sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie

Data: 2011-06-06 06:29:58
Autor: Piotr Klimek
sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie
Dnia (Sun, 5 Jun 2011 19:57:20 +0200) ktos podajacy sie za NESSO
wyklawiaturowal co nastepuje:

Mam pytanko czy zdazyło wam sie w podobnej sytuacji ( brak paliwa , awaria moto ) być holowanym - ciągnietym ? przez innego motocykliste , samochód , jak ? czym ? gdzie sie zaczepić ? domyślam sie ze linki nie wozicie z sobą :)

Juz Ci koledzy napisali jak holowac a ja ze swojej strony dodam tylko, ze
w moim przypadku holowany bylem dwa razy. Raz sie wywrocilem a raz nie.
Ogolnie to nie polecam.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-06-06 09:10:10
Autor: erg

Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości news:slrn.pl.iuosv6.toh.usenetpiko.homelinux.net...

Juz Ci koledzy napisali jak holowac a ja ze swojej strony dodam tylko, ze
w moim przypadku holowany bylem dwa razy. Raz sie wywrocilem a raz nie.
Ogolnie to nie polecam.

Pozostaje teraz pytanie czy 50% skutecznosci to duzo, czy nie?

erg

Data: 2011-06-06 09:26:39
Autor: J_K_K
Użytkownik "erg" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:4dec7d53$0$2447$65785112news.neostrada.pl...

Pozostaje teraz pytanie czy 50% skutecznosci to duzo, czy nie?

Na wygraną w totka - dużo.
Na uszkodzenie motocykla - lepiej zamówić busa ;-)

Pzdr

JKK

sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie