suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....

Data: 2009-08-25 21:22:41
Autor: Jan
suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....
Użytkownik "jan kowalski" <metaas123@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7169s$ct3$1inews.gazeta.pl...
przeciez on zarabia na naiwnych...

wole czytac pana Bialka powinno byc z duzej litery Pana

Nikt Ci nie każe płacić abonamentu i korzystać z jego serwisu.
Ja nie płacę i nie korzystam ale nie dlatego że mnie nie stać tylko mam inny pomysł na rynek.
Co do prognozy Wojtka to sierpień się jeszcze nie skończył i wszystko się może zdarzyć i może się okazać że miał rację.
A nawet jeśli nie, to kto z nas nigdy się nie pomylił w ocenie rynku?

Data: 2009-08-25 12:44:35
Autor: macieks
suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....
'Miesięczny abonament za korzystanie z serwisu kosztuje 40 złotych.'

4 paczki fajek, jak ktoś pali.

Ja tam do astro nic nie mam. Gram po swojemu.
Wiedza kosztuje. Będą kiepscy, to nie będą mieli klientów. Prosta
sprawa. Wolny rynek, wolny wybór.

I tak ważniejsze dla mnie od miejsca otwarcia pozycji jest jak ją
później poprowadzić.

suchomski zeby byl dobry to by nie bral abonamentu ....