studium frajerstwa

Data: 2010-07-26 01:22:59
Autor: Lorn
studium frajerstwa
W dniu 2010-07-26 01:07, Jaksa pisze:
Strącenie Tupoleva z polskim prezydentem i świtą\

Jednym telefonem Jaruś załatwił kwiat... Kwiat czego? :>

Data: 2010-07-25 16:54:39
Autor: Pistacjusz
studium frajerstwa
On 26 Lip, 01:28, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-07-26 01:22, Lorn pisze:

> Jednym telefonem Jaruś załatwił kwiat... Kwiat czego? :>

PS. Polskiego parlamentaryzmu? Fakt... Zginęło wielu wybitnych
polityków... Szczególnie brak mi śp. Karpiniuka. Bał się latać, a mimo
to wsiadł razem z prezydentem 'charyzma' Kaczyńskim.

Karpiniuk nie miał zaplecza ani żadnych możliwości. To był chłopak
który po prostu chciał się "załapać", dobrze żyć i myślał, że
lojalność wystarczy. Faktycznie nie był potrzebny Tuskowi więc go
poświęcili.
Możesz po nim płakać ale ani dla Polski ani dla PO nie miał znaczenia,
tylko dla swojej rodziny.
Dlatego w PO nikt po nim nie zapłacze.

Data: 2010-07-26 02:06:16
Autor: Lorn
studium frajerstwa
W dniu 2010-07-26 01:54, Pistacjusz pisze:
[...]

Bo nie należał do PiS`u? :>

To był chłopak

To był poseł obłudny PiS`owki kłamco.

Możesz po nim płakać ale ani dla Polski ani dla PO nie miał znaczenia,
tylko dla swojej rodziny.

Jesteś katolikiem?

Dlatego w PO nikt po nim nie zapłacze.

Nędzna imitacjo katolika... Nikt nie robi z jego śmierci politycznego cyrku jak to czynią twoi mocodawcy.

Data: 2010-07-25 17:18:15
Autor: Pistacjusz
studium frajerstwa
On 26 Lip, 02:06, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Karpiniuk nie miał zaplecza ani żadnych możliwości.

Bo nie należał do PiS`u? :>

> To był chłopak
To był poseł obłudny PiS`owki kłamco.

Przykro mi ale w PO był tylko chłopcem na posyłki.
Chłopcem do "setek" i nic więcej.

> Możesz po nim płakać ale ani dla Polski ani dla PO nie miał znaczenia,
> tylko dla swojej rodziny.

Jesteś katolikiem?

Nie.
To dobrze czy źle?

> Dlatego w PO nikt po nim nie zapłacze.

Nędzna imitacjo katolika... Nikt nie robi z jego śmierci politycznego
cyrku jak to czynią twoi mocodawcy.

Twoi mocodawcy poświęcili go bo był niepotrzebny.
A teraz pragną tylko aby wszyscy jak najszybciej o tym zapomnieli.

Data: 2010-07-26 02:18:54
Autor: Lorn
studium frajerstwa
W dniu 2010-07-26 02:18, Pistacjusz pisze:
[...]

Od teraz, każdy twój kłamliwy post zgłaszam jako naruszenie zasad panujących w usenecie... Korzystasz z google news... Lepiej poszukaj innego serwera do rozsiewania wirusa kłamstw.

Data: 2010-07-25 17:53:32
Autor: Pistacjusz
studium frajerstwa
On 26 Lip, 02:18, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

panujących w usenecie... Korzystasz z google news... Lepiej poszukaj
innego serwera do rozsiewania wirusa kłamstw.

Nie żebym się czepiał ale czy ten post w którym teraz ci odpisuję też
zgłosisz?
Tak z czystej ciekawości pytam.

Data: 2010-07-26 02:54:26
Autor: Lorn
studium frajerstwa
W dniu 2010-07-26 02:53, Pistacjusz pisze:
[...]

Nie żebym się czepiał

Ależ czepiaj się... Przeczytaj co napisałem niżej.

Data: 2010-07-26 02:14:03
Autor: Lorn
studium frajerstwa

Data: 2010-07-26 01:33:27
Autor: Lorn
studium frajerstwa
W dniu 2010-07-26 01:22, Lorn pisze:
W dniu 2010-07-26 01:07, Jaksa pisze:
Strącenie Tupoleva z polskim prezydentem i świtą\

Jednym telefonem Jaruś załatwił kwiat... Kwiat czego? :>

PS. Polskiego parlamentaryzmu? Fakt... Zginęło wielu wybitnych polityków... Szczególnie brak mi śp. Karpiniuka. Bał się latać, a mimo to wsiadł razem z prezydentem 'charyzma' Kaczyńskim na pokład samolotu.

Data: 2010-07-26 14:36:34
Autor: Polok_prawdziwy
studium frajerstwa
Lorn wrote:
Jednym telefonem Jaruś załatwił kwiat... Kwiat czego? :>

PS. Polskiego parlamentaryzmu?

Polckiej GUPOTY...!!!

- mogły sem jesce wtym TU-jakimśtam fotele-dostawki wmontować i syćkich perlamentażystuw i nojwazniejse łosobistości dotego fruwaca pozabirać - toby dopiro śmich łokrutny naświecie był...!

studium frajerstwa