suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....

Data: 2009-08-25 17:16:44
Autor: jan kowalski
suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....
przeciez on zarabia na naiwnych...

wole czytac pana Bialka powinno byc z duzej litery Pana http://wojciechbialek.blox.pl/html

Data: 2009-08-25 19:35:11
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....
A Ty robiłbyś cokolwiek bez zapłaty?

DJ

Data: 2009-08-25 19:45:10
Autor: Adam Sito
suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....
Gdyby był kiepski to by mu nikt za abonament nie zapłacił.

--
AS

Data: 2009-08-25 21:11:13
Autor: Zbyszek
Dnia 25-08-2009 o 19:16:44 jan kowalski <metaas123@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

przeciez on zarabia na naiwnych...

ostatnio atmosfera na grupie slaba, czyzby Ski poszly w las ?
Nie gram pod prognozy Wojtka, nie bardzo ufam w te planety,
ale to na pewno facet z pasją. Chce mu sie, cos tam mierzy i liczy.
W każdym razie zanim klikacie
'wyslij' to sie kurwa zastanówcie dwa razy czy nie oskarżacie czlowieka
bez podstaw zadnych albo obrazacie. Inwestorzy a emocji nie kontroluja.

Z.

Data: 2009-08-25 21:22:41
Autor: Jan
Użytkownik "jan kowalski" <metaas123@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7169s$ct3$1inews.gazeta.pl...
przeciez on zarabia na naiwnych...

wole czytac pana Bialka powinno byc z duzej litery Pana

Nikt Ci nie każe płacić abonamentu i korzystać z jego serwisu.
Ja nie płacę i nie korzystam ale nie dlatego że mnie nie stać tylko mam inny pomysł na rynek.
Co do prognozy Wojtka to sierpień się jeszcze nie skończył i wszystko się może zdarzyć i może się okazać że miał rację.
A nawet jeśli nie, to kto z nas nigdy się nie pomylił w ocenie rynku?

Data: 2009-08-25 12:44:35
Autor: macieks
suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....
'Miesięczny abonament za korzystanie z serwisu kosztuje 40 złotych.'

4 paczki fajek, jak ktoś pali.

Ja tam do astro nic nie mam. Gram po swojemu.
Wiedza kosztuje. Będą kiepscy, to nie będą mieli klientów. Prosta
sprawa. Wolny rynek, wolny wybór.

I tak ważniejsze dla mnie od miejsca otwarcia pozycji jest jak ją
później poprowadzić.

Data: 2009-08-25 22:15:09
Autor: Dieter
suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....
1. Skoro ktos placi abonament, tzn. ze Wojtek rozsadnie pisze i ktos z tego korzysta.
2. Gdyby Bialek byl nieomylny, to nie pracowalby na etacie w SEB.

Dodam, ze obydwu Panow bardzo cenie, bo sa to goscie dla ktorych gielda to pasja. Wazny jest po prostu rowniez staly dochod i to jest madre podejscie do tego biznesu.

D.

Data: 2009-08-25 22:20:05
Autor: TSK
Dieter pisze:
[...]

Białek jakiś czas temu zmienił fabrykę.
pzdr.

Data: 2009-08-25 20:34:25
Autor: kc
TSK <br@k.com> napisał(a):
Dieter pisze:
> [...]
> 2. Gdyby Bialek byl nieomylny, to nie pracowalby na etacie w SEB.
> pasja. Wazny jest po prostu rowniez staly dochod i to jest madre

Ależ panowie, nie podniecajmy się. Uważam,że  pan Białek czy inny pan Wojtek realizuje politykę firmy, dla której pracuje. Jeżeli SEB posiada pakiet krótkich, to przecież p. Białek nie będzie pisał, że WIG wzrośnie, right?
Tak więc prognozy tych panów zależą od prognoz wyższego rzędu, uważam.

Pozdrawiam
kc

Też kiedyś czytałem rakomendacje.

Data: 2009-08-25 22:29:36
Autor: Dieter
suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....
Ok, widze, ze na poczatku 2009 r. zmienil team na CDM Pekao, a wczesniej przez 10 lat pracowal w SEB TFI. Tak czy siak widocznie tez nie jest nieomylny skoro ciagnie kase z pewnego, stalego zrodla.

D.

Data: 2009-08-25 22:39:21
Autor: totus
Dieter wrote:

Gdyby Bialek byl nieomylny, to nie pracowalby na etacie w SEB.

Najpierw sprawdź, a potem pisz. Dobre zasady trzeba stosować. Rzadziej wychodzi się na matoła.

Data: 2009-08-25 20:45:44
Autor: kc
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
Najpierw sprawdź, a potem pisz. Dobre zasady trzeba stosować. Rzadziej wychodzi się na matoła.

A mógłbyś, w takim razie, nam powiedzieć dla kogo pracuje nasz drogowskaz na 2400?
kc

Data: 2009-08-25 22:48:05
Autor: Dieter
suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....
Sprawdzilem. Przez 10 lat pracowal dla SEB TFI.

D.

Data: 2009-08-25 23:01:25
Autor: totus
Dieter wrote:

Sprawdzilem. Przez 10 lat pracowal dla SEB TFI.

D.

Tak, widziałem i przepraszam za swój wpis. Nie doczytałem wątku do końca. Jeszcze raz przepraszam.

suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....