (nawet już nie wiem gdzie) i czekają na nie wiadomo co. Ale sama świadomość, że był wybór, a teraz go praktycznie utrącili… To takie smutne :`(

Żegnaj, ach żegnaj mBanku! Buuuu…

--
Grzexs

Data: 2012-06-13 23:17:28
Autor: Kamil Jońca
[mBank] studium agonii
[...]

Bo w _pewnych_ sytuacjach sÄ… niezastÄ…pione. (Ot, problemy z roamingiem
na wakacjach. Czy różnej maści kanciapy administratorskie.) Niektórzy
twierdzą jakoby SMSy były bezpieczniejsze (potwierdzają konkretną
operacjÄ™) ale jakieĹ› Zeusy jakby podwaĹĽajÄ… to przekonanie ...
KJ

Lensmen eat Jedi for breakfast.

Data: 2012-06-14 19:12:16
Autor: Pan Sowa
[mBank] studium agonii
W dniu 2012-06-13 23:17, Kamil Jońca pisze:
[...]

A kiedy ostatnio doświadczyłeś problemu z roamingiem ?
Jeżeli gdzieś nie ma zasięgu to pewnie i nie ma dostępu do internetu więc tak czy inaczej przelewu się nie wyśle.

Jeżeli natomiast ktoś często przebywa w ekstremalnych miejscach to zapewne stać go na :
a) 9 zł na kartę kodów,
b) zmianÄ™ banku na taki, ktĂłry wydaje karty za darmo.

Oferta mBanku leci na Ĺ‚eb ale akurat ta podwyĹĽka ma znaczenie marginalne i tak naprawdÄ™ nikogo nie obchodzi :)

Mr. Owl

Data: 2012-06-14 19:46:37
Autor: Kamil Jońca
[mBank] studium agonii
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> writes:

W dniu 2012-06-13 23:17, Kamil Jońca pisze:
Bo w _pewnych_ sytuacjach s± niezast±pione. (Ot, problemy z roamingiem
na wakacjach. Czy różnej ma¶ci kanciapy administratorskie.) Niektórzy
twierdz± jakoby SMSy były bezpieczniejsze (potwierdzaj± konkretn±
operację) ale jakie¶ Zeusy jakby podważaj± to przekonanie ...

A kiedy ostatnio do¶wiadczyłe¶ problemu z roamingiem ?
NIedawno. "Wewnętrzny" Playa. :P

Jeżeli gdzie¶ nie ma zasięgu to pewnie i nie ma dostępu do internetu
Taak, uwielbiam ten argument :) szkoda tylko, że ma jedn± wadę.
KJ

Don't be overly suspicious where it's not warranted.

Data: 2012-06-18 22:10:06
Autor: krzysztofsf
studium agonii
On 14 Cze, 19:46, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
Pan Sowa <pan.s...@gmail.ru> writes:

> A kiedy ostatnio do¶wiadczyłe¶ problemu z roamingiem ?

NIedawno. "Wewnętrzny" Playa. :P

Sporo osob ma prepaidy komorkowe. Latwiej w nich o problemy z
roamingiem niz w telefonach abonamentowych, zwlaszcza poza eu.

Data: 2012-06-19 12:41:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
studium agonii

"krzysztofsf" 70e6c6d1-69a4-4693-9623-1812b632b727@eh4g2000vbb.googlegroups.com

: Sporo osob ma prepaidy komorkowe. Latwiej w nich o problemy z
: roamingiem niz w telefonach abonamentowych, zwlaszcza poza eu.

A w ogóle można mówić o prepeidowym roamingu poza ue?
Ja bym chciał, aby był LTE ogólno¶wiatowy i chodz±ce po nim VoIPy.

Data: 2012-06-19 16:47:48
Autor: D±browski
studium agonii
W dniu 2012-06-19 07:10, krzysztofsf pisze:

Sporo osob ma prepaidy komorkowe. Latwiej w nich o problemy z
roamingiem niz w telefonach abonamentowych, zwlaszcza poza eu.

Ja mam prepaida komórkowego. Skubany chyba jaki¶ fałszywy, bo jak tylko jaka¶ większa burza w okolicy to mi się do Łukaszenkalandu loguje. A przecież do najbliższego bts temobila mam tylko 300 m, inne s± oddalone o 8, 14 i 15 km, a do granicy z Białorusi± mam 18 km.

Data: 2012-06-20 10:05:17
Autor: Krystek
studium agonii
W dniu 2012-06-19 16:47, D±browski pisze:
[...]

Dlatego ja mam ustawione ręczne wybieranie sieci GSM w telefonie i "zafiksowan±" na stałe swoj± sieć macierzyst±. Wtedy mi na żaden (przy)graniczny roaming telefon nie wskoczy.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-06-20 18:44:10
Autor: mx
studium agonii
[...]

Łukaszence gratulujemy dobrego podsłuchu.

Data: 2012-06-14 00:05:09
Autor: MarcinF
[mBank] studium agonii
W dniu 2012-06-13 22:32, neoniusz pisze:

[...]

Karta kodĂłw jest bardziej niezawodna, nie wymaga posiadania telefonu,
nie wymaga zasięgu sieci komórkowej, nie wysyła informacji o przelewach
klienta przez dodatkowy kanał, i nie wymaga nawet zachowania formy wydruku.

Bezpieczeństwo tego mechanizmu zależy głownie od klienta, a nad tym
bank nie ma kontroli, pewnie dlatego stopniowo stara się wyeliminować
listy kodĂłw. Ale dlaczego nie oferuje przy tym ĹĽadnej alternatywy
do kodĂłw sms ?

Data: 2012-06-14 06:31:12
Autor: notveryoldman
[mBank] studium agonii
MarcinF:

Karta kodĂłw jest bardziej niezawodna

I można ją jednorazowo wpisać do programu KeePass (patrz: TAN support),
co jest bardzo wygodne, bo później wystarcza noszenie ze sobą pendrajwa...

--
notveryoldman

Data: 2012-06-14 14:48:46
Autor: Marx
[mBank] studium agonii
On 14.06.2012 06:31, notveryoldman wrote:
MarcinF:

Karta kodĂłw jest bardziej niezawodna

I można ją jednorazowo wpisać do programu KeePass (patrz: TAN support),
co jest bardzo wygodne, bo później wystarcza noszenie ze sobą pendrajwa...

chyba ze sie pomylisz przy przepisywaniu...
Marx

Ps. czy wiedzieliscie ze z karta kodow nie da sie zmieniec emaila w mbanku?

Data: 2012-06-14 17:16:04
Autor: Greg
[mBank] studium agonii
Marx <acc.for.news@gmail.com> napisał(a):
Ps. czy wiedzieliscie ze z karta kodow nie da sie zmieniec emaila w mbanku?

I nie tylko tego. Mnie też mB zmusił do przej¶cia na SMS- je¶li dobrze kojarzę
to było to konieczne do potwierdzenia aneksu dotycz±cego KK.

Data: 2012-06-14 19:08:20
Autor: bzdreg
[mBank] studium agonii
W dniu 2012-06-14 14:48, Marx pisze:

Ps. czy wiedzieliscie ze z karta kodow nie da sie zmieniec emaila w mbanku?

Owszem. Coś "w tym jest", że mB tak prze na h. SMS-owe. No więc jako rasowy i doświadczony uczestnik p.b.b. mówię im "a takiego!". W myśl zasady, że skoro bank czegoś chce, to jest to wbrew moim interesom. :)

A mB nie zamykam z następujących powodów:
- nadal nic mnie nie kosztuje (karty juĹĽ nie mam)
- przydaje się przy niektórych płatnościach w sklepach internetowych (bo na A. płacę już przez PayU z KK, na której mam 3% MB), tak średnio raz na kwartał...
- jest sprawny interfejs, ktĂłry darzÄ™ sympatiÄ…, bo nie zawiera flesza i innych gĂłwien
- i... i... i... ? ...? ...? (nie chce mi się zabrać za procedurę zamykania? jestem zbyt rozlazły?)

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-20 03:05:59
Autor: krzysztofsf
studium agonii
Sie porobilo :)

Drugi raz przez chyba 10 lat zdazylo sie, ze dali mi jkas "oferte dla
ciebie" poza ubezpieczeniami.

Pierwszy raz dali kilka lat temu, a potem sami sobie odrzucili, jak
wypelnilem wniosek :)

Teraz w laskawosci swojej dali mi az dwie propozycje, obie na
"preferencyjnych warunkach" - kredyt gotowkowy do 10tys i odnawialny
do 9000. no nic...tylko klikac i czekac na decyzje w 15 minut.

W opisie same ochy i achy jakie to super i preferencyjne, poobnizane i
wogole, ale ani jednej cyferki konkretow.

Odszukalem na stronie..... standard i to z tych
najprzecietniejszych...

Rozbawil mnie opis przy kredycie gotowkowym -wolami wypisane "od"  8%
z jakims ogonkiem....a w opisie, ze dla kredytow od 50tys zl. Dla
normalnych 20% ze sporym  haczykiem i to na 2 lata....

Z KK zrezygnowalem, zkarty debetowej zrezygnowalem, kredyt gotowkowy
10tys splacony (jeszcze 2 miesiace zostaly, ale juz go zatkalem, zeby
splacac same raty kapitalowe bez naliczania odsetek.

Groszowe ruchy na koncie - czasem stowka czy dwie, zeby podreperowac
syna. przelewem w ramach mbanku, bo wciaz zapominam zapisac numeru
jego konta w "moim" bank i leje na swoje..

[mBank] studium agonii