styl jazdy, a region Polski

Data: 2016-08-27 17:21:46
Autor: Yogi\(n\)
styl jazdy, a region Polski

Użytkownik "gobo" <gobo007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:57c0cebf$0$15192$65785112news.neostrada.pl...
Hej!
Pewnie temat bedzie dosc kontrowersyjny, ale podziele sie swoimi wrazeniami z ostatnich kilku dni.
Na co dzien mieszkam na Dolnym Slasku. Prace mam taka, ze duzo podrozuje po Europie i nie tylko - czesc samolotami, czesc za kolkiem.

Uczyłem się jeździć po Wrocławiu, mieszkam w Małopolsce. Poziom chamstwa drogowego o wiele wyższy na południu Polski. Niektórzy nie powinni wogóle wsiadać za kółko, w szczególności rejestracje KT, KTA oraz KLI.

Na Podlasiu nie zauważyłem jakichś wyjątkowych debili czy chamów, ale Mazury nie wypadają w moim rankingu jakoś szczególnie ciekawie. "Normą" są np. samochody  stojące na awaryjnych na środku drogi, widziałem takich chyba cztery w ciągu kilku dni pobytu. Wszystko na rejestracjach NO lub NWE.
Rekordzistka to pani, która jadąc z przeciwka (w stosunku do mnie) postawiła kijankę ceed po przeciwnej stronie, czyli na moim pasie, włączyła awaryjne i poszła do kiosku po swojej stronie drogi. Stała tak 3/4 szerokości na moim pasie a 1/4 na swoim, czyli generalnie na środku drogi, z przewagą dla mojej strony. Było to jakieś sześć metrów od zakrętu w prawo (moje w prawo, jej lewo). Musiałem omijać po lewej, bo po prawej się nie zmieściłem. Droga wiejska, wąska, ruch niewielki, ale pobocze było, był nawet chodnik, nic nie stało na przeszkodzie, by zatrzymać się normalnie jak Pan Bóg i instruktor nauki jazdy przykazali.

--
Yogi(n)

styl jazdy, a region Polski