stuki w kole - dwoch podjerzanych - co bardziej prawdopodobne??

Data: 2009-04-11 09:41:34
Autor: Kuba \(aka cita\)
stuki w kole - dwoch podjerzanych - co bardziej prawdopodobne??
PiotrMDC wydusil z siebie te slowy:
Witam,
po wyjezdzie od wulkanizatora slychac stuki w kole - mam dwoch
podjerzanych - kupilem u niego dwie uzywane opony a przy wywazaniu
powiedzieli, ze alufelga jest skrzywiona... co bardziej prawdopodobne,
ze daje stuki wzrastajace z predkoscia????
Pozdrawiam,
piotr

a sprawdziles, czy dobrze dokrecili kola?!

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-04-11 11:38:23
Autor: moosen
"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:grphjf$4bg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Witam
Mialem ostatnio to samo. Po wymianie klockow (w ASO) nie dokrecili kól z tylu.
Efekt to glosne stkukanie. Najlepsze jest to, ze za drugim razem (~1/2 roku pozniej) zdarzyla
mi sie ta sama historia w tym samym ASO, ehhh....
ASO to Honda "Arher" w Krakowie, nie polecam.

Pawel

stuki w kole - dwoch podjerzanych - co bardziej prawdopodobne??