studium frajerstwa

Data: 2010-07-26 01:07:03
Autor: Jaksa
studium frajerstwa
Strącenie Tupoleva z polskim prezydentem i świtą, atak terrorystyczny
na teatr, dziwne wybuchy w blokach mieszkalnych z setkami ofiar,
morderstwa dziennikarzy (będzie już razem koło setki chyba),
zamach (nieudany) na papieża Jana Pawła II, zamach (tym razem udany)
na prezydenta USA Kennediego, zabójstwa synów Kuklińskiego,
zacukanie Trockiego w Meksyku ciupagami, i tak możnaby ciągnąć
i ciągnąć, jak tu można jeszcze mieć jakieś wątpliwości?

Ja nie mam żadnych od momentu gdy okazało się jak wiele dezinformacji
krąży od początku wobec tej całej historii, klasyczna szkoła łubieniecka.

Dla tych wszystkich bredzących coś o oszalałym prezydencie Kaczyńskim
zabijającym pasażerów za pokładzie jeszcze przed lądowaniem, mam
jedną rade, zróbcie sobie baranka kochani, jełopami jesteście i byliście,
może więc fizyczny szok uderzenia wam coś pomoże. Gorzej już z wami
przecież być nie może.

Jaksa

Data: 2010-07-25 19:52:07
Autor: Bruner
studium frajerstwa
to jestes na studiach dla frajerow i stad te wiadomosci, popros zachodnie dzienniki aby opublikowaly

Data: 2010-07-26 01:22:59
Autor: Lorn
studium frajerstwa
W dniu 2010-07-26 01:07, Jaksa pisze:
Strącenie Tupoleva z polskim prezydentem i świtą\

Jednym telefonem Jaruś załatwił kwiat... Kwiat czego? :>

Data: 2010-07-25 16:54:39
Autor: Pistacjusz
studium frajerstwa
On 26 Lip, 01:28, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-07-26 01:22, Lorn pisze:

> Jednym telefonem Jaruś załatwił kwiat... Kwiat czego? :>

PS. Polskiego parlamentaryzmu? Fakt... Zginęło wielu wybitnych
polityków... Szczególnie brak mi śp. Karpiniuka. Bał się latać, a mimo
to wsiadł razem z prezydentem 'charyzma' Kaczyńskim.

Karpiniuk nie miał zaplecza ani żadnych możliwości. To był chłopak
który po prostu chciał się "załapać", dobrze żyć i myślał, że
lojalność wystarczy. Faktycznie nie był potrzebny Tuskowi więc go
poświęcili.
Możesz po nim płakać ale ani dla Polski ani dla PO nie miał znaczenia,
tylko dla swojej rodziny.
Dlatego w PO nikt po nim nie zapłacze.

Data: 2010-07-26 02:06:16
Autor: Lorn
studium frajerstwa
W dniu 2010-07-26 01:54, Pistacjusz pisze:
[...]

Bo nie należał do PiS`u? :>

To był chłopak

To był poseł obłudny PiS`owki kłamco.

Możesz po nim płakać ale ani dla Polski ani dla PO nie miał znaczenia,
tylko dla swojej rodziny.

Jesteś katolikiem?

Dlatego w PO nikt po nim nie zapłacze.

Nędzna imitacjo katolika... Nikt nie robi z jego śmierci politycznego cyrku jak to czynią twoi mocodawcy.

Data: 2010-07-25 17:18:15
Autor: Pistacjusz
studium frajerstwa
On 26 Lip, 02:06, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Karpiniuk nie miał zaplecza ani żadnych możliwości.

Bo nie należał do PiS`u? :>

> To był chłopak
To był poseł obłudny PiS`owki kłamco.

Przykro mi ale w PO był tylko chłopcem na posyłki.
Chłopcem do "setek" i nic więcej.

> Możesz po nim płakać ale ani dla Polski ani dla PO nie miał znaczenia,
> tylko dla swojej rodziny.

Jesteś katolikiem?

Nie.
To dobrze czy źle?

> Dlatego w PO nikt po nim nie zapłacze.

Nędzna imitacjo katolika... Nikt nie robi z jego śmierci politycznego
cyrku jak to czynią twoi mocodawcy.

Twoi mocodawcy poświęcili go bo był niepotrzebny.
A teraz pragną tylko aby wszyscy jak najszybciej o tym zapomnieli.

Data: 2010-07-26 02:18:54
Autor: Lorn
studium frajerstwa
W dniu 2010-07-26 02:18, Pistacjusz pisze:
[...]

Od teraz, każdy twój kłamliwy post zgłaszam jako naruszenie zasad panujących w usenecie... Korzystasz z google news... Lepiej poszukaj innego serwera do rozsiewania wirusa kłamstw.

Data: 2010-07-25 17:53:32
Autor: Pistacjusz
studium frajerstwa
On 26 Lip, 02:18, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

panujących w usenecie... Korzystasz z google news... Lepiej poszukaj
innego serwera do rozsiewania wirusa kłamstw.

Nie żebym się czepiał ale czy ten post w którym teraz ci odpisuję też
zgłosisz?
Tak z czystej ciekawości pytam.

Data: 2010-07-26 02:54:26
Autor: Lorn
studium frajerstwa
W dniu 2010-07-26 02:53, Pistacjusz pisze:
[...]

Nie żebym się czepiał

Ależ czepiaj się... Przeczytaj co napisałem niżej.

Data: 2010-07-26 02:14:03
Autor: Lorn
studium frajerstwa

Data: 2010-07-26 01:33:27
Autor: Lorn
studium frajerstwa
W dniu 2010-07-26 01:22, Lorn pisze:
W dniu 2010-07-26 01:07, Jaksa pisze:
Strącenie Tupoleva z polskim prezydentem i świtą\

Jednym telefonem Jaruś załatwił kwiat... Kwiat czego? :>

PS. Polskiego parlamentaryzmu? Fakt... Zginęło wielu wybitnych polityków... Szczególnie brak mi śp. Karpiniuka. Bał się latać, a mimo to wsiadł razem z prezydentem 'charyzma' Kaczyńskim na pokład samolotu.

Data: 2010-07-26 14:36:34
Autor: Polok_prawdziwy
studium frajerstwa
Lorn wrote:
Jednym telefonem Jaruś załatwił kwiat... Kwiat czego? :>

PS. Polskiego parlamentaryzmu?

Polckiej GUPOTY...!!!

- mogły sem jesce wtym TU-jakimśtam fotele-dostawki wmontować i syćkich perlamentażystuw i nojwazniejse łosobistości dotego fruwaca pozabirać - toby dopiro śmich łokrutny naświecie był...!

Data: 2010-07-26 02:02:29
Autor: MH
studium frajerstwa
[...]

====================

Właśnie lici w TVP "Lot nad Kukółczym Gniazdem".. Cosik dla ciebie !!

MH

Data: 2010-07-26 14:40:35
Autor: Polok_prawdziwy
studium frajerstwa
Jaksa wrote:

[...]

Zapomniołeś jesce ło POPIELU, wturego myszy zkonsumowały i ło RAMZESIE łosimnostym, wtury wniewyjaśnionych łokolicnościach psy pryskaniu w Marynem-
niewolnicem namiejscu skonoł...

PS - ta KGB, KGB...
- ta tomo dopiro macki...!

Data: 2010-07-26 21:40:06
Autor: the_foe
studium frajerstwa
[...]

czyli w rosji wypadkow nie ma - za wszytko odpowiadaja cyngle z KGB/FSB?

--
the_foe

Data: 2010-07-26 22:34:22
Autor: Jaksa
studium frajerstwa

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i2koai$o92$2news.dialog.net.pl...
> [...]
> przecież być nie może.
>
> Jaksa

czyli w rosji wypadkow nie ma - za wszytko odpowiadaja cyngle z KGB/FSB?

A to Dallas leży w Rosji? Watykan też?

Jaksa

Data: 2010-07-26 23:38:31
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
studium frajerstwa
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i2ig2q$t53$1news.eternal-september.org...
[...]

Wlasnie jedyna watpliwosc to dlaczego nie ma pelnego zjednoczenia z zachodem i waluty EUR w Polsce ani godnych zarobkow jebany debilu?
Tfu!

Data: 2010-07-27 00:07:34
Autor: Jaksa
studium frajerstwa

Użytkownik "Gdzie EUR waluta obiecana do 2009" <elguapo@bcdefg.pl> napisał w wiadomości news:i2kv9a$pp5$1speranza.aioe.org...
> [...]

Wlasnie jedyna watpliwosc to dlaczego nie ma pelnego zjednoczenia z zachodem
i waluty EUR w Polsce ani godnych zarobkow jebany debilu?

A na chuj ci to euro Jogi?
Jeżeli je przyjmą to i tak bedą ci płacić jakieś 200 euro pensji na miesiąc.

Napewno będziesz się lepiej czuł z dwoma banknotami w ręku jako wypłatą?

Jaksa

Data: 2010-07-27 00:30:33
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
studium frajerstwa
A na chuj ci to euro

A na chuj Amerykanom USD
niech im placom od jutra w PLN 1:1 i niech poczujom jak to jest byc cale zycie zajebanym od urodzenia za friko aby Rzydziorom i kurwom takim jak ty gnoju ze wsi zylo sie lepiej.
Tfu!

studium frajerstwa