subskrypcja BEZ dekodera?

Data: 2012-05-09 20:15:11
Autor: Yerine Ictimai
subskrypcja BEZ dekodera?
hej, swojego dekodera HD mam ze slotem i pytanie: jakie i gdzie oferty
znaleźć można platformy cyfrowej z satelity BEZ dekodera? Jak czytam
na portalach cyfry, n, polsatu to wszyscy dają ze swoim dekoderem i to
tak wrednym, że karta jest przypisana do tylko i wyłącznie TEGO
ezgzemplarza dekodera (którego dają). Raczej nie chcę płacić za ich
badziewny sprzęt - jak kupię SAMĄ kartę (i to taką co pasuje do
wszelkich sprzętów)?

Data: 2012-05-10 02:12:33
Autor: Kris
subskrypcja BEZ dekodera?
W dniu czwartek, 10 maja 2012 05:15:11 UTC+2 użytkownik Yerine Ictimai napisał:
[...]

Niedokładnie czytasz

Data: 2012-05-15 07:09:16
Autor: pawell32
subskrypcja BEZ dekodera?
W dniu 2012-05-10 05:15, Yerine Ictimai pisze:
[...]

c+ nie miała i nie ma parowania z dekoderem.
możesz spokojnie podpisać umowę i wziąć kartę.
nie wiem czy mają ofertę bez dekodera, jak nie
to walniesz go do szafy. prucz tego mają pre-pad.
polsat i NNK karta jest z modułem dostępu.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-05-23 23:35:46
Autor: ToMasz
subskrypcja BEZ dekodera?

ezgzemplarza dekodera (którego dają). Raczej nie chcę płacić za ich
badziewny sprzęt -
też tak chciałem zrobić, ale naczytałem się że co jakiś czas coś zmieniają i obce sprzęty przestają działać. te lepsze są dość drogie, a za 2 lata są juz przestarzałe. i wiesz co się stało? dali mi tą badziewną nagrywarkę za darmo na cały czas umowy! Mogę zatrzymywać przewijać, no wiesz..
ToMasz

Data: 2012-05-23 22:39:54
Autor: Waldek Godel
subskrypcja BEZ dekodera?
Dnia Wed, 23 May 2012 23:35:46 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

A możesz sobie po swojemu ułożyć kanały? Albo obejrzeć z drugiego pokoju na
komputerze? Już nie wspominając o zgraniu tego co jest na dysku...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-05-23 23:46:14
Autor: ToMasz
subskrypcja BEZ dekodera?
W dniu 23.05.2012 23:39, Waldek Godel pisze:
[...]

czy Ty zawsze musisz?
:)
Brak możliwości zgrywania najbardziej boli. tzn jak się już naoglądam to odtwarzam jeden z nagranych programów, osobną nagrywarkę ustawiam na REC-60 minut i wyłączam TV. Chinchami to niestety leci.
ToMasz

Data: 2012-05-23 22:55:42
Autor: Waldek Godel
subskrypcja BEZ dekodera?
Dnia Wed, 23 May 2012 23:46:14 +0200, ToMasz napisał(a):

Brak możliwości zgrywania najbardziej boli. tzn jak się już naoglądam to odtwarzam jeden z nagranych programów, osobną nagrywarkę ustawiam na REC-60 minut i wyłączam TV. Chinchami to niestety leci.

Może chcesz kupić zabawkę do zgrywania w HD po componencie? ;-)
Nawet z dźwiękiem DD sobie poradzi --

Data: 2012-05-24 07:10:27
Autor: pawell32
subskrypcja BEZ dekodera?
W dniu 2012-05-23 23:55, Waldek Godel pisze:

Może chcesz kupić zabawkę do zgrywania w HD po componencie? ;-)
Nawet z dźwiękiem DD sobie poradzi

a jest już w normalnej cenie?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-05-24 20:52:10
Autor: ToMasz
subskrypcja BEZ dekodera?
W dniu 24.05.2012 07:10, pawell32 pisze:
W dniu 2012-05-23 23:55, Waldek Godel pisze:

Może chcesz kupić zabawkę do zgrywania w HD po componencie? ;-)
Nawet z dźwiękiem DD sobie poradzi

a jest już w normalnej cenie?

ja się zastanawiam, jak by tu wykorzystać rejestrator trasy HD jako nagrywarke hd. Już nawet myślałem żeby kamere postawić metr przed telewizorem 42cale i jazda :)
ToMasz

Data: 2012-05-24 20:12:08
Autor: Waldek Godel
subskrypcja BEZ dekodera?
Dnia Thu, 24 May 2012 20:52:10 +0200, ToMasz napisał(a):

ja się zastanawiam, jak by tu wykorzystać rejestrator trasy HD jako nagrywarke hd. Już nawet myślałem żeby kamere postawić metr przed telewizorem 42cale i jazda :)

Ale po co? Hauppauge kosztuje mniej więcej tyle samo co dobrej jakości
rejestrator.