stumpjumper FSR - wgniecenie?

Data: 2014-10-01 22:01:23
Autor:
stumpjumper FSR - wgniecenie?
Witam serdecznie, Mam pytanie do posiadaczy Stump'ow FSR.
Trafil mi sie model z ramÄ… aluminiowÄ… do potencjalnego nabycia. Rocznik
2012. Na górnej rurze tylnego widelca (tej która łączy tylną ośkę z górą
rury podsiodłowej) - od strony przeciwnej niż napęd - w odległości
mniej-więcej 1/3 od tylnej ośki - znajduje się prostokątne, wgniecenie.

Sprzedający twierdzi, że to jest świadome profilowanie rury (niby miejsce
pod brain'a)? Ten Model nie ma brain'a ale z tego co pamiętam to jest on
raczej miedzy widelkami a kolem?

Czy w tym miejscu ramy alu rzeczywiscie maja takie przetloczenie czy jest
to zwykly wgniot i jestem robiony w balona?

Z gory dzieki za pomoc Tomek

stumpjumper FSR - wgniecenie?