subaru i sprzeglo :-)

Data: 2010-07-15 07:44:17
Autor: Olleo
subaru i sprzeglo :-)
Z naszych informacji wynika, że jednym z kluczy do rozwiązania tej zagadki jest fakt, że problemy ze

Z ich informacji wynikaja bzdury.

sprzęgłem mają w większości ci, którzy nie boją się podjeżdżać pod krawężniki, wyjeżdżać z
podziemnych parkingów, samodzielnie wykopywać się ze śnieżnych zasp, a czasami nawet - o zgrozo -
zjechać z asfaltu jadąc na ryby.

Z zaspy wyjezdza sie po sypkim, a i jak sie zjedzie z asfaltu, to z
reguly na w miare sypkie. To zbyt duza przyczepnosc jest problemem.

wyposażonego w stały napęd na cztery koła i reduktor zdecyduje się używać go również w zimie,
czasami nawet poza utwardzonymi drogami..."

A tutaj kwintesencja bzdur ;) W zimie brak jest przyczepnosci, a do
tego wersja z dieslem nie ma reduktora :)

Fakt, ze slyszalem o paru przypadkach, nawet znam goscia, ktory juz
dwa razy zmienial sprzeglo i strasznie wiesza na SIP psy za to, ale
tez znam kilkadziesiat Foresterow z dieslem, ktore przezyly katusze
(jak na SUVa) kolo Kielc na poczatku czerwca bez zadnego uszczerbku
dla sprzegla. A ze poruszalem sie tymi samymi sciezkami (a raczej
brakiem sciezek), to wiem, co oznaczalo to dla sprzegla, szczegolnie
podjazdy, ktorych tam nie brakowalo. Nie slyszalem nawet narzekan na
smierdzace sprzegla.

p.s. akurat reduktor by tutaj sytuacje poprawil, a nie popsul.
--
Olleo

subaru i sprzeglo :-)