sucho w baku i pytanie do praktyk贸w - holowanie

Data: 2011-06-05 21:56:12
Autor: Leszek Karlik
sucho w baku i pytanie do praktyk贸w - holowanie
On Sun, 05 Jun 2011 19:57:20 +0200, NESSO SPAMUJ .PL> <NIESPAMUJ@nie>  wrote:

[...]
Mam pytanko czy zdazy鲁o wam sie w podobnej sytuacji ( brak paliwa ,  awaria moto ) by忙 holowanym - ci卤gnietym ? przez innego motocykliste ,  samoch贸d ,
jak ? czym ? gdzie sie zaczepi忙 ? domy露lam sie ze linki nie wozicie z  sob卤
:)

No, ja na autostradzie do Poznania sprawdza艂em, ile pojedzie. Odkry艂em  wtedy,
偶e mam kranik zamontowany na odwr贸t i to, co my艣la艂em 偶e jest "normal" to
by艂a rezerwa. Oraz odkry艂em, 偶e jak si臋 jedzie 160+ licznikowe nakedem
to zaczyna 偶re膰 paliwo jak szalony. A 偶e to by艂 okres kiedy MOP贸w by艂o jak
na lekarstwo to mi si臋 paliwo sko艅czy艂o, podholowa艂 mnie w ko艅cu jaki艣
lito艣ciwy motocyklista jad膮cy samochodem.

Mia艂 ta艣m臋 holownicz膮, przeprowadzi艂em mi臋dzy lagami i owin膮艂em dooko艂a
kierownicy ze dwa razy a potem trzyma艂em r臋k膮, tak 偶eby m贸c wypu艣ci膰 i  zwolni膰
si臋 z holu w razie czego. Da艂o rad臋, chocia偶 do艣膰 stresuj膮ce to by艂o. :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

sucho w baku i pytanie do praktyk贸w - holowanie