subiektywne porównanie aliora i mBanku - może kto ś coś dorzuci?

Data: 2009-03-13 03:52:03
Autor: plusz
subiektywne porównanie aliora i mBanku - może kto ś coś dorzuci?
zastanawiałem się dlaczego nie korzystam z Aliora
Generalnie uważam, że mają dobrą ofertę, ale mimo wszystko nie
korzystam z ich konta.
Przeanalizowałem dokładnie, porównałem do mBanku, który jest moim
głównym bankiem.
Może ktoś z was chce coś dorzucić lub poprawić?

Jeśli komuś się chce rzucić okiem, to będę wdzięczny za uwagi
http://plusz.pl/index.php/content/view/69/60/

--
plusz.pl

Data: 2009-03-13 05:08:32
Autor: jackyx
subiektywne porównanie aliora i mBanku - może ktoś coś dorzuci?
W Aliorze masz  3,5 % na koncie na którym masz kartę, a w Mbanku nie :
(

Data: 2009-03-13 13:39:01
Autor: wfsgsd
On 13 Mar, 11:52, plusz <pluszpica...@googlemail.com> wrote:

Może ktoś z was chce coś dorzucić lub poprawić?

Wymieniasz że jesteś zadowolony w mbanku z:
"- Rachunek maklerski dostępny w menu oraz zintegrowany z ROR - BARDZO
WAŻNE (brakuje tylko odpowiedniego oprocentowania na ROR),"
tymczasem w aliorze masz to wszystko a nawet więcej bo rachunek jest
nieźle oprocentowany, można ustawić że środki na zlecenia są
automatycznie pobierane z ROR z lokatą overnight. Druga sprawa że
emakler tylko przypomina rachunek maklerski, składanie zleceń jest
irytujące, notowania byle jakie(długo by wymieniać braki w porównaniu
do NOLa), wogóle mało przejrzysty moim zdaniem interfejs, W rachunku
maklerskim aliora brakuje mi tylko do szczęścia możliwości składania
zleceń bezpośrednio z aplikacji NOL ale podobno pracują nad tym i
obiecali że za kilka miesięcy będzie.
pozdr.

Data: 2009-03-13 15:42:08
Autor: plusz
On 13 Mar, 21:39, wfs...@jadamspam.pl wrote:
> [...]

maklerskim aliora brakuje mi tylko do szczęścia możliwości składania
zleceń bezpośrednio z aplikacji NOL ale podobno pracują nad tym i

a w aliorze jest widoczny rachunek maklerski w tym samym oknie co
rachunek bankowy?

--
plusz

Data: 2009-03-14 00:47:11
Autor: wfsgsd
On 13 Mar, 23:42, plusz <pluszpica...@googlemail.com> wrote:

> [...]
> obiecali że za kilka miesięcy będzie.
> pozdr.

a w aliorze jest widoczny rachunek maklerski w tym samym oknie co

tak, pod inwestycjami

Data: 2009-03-14 17:02:00
Autor: plusz
On 14 Mar, 08:47, wfs...@jadamspam.pl wrote:

> a w aliorze jest widoczny rachunek maklerski w tym samym oknie co
> rachunek bankowy?

tak, pod inwestycjami

ok
 wywaliłem ten punkt z mojego porównania
chyba otworzę rachunek maklerski w Aliorze i przetestuję

--
plusz

Data: 2009-03-13 15:09:20
Autor: Jacek Midura
plusz pisze:
[...]

1. Przede wszystkim: brak podatku od inflacji przy średnim miesięcznym saldzie poniżej 26 tys. zł z hakiem - wg mnie największy plus.
2. Wypłaty gotówkowe, płatności bezgotówkowe i przelewy bezpośrednio z nieźle oprocentowanego konta - wygoda.
3. W przypadku Konta z lokatą nocną wszystkie bankomaty darmowe (hasło "darmowe bankomaty" jest o tyle nieprecyzyjne, że praktycznie każdy bank ma "darmowe bankomaty". Niektóre.)

--
Jacek Midura

Data: 2009-03-13 14:06:11
Autor: BK
On 13 Mar, 15:09, Jacek Midura <ja...@m.krakow.pl> wrote:
plusz pisze:

> [...]

saldzie poniżej 26 tys. zł z hakiem - wg mnie największy plus.
2. Wypłaty gotówkowe, płatności bezgotówkowe i przelewy bezpośrednio z

Wyplaty jak wyplaty. Ale mozliwosc zrobienia wplaty w kasie to jest
to ;) Do wplatomatow niestety podchodze z rezerwa. Korzystam z
Polbankowego czasami, teraz zostalem klientem Nordeii i tez maja obok
mnie wplatomat ale jednak kasa to jest to, zwlaszcza przy wiekszych
kwotach. Tego mi brakuje w mBanku. W Aliorze - jest [chociaz jeszcze
nie korzystalem:P].

Data: 2009-03-14 09:48:42
Autor: Mithos
plusz pisze:
Jeśli komuś się chce rzucić okiem, to będę wdzięczny za uwagi
http://plusz.pl/index.php/content/view/69/60/

Jak dla mnie to powyższe jest faktycznie mocno subiektywne :)

--
Mithos

Data: 2009-03-15 16:34:04
Autor: amcinpiL
Dnia Fri, 13 Mar 2009 03:52:03 -0700 (PDT), plusz napisał(a):

Może ktoś z was chce coś dorzucić lub poprawić?

Proszę napisz mi jak można ustawić krótsze i łatwiejsze hasło do aliora...?
Mnie właśnie ten element i późniejsze ślimaczenie się strony tak bardzo
negatywnie nastawia do tego banku, że zasłania jego plusy.

--
pozdrawiam Lipnicma

Data: 2009-03-15 09:32:06
Autor: plusz
On 15 Mar, 16:34, amcinpiL <em...@w.sigu> wrote:

Proszę napisz mi jak można ustawić krótsze i łatwiejsze hasło do aliora...?
Mnie właśnie ten element i późniejsze ślimaczenie się strony tak bardzo
negatywnie nastawia do tego banku, że zasłania jego plusy.

cieszę się, że nie jestem jedyny, który tak uważa
co do ślimaczenia, to chyba działa podobnie jak u innych, ale oni mają
tą animację "loading" - zamiast przyspieszać klient ma wrażenie, ze
jest wolniej

--
plusz

Data: 2009-03-15 18:33:46
Autor: Brzezi
nie, 15 mar 2009 o 17:32 GMT, plusz napisał(a):

cieszę się, że nie jestem jedyny, który tak uważa

rozwiazanie rzeczywiscie oryginalne, chociaz jakies inne banki tez to
stosuja, ale nie maco przesadzac, na tworzenie hasel latwych do
zapamietania sa sposoby, ja ponad 10 znakowe haslo zapamietalem w 5 sekund
:) a ma prawie wszystkie rodzaje znakow...

Wole juz takie maskowane haslo niz logowanie sie za pomoca tokenu w
eurobanku

co do ślimaczenia, to chyba działa podobnie jak u innych, ale oni mają
tą animację "loading" - zamiast przyspieszać klient ma wrażenie, ze
jest wolniej

Od jakiegos czasu serwis dziala na prawde szybko, strony laduja sie
momentalnie, jest tak juz od conamniej miesiaca jak niedluzej, poczatkowo
rzeczywiscie byly problemy z szybkoscia, ale ladnie to dopracowali...

Pozdrawiam
Brzezi
--
[    E-mail: brzezi@gmail.com ][    For every vision there is an equal and    ]
[       Ekg: #3781111         ][    opposite revision.                        ]

subiektywne porównanie aliora i mBanku - może kto ś coś dorzuci?