styl jazdy, a region Polski

Data: 2016-08-29 18:51:00
Autor: J.F.
styl jazdy, a region Polski
Użytkownik "gobo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57c0cebf$0$15192$65785112@news.neostrada.pl...
Litwa mnie nie zaskoczyla - multum fotoradarow, olewatorskie sygnalizowanie manewrow, z 2 lub 3 wyprzedzania z prawej strony, ale poza tym w miare luz - sporo ludzi respektuje ograniczenia predkosci,

No ale co tu widzisz zaskakujacego ?

jezdzi sie w miare jak w innych krajach Europy. Nie czulem sie zagrozony:) To maly kraj i Kowno, czy Wilno to male popierdolki.

Ja tam i po kraju nie czuje sie zagrozony ...

Polska jak to Polska - wiekszosc kraju reprezentuje mniej wiecej podobny poziom: troche wyprzedzania na miejscach wydzielonych z jazdy, troche podwojnych ciaglych itp. - poza jednym wyjatkiem. Sporo krecilem sie po rejonie Suwalk, Augustowa - to co widywalem tam na drogach nie miescilo mi sie w glowie.

Tam faktycznie dawno nie bylem :-)

Kilkanascie razy dziennie widywalem pojazdy wyprzedzajace przy totalnym braku widocznosci z przodu - na podwojnych ciaglych, pod gorke, przed zakretami. Wsrod nich czasem zdarzaly sie busy z ludzmi... Standardem bylo wyprzedzanie aut w wioskach na podwojnych ciaglych z zaliczeniem przy takiej akcji kilku przejsc dla pieszych na raz. Wlos sie jezyl!

Pieszym byles ?

Druga sprawa, ktora tam zaobserwowalem to brak ostrzezen od innych kierowcow o policji suszacej w wioskach.

To zanika w calym kraju. Choc chyba wraca do lask ...

Choc przy tym co widzialem na drogach to moze i lepiej ze tych idiotow od wyprzedzania nikt nie uprzedzal.

Juz od dawna przesiedli sie na CB czy janosika ?

J.

styl jazdy, a region Polski