stukajacy dhx 5 air

Data: 2009-03-16 13:15:35
Autor: CeZ__134
stukajacy dhx 5 air
Witam
Zlozylem wkoncu rower dla dziewczyny:) jazda probna..wsio okey..ale ....wracajac do domu nagle zaczol damper strzelac,stukac przy poczatku ugiecia wahacza-mysle sobie,zawiecha gdzies jest poluzowana i stad taki stukot..
wrocilem do domu,sprawdzilem wszystkie polaczenia w ramie-sa w porzadku,zadnych luzow..uginam zawieche i slysze znow stukot dochodzacy z okolic dampera..poza tym wszystko w damperze okey..tlumienia dzialaja,nie stracil absolutnie nic ze swojej charakterystyki pracy...wiec szanowni koledzy..co to moze byc ? jakies podpowiedzi ,pomysly?.

pozdr

CeZ__134

Data: 2009-03-16 13:41:02
Autor: Adam W.
stukajacy dhx 5 air
CeZ__134 wrote:
[...]
Sztyca? Moj rowerek tak ma, myslalem ze w suporcie mi cos cyka, ale poruszanie sztycą pomogło.

Pozdrwaiam,
Adam

Data: 2009-03-16 14:31:05
Autor: CeZ__134
stukajacy dhx 5 air
Sztyca? Moj rowerek tak ma, myslalem ze w suporcie mi cos cyka, ale poruszanie sztycą pomogło.

to nie sztyca..

Data: 2009-03-16 13:53:09
Autor: kml
stukajacy dhx 5 air

Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gplfsr$hii$1news.onet.pl...
[...]

Tulejki są wyrobione?

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-16 14:31:30
Autor: CeZ__134
stukajacy dhx 5 air

Tulejki są wyrobione?

tulejki nowki,zawieszenie skrecone porzadnie.

Data: 2009-03-16 14:20:55
Autor: wabik
stukajacy dhx 5 air
CeZ__134 wrote the following on 2009-03-16 13:15:
[...]

Ja mam identycznie to samo w Manitou Darke Super Air ... i też nie wiem co to :(
I dlatego szukam instrukcji to niego!

wabik

stukajacy dhx 5 air