sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie

Data: 2011-06-05 20:09:44
Autor: Budyń
sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie
Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomo¶ci news:isgg22$dc6$1news.onet.pl...
Mam pytanko czy zdazyło wam sie w podobnej sytuacji ( brak paliwa , awaria moto ) być holowanym - ci±gnietym ? przez innego motocykliste , samochód , jak ? czym ? gdzie sie zaczepić ? domy¶lam sie ze linki nie wozicie z sob±

zaczepiałem w okolicach lag, starałem sie symetrycznie ale i tak nieprzeciętne wrażenia s± :-) Leszczom nie polecam dac sie holować.

b.

Data: 2011-06-05 20:11:49
Autor: NESSO
[...]

na stałe sie dowiazałe¶  ? czym ? link± do holwoania - wozisz j± z sob± czy inny patent

Data: 2011-06-05 20:21:44
Autor: Budyń
sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie
Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomo¶ci news:isggt7$gof$1news.onet.pl...
na stałe sie dowiazałe¶  ? czym ? link± do holwoania - wozisz j± z sob± czy inny patent

to było daaaaawno :-))) ale chyba mogłem j± jakos zwolnić... Linki  nigdy nie woziłem, to było holowanie z okazji awarii jakiejs. Ze szczegółów to pamietam strzały w kierownice cos jak shimmy gdy holownik zmieniał bieg i szarpał.

b.

Data: 2011-06-05 20:36:25
Autor: Tytus z domQ
sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie
Siemka

PORD - kurwa mac

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-06-05 20:58:50
Autor: Don Pedro
sucho w baku i pytanie do praktykĂłw - holow anie
W dniu 2011-06-05 20:36, Tytus z domQ pisze:
Siemka
"NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości
> [...]

jak ? czym ? gdzie sie zaczepić ? domyślam sie ze linki nie wozicie z
sobÄ…

zaczepiałem w okolicach lag, starałem sie symetrycznie ale i tak
nieprzeciętne wrażenia są :-) Leszczom nie polecam dac sie holować.

na stałe sie dowiazałeś ? czym ? linką do holwoania - wozisz ją z sobą
czy inny patent

PORD - kurwa mac

Hyhy, dokładnie.

Pozdr
DP

Data: 2011-06-05 22:11:27
Autor: NESSO
[...]

co ma do tego : Pomorski O¶rodek Ruchu Drogowego  ? :)

Data: 2011-06-05 22:17:54
Autor: Don Pedro
W dniu 2011-06-05 22:11, NESSO pisze:

[...]

co ma do tego : Pomorski OĹ›rodek Ruchu Drogowego  ? :)

Jakby Ci to powiedzieć... a holuj się, jak Ci wygodnie, ale więcej o poradę nie pytaj.

Pozdr
DP

Data: 2011-06-06 10:06:04
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-06-05 20:11, NESSO pisze:

na stałe sie dowiazałe¶  ? czym ? link± do holwoania - wozisz j± z sob± czy
inny patent

Obwiazujesz dookola lag/polki, pozniej na kiere kilka razy dookola manetki. Jak rusza to mocno ciagnie i trza uwazac zeby sie nie wywrocic. Ten z tylu MUSI kontrolowac napiecie linki, bo szarpniecie w zakrecie jest nieprzyjemne i moze sie skonczyc gleba. Ale NIE WOLNO hamowac caly czas bo sie hamulec zgrzeje i hamowania w sytuacji krytycznej nie bedzie (kumpel charlejem na sznurku mnie wyprzedzal na winklach kolo Rytra bo wczesniej zagotowal hamulce).
Reszta to kwestia wprawy i przeholowanych km.

pozdr
newrom z kumplem na charleju ;)

Data: 2011-06-06 08:31:59
Autor: AZ
On 2011-06-06, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

(kumpel charlejem na sznurku mnie wyprzedzal na winklach kolo Rytra bo wczesniej zagotowal hamulce).

Wyprzedzal Cie bo pewnie miales zla pozycje w zakrecie, pomysl co bys
osiagnal gdybys nad nia popracowal.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-06 13:12:17
Autor: Marcin N
sucho w baku i pytanie do praktykĂłw - holowanie
UĹĽytkownik "AZ"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:isi39v$1ef$3@node2.news.atman.pl...

Data: 2011-06-06 11:27:58
Autor: AZ
On 2011-06-06, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=OPp4zyJXM28&feature=related

Rzuć okiem na film z linka. Zwłaszcza na czas 1'03''. Wypisz, wymaluj - Ty.

Lykasz wszystko jak mlody pelikan, bo ladne, bo tak mowi jakis tam
autorytet. Skoro te wszystkie zasady sa najlepsze to czemu jest tak malo
ludzi pokroju VR, Wayne Raineya czy Micka Doohana ktorego to zdjecia juz
nie skomentowales. Dla przypomnienia:

http://i420.photobucket.com/albums/pp290/werdsirom/curvare-doohan.jpg

Jak widzisz, nie przeszkodzila mu pozycja w zostaniu 5-krotnym mistrzem
swiata.

Juz nie wspominajac o tym, ze przypierdalasz sie do pozycji w zakrecie
na torze, na turystycznym motocyklu wazacym 270 kg.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-06 13:44:50
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-06-06 13:27, AZ pisze:

Jak widzisz, nie przeszkodzila mu pozycja w zostaniu 5-krotnym mistrzem
swiata.

Ale jakby popracowal nad sylwetka to by dojezdzal szybciej od siebie samego!

na torze, na turystycznym motocyklu wazacym 270 kg.

Nie szukaj se wymowem tylko popracuj nad soba.

pozdr
newrom trener trzeciej klasy

Data: 2011-06-06 11:55:22
Autor: AZ
On 2011-06-06, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Ale jakby popracowal nad sylwetka to by dojezdzal szybciej od siebie samego!

No i ladnie by na zdjeciach to wygladalo, a nie komicznie.

Nie szukaj se wymowem tylko popracuj nad soba.

Nie musze, na kompie w MotoGP ostatnio zdobylem mistrzostwo swiata zdobywajac 15 pole position i 15 pierwszych miejsc. Teorytycznie jestem najlepszy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-06 14:31:00
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-06-06 13:55, AZ pisze:

Nie musze, na kompie w MotoGP ostatnio zdobylem mistrzostwo swiata zdobywajac
15 pole position i 15 pierwszych miejsc. Teorytycznie jestem najlepszy.

Strzelam z granatnika do takich co mnie wyprzedzaja, wiec nie masz szans!

pozdr
newrom 3D*
* - dupa, dupa, dupa

Data: 2011-06-06 13:55:02
Autor: Jasio
sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie
Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> napisała rzekomo
W dniu 2011-06-06 13:27, AZ pisze:

na torze, na turystycznym motocyklu wazacym 270 kg.
Nie szukaj se wymowem tylko popracuj nad soba.
pozdr

Nie on, tylko ten, co waży 270kg powinien popracować nad sylwetk±.

--
Jasio
złom złom

Data: 2011-06-06 14:05:12
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jasio napisał(a):
Nie on, tylko ten, co waży 270kg powinien popracować nad sylwetk±.

To jakis turysta, wiec chyba NTG, nie?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-06-06 14:13:20
Autor: Marcin N
sucho w baku i pytanie do praktykĂłw - holowanie
UĹĽytkownik "AZ"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:isidju$1ef$4@node2.news.atman.pl...

On 2011-06-06, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...]

================

http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan_NSR500_Rear_1280.jpg
http://halojin.com/wp-content/uploads/2011/04/mick-doohan-number-1.jpg
http://www.salastial.com/uploads/images/thumbs_detail/Mick%20Doohan%201997.jpg

To wszystko zdjęcia Twojego idola. Być może na Twojej fotce właśnie się przewraca? A być może to jakiś inny niezamierzony efekt?
Nie wiem. Jednak na wielu innych zdjęciach Doohan jeździ w pozycji "typowej". W przeciwieństwie do Ciebie.

Najpierw obśmiewasz, że Ci zwróciłem uwagę, bo przecież się nie znam. Potem obśmiewasz "jakiś tam autorytet" i podajesz za przykład dziwne zdjęcie gościa, który prawie leży na boku. W międzyczasie zaczynasz się tłumaczyć, że Twój motor waży 270 kg - więc może Twoja pozycja jednak nie jest idealna, skoro szukasz wymówek?

Zwyczajnie przemyśl temat. I przestań mnie atakować. Nie jestem wrogiem.

Data: 2011-06-06 12:26:03
Autor: AZ
On 2011-06-06, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...]

To sobie poszukaj w tym Twoim Internecie dyskusji wlasnie o jego
specyficznej pozycji w zakretach. Nie jest moim idolem, jest tylko
dowodem na to, ze pozycja i te wszystkie teorie sa tylko kosmetyka.
Gdyby bylo inaczej to kazdy po przeczytaniu Motocyklisty Doskonalego i
ogladnieciu Twist Of The Wrist DVD zapierdalalby jak Rossi a tak nie
jest, a czemu to odpowiedz sobie sam.

[...]

Obsmiewam bo idiotycznie teoretyzujesz nie dorzucajac nic praktycznego.
Nie obsmiewam autorytetow tylko bezgraniczna wiare w nie i to co mowia.

Wymowek? To ja sie musze komus tlumaczyc? Po prostu smieszy mnie to ze
zabierasz glos nie majac sam pojecia o czym mowisz. Tak ciezko Ci pojac
ze motocykl pokroju Zygzaka wali sie w zakret i trzeba to kontrowac
cialem? To nie jest supersport wazacy 180 kg.

Zwyczajnie przemyśl temat. I przestań mnie atakować. Nie jestem wrogiem.

Sorry ale Ty jezdzic na motocyklu mnie uczyc nie musisz, jestem
samoukiem, nawet nie mialem kursu na motocykl a swoja praktyke opieram
na wlasnych doswiadczeniach i przemysleniach, no i dobrze mi z tym.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-06 13:25:57
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-06-06 13:12, Marcin N pisze:

Rzuć okiem na film z linka. Zwłaszcza na czas 1'03''. Wypisz, wymaluj - Ty.

Bzdura, ja nie mam takiego kombinenozu

Data: 2011-06-06 10:15:26
Autor: Tytus z domQ
sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie
Siemka

*** "Roman Niewiarowski"
 (kumpel charlejem na sznurku mnie wyprzedzal na winklach kolo Rytra bo
 wczesniej zagotowal hamulce).

Nie dosc ze klamiesz bo charleje podobnie jak tojoty siem nie psuja to i nie ma sie czym chwalic ze Cie rututnie wyprzedzajom na zakretach.
I lamiecie przepisy bo na zakretach nie wolno wyprzedzac - zaraz napisze o tym do gazety polskiej tfu prawnej.
(-:

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-06-06 10:45:53
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-06-06 10:15, Tytus z domQ pisze:

Nie dosc ze klamiesz bo charleje podobnie jak tojoty siem nie psuja to i

Sprawa sie wyjasnila jak zdjelismy dekle, bylo na nich napisane 'made in china' a nie zadne miluki. Ewidentna podroba!

pozdr
newrom

Data: 2011-06-06 11:40:39
Autor: Tytus z domQ
sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie
Siemka

*** "Roman Niewiarowski"
 Sprawa sie wyjasnila jak zdjelismy dekle, bylo na nich napisane 'made in china'

ozesz - ale byly plastikowe te dekle???
to rzeczwiscie byl zepsuty charlej...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-06-06 12:06:42
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-06-06 11:40, Tytus z domQ pisze:

ozesz - ale byly plastikowe te dekle???
to rzeczwiscie byl zepsuty charlej...

metalowe byly, inaczej odrazu bym sie pokapowal ze podrobka!

POZDR
NEWROM

sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie