studium agonii

Data: 2012-06-20 03:05:59
Autor: krzysztofsf
studium agonii
Sie porobilo :)

Drugi raz przez chyba 10 lat zdazylo sie, ze dali mi jkas "oferte dla
ciebie" poza ubezpieczeniami.

Pierwszy raz dali kilka lat temu, a potem sami sobie odrzucili, jak
wypelnilem wniosek :)

Teraz w laskawosci swojej dali mi az dwie propozycje, obie na
"preferencyjnych warunkach" - kredyt gotowkowy do 10tys i odnawialny
do 9000. no nic...tylko klikac i czekac na decyzje w 15 minut.

W opisie same ochy i achy jakie to super i preferencyjne, poobnizane i
wogole, ale ani jednej cyferki konkretow.

Odszukalem na stronie..... standard i to z tych
najprzecietniejszych...

Rozbawil mnie opis przy kredycie gotowkowym -wolami wypisane "od"  8%
z jakims ogonkiem....a w opisie, ze dla kredytow od 50tys zl. Dla
normalnych 20% ze sporym  haczykiem i to na 2 lata....

Z KK zrezygnowalem, zkarty debetowej zrezygnowalem, kredyt gotowkowy
10tys splacony (jeszcze 2 miesiace zostaly, ale juz go zatkalem, zeby
splacac same raty kapitalowe bez naliczania odsetek.

Groszowe ruchy na koncie - czasem stowka czy dwie, zeby podreperowac
syna. przelewem w ramach mbanku, bo wciaz zapominam zapisac numeru
jego konta w "moim" bank i leje na swoje..

studium agonii