stuki w silniku

Data: 2015-01-02 00:55:47
Autor: kuba24352
stuki w silniku
witam mam crrossa o pojemnosci 125ccm. Po odpaleniu tego crossa slychac stuki w silniku(nie da sie tego zlokalizowac) cross chidzi normalnie ale podczas juz malego rozpedzenia sie i gdy chce dodac maksymalna ilosc gazu to on slabnie i jest to na kazdym biegu.Wczesniej przed tym stukaniem gdy dalem gaz na maksa to ze 4sekundy pobulkotal i sie rozpedzal nie wiem co robic na internecie szukalem i nie wiem. Cross jest po kapitalnym remoncie i teraz stoi bezczynnie prosze pomozcie :( :(

stuki w silniku