sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie

Data: 2011-06-05 22:21:28
Autor: Szymon Machel
sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie

Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości

Hej
Może nie do końca na temat ale jak to się robi żeby benzyny zabrakło?
Rozumiem Gobi albo inne ekstrema. Zresztą wtedy bierze się zapas.
Ale w w naszym kraju? Teraz? Kiedy stacji (tych firmowych) jest od
groma.
Możesz tylko sobie pogratulować i zapamiętać na przyszłość.

Szymon

Data: 2011-06-05 22:34:29
Autor: NESSO
[...]

poniosło mnie na prostej odkrecałem za ostro ,
rezerwa mrugała , mrugala i dupa nie dolecialem tam gdzie chialem zasikać

mea culpa, mea maxima culpa

Data: 2011-06-05 22:55:11
Autor: Szymon Machel
[...]

Za pokutę popchaj chłopcze motonga pod górę przez 200 metrów :)

Szymon

Data: 2011-06-06 09:04:11
Autor: J_K_K
Użytkownik "Szymon Machel" <smachel@interia.pl> napisał w wiadomości news:4debe548$0$2484$65785112news.neostrada.pl...

Może nie do końca na temat ale jak to się robi żeby benzyny zabrakło?

Ano np. tak jak na 7-ce - chcesz wjechać na pewną BP w kierunku na Warszawę:
zero znaków przy zjeździe z 2-pasmówki (z kilometr od stacji), że to akurat BP będzie,
a jak już widzisz stację, to zjechać się nie da  ;-)

Pzdr

JKK

sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie