styczniowa premia ebgz

Data: 2013-02-11 12:22:52
Autor: Zyga
styczniowa premia ebgz
Dostaliście styczniową premię w eBGŻ (konto z premią)?

pzdr
Zyga

Data: 2013-02-11 12:45:58
Autor: Zyga
styczniowa premia ebgz
W dniu 2013-02-11 12:22, Zyga pisze:
Dostaliście styczniową premię w eBGŻ (konto z premią)?

sync też powinien zapłacić do 10go. I też nic nie dostałem. A Wy?

pzdr
Zyga

Data: 2013-02-11 03:50:59
Autor: mietek
styczniowa premia ebgz
On Monday, February 11, 2013 12:45:58 PM UTC+1, Zyga wrote:
> [...]

> Dostaliście styczniową premię w eBGŻ (konto z premią)?

sync też powinien zapłacić do 10go. I też nic nie dostałem. A Wy?

dnia ROBOCZEGO!...

Data: 2013-02-11 13:10:22
Autor: Zyga
styczniowa premia ebgz
W dniu 2013-02-11 12:50, mietek pisze:
dnia ROBOCZEGO!...

fakt, mea culpa.

pzdr.
Zyga

Data: 2013-02-11 12:54:00
Autor: TrzyLinie
styczniowa premia ebgz
W dniu 2013-02-11 12:45, Zyga napisał(a):
sync też powinien zapłacić do 10go. I też nic nie dostałem. A Wy?

"nie później niż 10. dnia roboczego następnego miesiąca..."

--
TrzyLinie

Data: 2013-02-11 12:50:41
Autor: sunwick
styczniowa premia ebgz
ja dostalem jakos po 1wszym, a sync wyplaca 15go

Data: 2013-02-11 12:55:34
Autor: pawlin
styczniowa premia ebgz
W dniu 2013-02-11 12:22, Zyga pisze:
Dostaliście styczniową premię w eBGŻ (konto z premią)?

pzdr
Zyga
byla 7.02

Data: 2013-02-11 15:18:56
Autor: Maruda
styczniowa premia ebgz
Amidala

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-02-11 15:33:18
Autor: Zbynek Ltd.
styczniowa premia ebgz
Maruda napisał(a) :
Amidala

Co księżniczka ma z tym wspólnego? ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2013-02-11 16:04:26
Autor: Maruda
styczniowa premia ebgz
W dniu 2013-02-11 15:33, Zbynek Ltd. pisze:
Maruda napisał(a) :
Amidala

Co księżniczka ma z tym wspólnego? ;-)

To tylko może nieco hermetyczna interpretacja pewnego dowcipu:
(GW po czesku)
- Amidala! - krzyknął radośnie Anankin.
- A mi ne dala! Skonstatował smutno Obi Wan.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.