[S] suchacz Typhoon Prosport - trylaminat

Data: 2010-09-22 21:00:26
Autor: jacek
[S] suchacz Typhoon Prosport - trylaminat
Witam. Mam do sprzedania nietrafiony rozmiarowo, kupiony w lipcu tego roku w UK
nowy trylaminat Typhoon Prosport w rozmiarze LM. Wg tabeli na 183 cm wzrostu,
klatka 107 cm. Ale jest zapas. Rozmiar buta 43/44. Link do tabeli rozmiarów:
http://www.edgewatersport...en-uk/d130.html  Suchacza kupiłem bez mierzenia Jak
się okazało, o jeden rozmiar za dużo. Nurany tylko raz w słodkiej wodzie.
Trylaminat z cordurą, lateksowe mankiety i kryza, buty ocieplane neoprenem.
Model jest znany. Posiadawewnętrzne szelki i dodatkowy zamocowany zawór upustowy
Apeks na ramieniu. Początkowo posiadał tylko zawór wylotowy niskoprofilowy na
rekawie, też Apeksa. Teraz w niskoprofilowym jest zamocowany dodatkowy oring i
zawór chwilowo "nie działa". Można wyjąc oring i zawór będzie pracował. Montażu
zaworu dokonał sprzedawca - lokalny delaer Typhoona i  SDS Scuba w Sheffield.
Montaż jest perfekcyjny. Skafander nie podcieka. Sprzedaje w komplecie takim,
jak został nabyty: suchacz, worek transportowy, wąż niskiego ciśnienia. Nie mam
gwarancji, zakup miał miejsce w UK. Zrobiłem nieco zdjęć newralgicznych miejsc,
aby pokazać stan skafandra. Zapraszam do oględzin, przymiarki, zabrania z sobą
"fachowca" aby obejrzał co i jak. Zdjęcia poślę zainteresowanym na email. O
kontakt proszę na priv, przy czym od 23 do 28 bm będę przebywał poza krajem /
bez suchacza ;) /. Cena za suchacza to 2000 pln. A jeśli ktoś ma nówkę albo raz
śmigany taki sam ale w rozmiarze M, chętnie się wymienię, taki mi potrzeba :(
Jestem otwarty na propozycje. Pozdrawiam! --

[S] suchacz Typhoon Prosport - trylaminat