stukanie z przodu auta przy przyspieszaniu

Data: 2009-10-09 16:33:25
Autor: J.F.
stukanie z przodu auta przy przyspieszaniu
Użytkownik "tomas" <tomas@nospamnomail.pl> napisał w wiadomości news:han52i$25tf$1news.mm.pl...
Ostatnio pojawily sie jakies stuki z przodu auta głownie przy przyspieszaniu i powyzej 40km/h.Amortyzatory sa sprawne , łaczniki
stabilizatora wymienilem.Bylem na przegladzie to powiedzial ze nie
wie co to moze stukac bo wedlug komputera wszystko jest ok.

Nie jedz ty do nich wiecej, bo oni pojecia nie maja o samochodach.

Nawet jakby problem byl komputerowej natury to nie wiem czy warto do nich jechac.

Jak cos stuka to trzeba na kanal i szukac. Komputer mikrofonow jeszcze nie ma.

Czy moga to byc przeguby?

Moga. Moga byc tez poduszki, albo rura wydechowa.

J.

Data: 2009-10-11 09:34:43
Autor: Przembo
*J.F.* napisal(a) w news:hanhjk$8pg$1news.onet.pl:
[...]

Ja juz dawno pisalem ze bylby zbyt na diagnostyke komputerowa zawieszenia. Skoro ludzie placa 30pln za test amortyzatorow to tyle samo by zaplacili za diagnostyke komputerowa na szarpaku. A pozniej juz mozna z wynikami isc do warsztatu i mechanik bedzie wiedzial jaki element wymienic jak sprawnosc sworzni i tulejek dla prawego kola bedzie  wynosic 75%.

Jak cos stuka to trzeba na kanal i szukac. Komputer mikrofonow jeszcze nie ma.

A moze jednak ECU usteke wykryje? Po co do tego mikrofony? :)

Pozdr

Data: 2009-10-11 13:11:50
Autor: tomas
stukanie z przodu auta przy przyspieszaniu

A moze jednak ECU usteke wykryje? Po co do tego mikrofony? :)

Pozdr

U mnie jakos nie wykryl...

Data: 2009-10-11 18:41:56
Autor: Przembo
stukanie z przodu auta przy przyspieszaniu
Użytkownik "tomas" <tomas@nospamnomail.pl> napisał
A moze jednak ECU usteke wykryje? Po co do tego mikrofony? :)

U mnie jakos nie wykryl...

Carina to dosc stare auto, ale diagnostyka komputerowa swoje lata juz ma... moze ci mechanicy nie odczytali wlasciwych blokow? Tak szczerze to nie wiem jak jest w tej Toyocie, moze sterownik silnika nie ma polaczenia ze sterownikiem zawieszenia i trzeba te dane odczytac z innego miejsca?

Pozdr

stukanie z przodu auta przy przyspieszaniu