subiektywne porównanie upadłości banków w różnych krajach

Data: 2016-01-18 23:29:24
Autor: brum
subiektywne porównanie upadłości banków w różnych krajach
W swoim krótkim życiu miałem przyjemność przeżycia na własnej skórze trzech upadłości banków. Wychodzi na to, że jestem albo pechowcem, albo jakimś ryzykantem, pewnie oba :)

Czy bylbys tak uprzejmy i napisal, gdzie obecnie trzymasz srodki?

Data: 2016-01-19 15:22:17
Autor: Tomasz Chmielewski
subiektywne porównanie upad³oœci bank ów w ró¿nych krajach
On 01/19/2016 07:29 AM, brum wrote:
[...]

Tylko SKOK-i :)

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

subiektywne porównanie upadłości banków w różnych krajach