suchodrzew - jagoda kamczacka

Data: 2009-04-01 19:56:01
Autor: Ryszard Sosnowski
suchodrzew - jagoda kamczacka
Mam nietypowy temat oraz prośbę o pomoc w nawiązaniu kontaktu z:
"Zofia Łukaszewska wspólnie z mężem Hieronimem rozpoczęła przygodę z "jagodą kamczacką" w 1991 r. W swoim ogrodzie w Osielsku koło Bydgoszczy posadziła wówczas sprowadzone z Rosji siewki odmian jadalnych suchodrzewu."
Jeśli ktoś z grupy miałby jakiekolwiek namiary i mógłby umożliwić mi kontakt z Panią Zofią lub jej mężem w temacie jej prac nad sadzonkami to byłbym ogromnie wdzięczny.

Rysiek

Data: 2009-04-01 23:10:33
Autor: JerzyN
Ryszard Sosnowski pisze:
[...]

Pytaj tutaj
http://www.forum.osielsko.eu/
lub na pl.rec.ogrody

--
pozdr. Jerzy

Data: 2009-04-02 20:19:23
Autor: Ryszard Sosnowski
JerzyN <007@megapolis.pl> napisał(a):

> "Zofia Łukaszewska wspólnie z mężem Hieronimem rozpoczęła przygodę z
"jagodą

Pytaj tutaj
http://www.forum.osielsko.eu/
lub na pl.rec.ogrody

[...]